Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 684 záznamů.  začátekpředchozí503 - 512dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální sítě v odvětví cestovního ruchu
Švoncová, Nicole ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Švanda, Pavel (oponent)
Cílem práce je zhodnotit možnosti využití sociálních sítí pro rozvoj nabídky služeb cestovního ruchu, včetně ukázek dobré (příp. i špatné) praxe. V teoretické části je provedena rešerše současného poznání o používání sociálních sítí s důrazem na jejich využívání organizacemi jako dalšího komunikačního kanálu. Metodika analytické části je postavena na obsahové analýze, práce využívá analýzu Facebook stránek vybraných 10 cestovních kanceláří na základě relevantních faktorů: počet fanoušků, aktivita fanoušků, aktivita provozovatelů a zveřejňovaný obsah. Údaje jsou porovnávány mezi jednotlivými cestovními kancelářemi. Na základě takto provedené analýzy bylo zjištěno, že potenciál sociálních sítí pro marketing cestovních kanceláří není dostatečně využíván a CK chápou Facebook jako reklamní prostor se snahou obousměrně komunikovat jen v menším množství případů.
Marketing na sociálních sítích - metriky a měření
Gleich, Viktor ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Marketing na sociálních sítích využívá mnoho společností. Proto je důležité pro přínosné použití, využívat metrik a měření. Poté bychom měli dokázat sestavit kvalitní marketingový plán a dosáhnout lepších hospodářských výsledků. Dostupných metrik je mnoho, proto je dobré se v nich zorientovat a zvolit ty správné, které nám přinesou cenné informace. Marketing je proces, který by měl být zakončen vyhodnocením, dle předem stanovených metrik, a podle výsledků udělány patřičná opatření. Metriky jsou klíčový uzel tohoto procesu, který poskytuje zpětnou vazbu a přínosná poučení.
Digitální dědictví v sociální síti Facebook
Chvojka, Cyrill ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce zkoumá pojem digitální dědictví optikou sociálních sítí, se zaměřením na prostředí sítě Facebook. Ve spojitosti s pojmem digitální dědictví na sociální síti Facebook, se zaměřuje na popis uživatelského chování, popis možností sítě jak nakládat s osobními daty uživatelů, možnosti uživatelů jak ovlivnit jejich digitální dědictví ve formě profilu na síti Facebook, a předkládá a interpretuje výsledky dotazníkového šetření mezi uživateli na toto téma. Dále práce nabízí možné vývojové směry, v oblasti návrhu nových řešení pro digitální dědictví v prostředí sociální sítě, a nabízí také stručný a přehledný návod pro laického uživa-tele, ve kterém definuje proč by se o něj měl zajímat, a jak by mohl své digitální dědictví ošet-řit.
Sentiment analýza na sociálních sítích
Zaplatílek, Jan ; Jelínek, Ivan (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá problematikou sentiment analýzy, především jejím využitím na sociálních sítích, jejímž cílem je určení zda posuzovaný dokument vyjadřuje nějaký sentiment a pokud ano, rozhodnout zda je pozitivní či negativní. Hlavním důvodem pro provádění sentiment analýzy na sociálních sítích je zjištění reputace a nálady určité firmy nebo značky. Takto získané informace mohou být dále použity např. pro vylepšení marketingu nebo komunikace se zákazníkem. Tato práce se zabývá sentiment analýzou na příspěvcích pocházejících z veřejných facebookových profilů několika českých bankovních institucí a telefonních operátorů. Cílem práce je vytvořit model, jehož úspěšnost v hodnocení sentimentu těchto příspěvků dosahuje alespoň 80%. Metodou dosažení tohoto cíle je provedení experimentu. První část práce představuje teoretickou část, jsou zde vymezeny základní pojmy a principy sentiment analýzy a její problémy a možnosti využití. Další část představuje rešerše metod sentiment analýzy a dat, která jsou zpracovávána v zahraničních pracích. Konečně poslední část popisuje samotný experiment. Činnosti, které mu předcházely a jeho výsledky. Hlavním přínosem práce je vytvoření modelu, který bude moci být následně používán v praxi.
Virtuální obraz českého sportu skrze analýzu nestrukturovaných dat
Levý, Jan ; Jelínek, Ivan (vedoucí práce) ; Profousová, Lenka (oponent)
Analýza nestrukturovaných dat ze sociálních sítí patří mezi významné a stále se rozvíjející složky aplikace informačních technologií v marketingové praxi. Cíle práce zahrnují vytvoření testovací platformy pro analýzu nestrukturovaných dat ze sociální sítě Facebook, nalezení a aplikace metod a metrik pro analyzování těchto dat, shrnutí výsledků analýzy a vizualizace vybraných metrik pomocí ukázkového dashboardu. Struktura práce odpovídá metodám pro dosažení cílů a obsahuje sedm částí. První část shrnuje důvody, proč analyzovat data ze sociálních sítí, zkoumá přístupy k analýze sociálních sítí v současných vědeckých pracích a pojednává o komerčních nástrojích pro takovou analýzu. Druhá část rozebírá vytvoření přístupu k datovým zdrojům, strukturu vytvořených dokumentů a výběr vhodných datových zdrojů. Třetí část zpracovává téma použitých analytických nástrojů - Elasticsearch a Kibana. Čtvrtá část definuje některé otázky, které je možné si položit v rámci obrazu českého sportu na sociální síti Facebook. Pátá část určuje metriky pro vyhodnocení těchto otázek a popisuje potřebné filtrování dat. Šestá část se zaobírá samotnou analýzou a shrnuje její výsledky. Sedmá část ukazuje použití dashboardu z nástroje Kibana pro efektivní shrnování výsledků. Hlavním přínosem práce je ukázka možností analýzy sociálních sítí na příkladu obrazu českých sportovců a sportovních odvětví na síti Facebook. K analýze byl využit konektor pro stahování dat z Facebooku a nástroje Elasticsearch a Kibana, které umožnily data procházet, filtrovat a vizualizovat. Jednotlivými kroky analýzy bylo definování analytických otázek, dále definice analytických metod a metrik pro nalezení odpovědí, samotná analýza a shrnutí výsledků. Mezi nálezy analýzy patří určení sportovců s nejvyšším marketingovým potenciálem, seřazení analyzovaných sportů podle jejich obrazu mezi fanoušky a stanovení stránek s nejvíce navzájem interagujícími fanoušky.
Analýza internetové kampaně společnosti Ochrana 360° na sociálním médiu Facebook
Musilová, Iveta ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza cílení reklamy na Facebooku společnosti Ochrana 360°. Součástí práce je zhodnocení internetového marketingu a marketingu na sociální síti Facebook pro společnost Ochrana 360°. (Hodnocení se týká pouze vybrané společnosti, neslouží jako návod pro podobné společnosti.) Pro dosažení cíle práce v teoretické části nejprve popíši segmentaci a targeting, marketingovou komunikaci na internetu, cílení internetové reklamy a sociální média. Na závěr teoretické části se zaměřím na modely cílení reklamy na Facebooku. V praktické části představím společnost jako takovou a dále se budu zabývat analýzou webových stránek společnosti a především analýzou marketingu společnosti na sociální síti Facebook. V této části zejména popíši cílení reklamy a reklamní kampaně na Facebooku vytvořené společností Ochrana 360°.
Vliv sociálních sítí na mladé lidi z vietnamské komunity v českém prostředí
Nguyenová, Viet Trinh ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Landsingerová, Jitka (oponent)
Tato práce pojednává o sociálních sítích a jejich vlivu na mladé Vietnamce v českém prostředí. Autorka popisuje vznik sociálních sítí, jejich vliv a také se věnuje té nejznámější sítí - Facebooku. Dále se zabývá problematikou Vietnamců v České republice, popisuje se Vietnam a také konfucianismus jakožto směr ovlivňující vietnamskou mentalitu a kulturu, dále se také zabývá tím, jak se Vietnamci dostali do české republiky, jaká pro ně byla adaptace a v jakých vlnách se sem Vietnamci dostali. Také píše o mladých Vietnamcích, kteří se v České republice narodili, nebo sem přicestovali v jejich raném dětství. V praktické části, vede autorka rozhovory s respondenty a na dané téma jim klade otázky. Cílem rozhovorů a celého výzkumného projektu bylo, potvrdit či vyvrátit hypotézu, že sociální sítě mají podobný vliv na mladé lidi jak z Česka tak i Vietnamu žijící v České republice. V závěru autorka shrnuje všechny své poznatky a také potvrzuje svojí prvotní domněnku a na základě odpovědí respondentů tak potvrzuje již zmíněnou hypotézu
Marketingové využití Facebooku se zaměřením na firmu Slevomat.cz, s.r.o.
Zachová, Barbora ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového využití sociální sítě Facebook se zaměřením na společnost Slevomat.cz, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o marketingu, sociálních sítích a slevových portálech. Praktická část se věnuje možnostem využití Facebooku. Poznatky nabyté při psaní této práce jsou poté aplikovány na společnost Slevomat.cz, s.r.o. Její marketingová strategie na nejpopulárnější sociální síti je v této práci zhodnocena a srovnána se strategiemi jejích konkurentů.
Sociální sítě jako prostředek komunikace advokátní kanceláře
Blažek, Michal ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce na téma "Sociální sítě jako prostředek komunikace advokátní kanceláře" pojednává o marketingovém a komunikačním aspektu sociálních sítí na příkladu facebookového profilu Advokátní kanceláře Švehlík & Mikuláš. Cílem práce je zhodnotit, jaký vliv bude mít na firmu profil na sociální síti. V první, teoretické části, jsou stručně charakterizovány pojmy Marketing, Marketingový mix, Marketingová komunikace, On-line komunikace a především Sociální sítě. Z těchto novodobých internetových médií je nejvíce pozornosti věnováno sociální síti Facebook. V druhé, praktické části, je popsán proces založení a následná správa facebookového profilu Advokátní kanceláře Švehlík & Mikuláš. Na závěr dochází k zhodnocení jednotlivých metrik profilu a doporučení pro jejich zlepšení v rámci lepší ovladatelnosti a využitelnosti firemních profilů na Facebooku.
Konkurenční analýza vybraných společností na sociální síti Facebook
Ryčl, Jan ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Louda, Jan (oponent)
Bakalářská práce analyzuje úspěšnost marketingové strategie dvou společností na sociální síti Facebook pomocí analytických nástrojů. V teoretické části se práce zabývá obecně sociálními médii, sociální zpětnou vazbou a angažovaností uživatelů. Poté ukazuje marketingové využití Facebooku a možnost analýzy dat pomocí Facebook Insights pro vyhodnocení úspěšnosti oslovení zákazníků. V praktické části se práce zabývá konkurenční analýzou Facebookových stránek Xboxu a Playstationu. Hlavním cílem je zjistit, která stránka oslovuje svoje fanoušky lépe a proč tomu tak je.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 684 záznamů.   začátekpředchozí503 - 512dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.