Název: Marketingové využití Facebooku se zaměřením na firmu Slevomat.cz, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing utilization of Facebook, focusing on the company Slevomat.cz Ltd.
Autoři: Zachová, Barbora ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; marketing; marketingový mix; slevový portál; sociální sítě; deal-of-the-day website; Facebook; marketing; marketing mix; social networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45709

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195557


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet