Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  začátekpředchozí46 - 55dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace vysokých škol s ohledem na zájem uchazečů o studium
Řiháčková, Michaela ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Vzdělávací instituce mají ve společnosti nezastupitelnou úlohu. Dochází k neustále většímu zájmu o studium na vysokých školách, tím se vytváří konkurenční prostředí. Aby vysoké školy na tomto trhu uspěly, musí si vytvářet konkurenční výhodu na trhu. Důležitá je tedy marketingová komunikace. Cílem této diplomové práce je odhalit, zda existuje vztah mezi marketingovou komunikací soukromých a veřejných vysokých škol v ČR prostřednictvím masmédií a zájmem uchazečů o studium.
Masmédia a rozvoj počátečního čtení u dětí předškolního věku
GALATÍKOVÁ, Zuzana
Bakalářská práce se zabývá zmapováním masmédií, především televizního vysílání a elektronických zařízení s internetem, v životě dětí předškolního věku a vztahem masmédií k rozvoji počátečního čtení. Teoretická část vychází z nastudované literatury k problematice předškolního dítěte, počátečního čtení a masmédií, výzkumná část se zabývá samostatným zkoumáním tohoto jevu ve společnosti, a to metodou dotazníkového šetření u rodičů předškolních dětí, dále strukturovaným rozhovorem s vybranými dětmi a strukturovaným rozhovorem s otevřenými otázkami s vybranými učitelkami mateřských škol. Cílem této práce je zjistit, jakou podobu má zájem dnešních předškolních dětí o knihu a v jaké míře upřednostňují televizi a elektronická zařízení s internetem před knihou a tištěnými médii, jak se rodiče věnují posilování vztahu ke knize a jak korigují pořady, které děti sledují.
Nové formy participace při obnově malých a středních měst
Chladil, Jan ; Sklenář, Vavřín (oponent) ; Mgr.František Kubeš (oponent) ; Urbášková, Hana (oponent) ; Havliš, Karel (vedoucí práce)
Cílem práce je analýza současného stavu obnovy Dolního Rakouska a Jižní Moravy a vyvození důsledků kroky vedoucí k úspěšné obnově v budoucnosti. Srovnání současných metod obnovy kraje Dolního Rakouska a Jižní Moravy a pozorování současných trendů obnovy na evropské úrovni nás vede k úkolu, kdy chceme tuto zkušenost předat a pomocí práce naznačit podporu obnovy u nás a participovat s obnovou zahraniční. Vytvoření vize obnovy je dostatečné zádostiučinění práce. Mezi kraji jižní Moravy a Dolního Rakouska můžeme vidět také historickou paralelu. Jsou to slavné doby rakousko-uherské monarchie, ale i neplánovitých ekodevastací a agrokultury. Malé a střední město jižní Moravy začíná v porevolučním čase s hledáním nové identity i s hledáním nových způsobů, jak obstát v tržní konkurenci vůči jiným městům. Právě snaha rozvinout a obohatit stávající systém po vzoru dolnorakouských přátel je zaslíbenou písní budoucnosti.
Mockument
Gradovová, Irina ; KUBICA, Petr (vedoucí práce) ; ŠERÝ, Ladislav (oponent)
Diplomová práca Mockument sa venuje problematike spochybnenia dôveryhodnosti zvukových a obrazových informácií, ktoré sú šírené audiovizuálnymi médiami. Mockumenty sa ako filmy, ktoré využívajú dokumentárnu formu a fiktívny obsah, prostredníctvom paródie snažia odkryť manipulatívnu povahu audiovizuálnych materiálov a médií a často parodujú samotný dokumentárny film. Reprezentácia reality je najdôležitejším a spoločným bodom s dokumentárnym filmom. Mockumenty spochybňujú mýtus archívnych materiálov ako materiálov, ktoré nám sprítomňujú minulosť, alebo materiálov, ktoré vystupujú ako objektívne dôkazové materiály reality. Na pochopenie mockumentov je však potrebný divák, ktorý pozná historický, kultúrny prípadne politický kontext daného filmu a ktorý je schopný zamyslieť sa nad jeho skrytým obsahom. Ten je totiž viac spojený s realitou ako fikciou.
Globalizační procesy v Indii a jejich vliv na psychiku a chování lidí
Zhitina, Anna ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá globalizačními procesy v Indii a jejich vlivem na psychiku a chování lidí. Snaží se popsat postoje a emoce lidí, kteří jsou tímto jevem zasaženy, objasnit jak se uplatňovaly globalizační principy v dané zemi, a to jak ve společnosti, tak i v indickém národním hospodářství, zejména potravinářském průmyslu, analyzovat roli hromadných sdělovacích prostředků v procesu globalizace a v neposlední řadě objasnit problémy konkrétních nadnárodních firem, s nimž se potýkaly při vstupu na indický trh.
Statistika a její využití (zneužití) při tvorbě informací
Strnadová, Lenka ; Bartošová, Jitka (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá tím, jak může dojít ke zneužití statistiky a statistických pojmů pro ovlivnění veřejného mínění. Součástí práce jsou teoretické poznatky ohledně statistiky, veřejného mínění a institucí, které jsou nejčastěji používané jako zdroj statistických dat. Pro praktickou část diplomové práce byl využit dotazník, který měl zodpovědět na výzkumné otázky v úvodu práce. Ke zpracování dotazníku byl využit MS Excel 2013 a SAS EG 5.1. Téměř ve všech kapitolách je vybrána jedna nebo několik praktických ukázek využití a zneužití statistiky při tvorbě informací pro ovlivnění veřejného mínění. Závěr pak obsahuje shrnutí všech poznatků a zodpovězení výzkumných otázek definovaných v úvodu diplomové práce.
Analýza marketingové komunikace telekomunikačních společností na českém masmediálním trhu
Roll, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Haucková, Marta (oponent)
Práce předkládá stručný přehled poměrů panujících na českém masmediálním trhu. Konkrétně se zaměřuje na marketingovou komunikaci společností, které poskytují hlasové a datové služby nebo připojení k internetu. Nejedná se pouze o úzkou skupinu ně-kolika největších společností, ale o celou profesní kategorii, která vychází z mezinárodní standardizace NACE EU/CZ: Poskytování hlasových služeb a přenos dat, poskytování přístupu k internetu. Není proto nouze o případy, ve kterých se mezi velké společnosti může dostat i menší regionální firma, které bude mít klíčový vliv na situaci v rámci zkoumaného masmédia. V práci jsou zaznamenány marketingové kampaně realizované prostřednictvím televizního vysílání, tisku, rozhlasového vysílání a internetu.
Hodnotový svět současné mládeže
TOMÁNKOVÁ, Barbora
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou hodnot, konkrétně pohledem na otázky autority mládeže ve věkové kategorii 15-30 let. Teoretická část objasňuje pojmy mládež, hodnota, žebříček hodnot a hodnotová orientace. Také se zaměřuje na vliv rodiny, školy a vrstevnických skupin na hodnotový systém současné mládeže. V teoretické části se dále blíže zkoumají masmédia a sociální sítě, jejich vliv na současnou mládež a role, kterou hrají v životě této mladé generace. Praktická část zkoumá pomocí techniky dotazníku hodnotový žebříček mládeže, rozebírá výběrový vzorek respondentů, analyzuje a srovnává jednotlivé dílčí výsledky za použití grafů.
Masmédia a žáci středních škol
Pupíková, Anna
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku médií, masové komunikace a jejich charakteristických vlivů na žáky středních škol. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části práce je shrnutí informací týkající se komunikace, působení masových médií v informační společnosti a jejich psychologickému a sociálnímu působení v oblasti trávení volného času mládeže,vzájemné komunikace a ovlivnění mládeže. Informace pro teoretickou část budou použity z prostudované literatury. Metodou teoretické části práce je studium odborné literatury, tvorba výpisků a jejich následná analýza a syntéza. Cílem praktické části je pomocí dotazníkového šetření zjistit působení masmédií na studenty prvních a třetích ročníků nejmenovaného Středního odborného učiliště. Získaná data dotazníkovým šetřením jsou vyhodnocována jednoduchými statistickými metodami. Výsledky a vyhodnocení z dotazníkového šetření jsem zanesla do tabulek a grafů v praktické části bakalářské práce. V závěru, práce obsahuje pedagogicko-psychologické doporučení, které vychází z výsledků dotazníkového šetření.
Programová skladba médií verejnej služby
Badač, Peter ; MATHÉ, Ivo (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Václav (oponent)
V práci sa zaoberám programovou skladbou médií verejnej služby. Na príklade Českej televízie, írskej RTÉ a fínskej YLE sa snažím demonštrovať súčasné trendy v programingu, vývoji nových programov a formátov ako aj vzťahu médií verejnej služby k novým médiám. Vrámci programingu sa práca zaoberá žánrami, ktoré sú vysielané médiami verejnej služby, v oblasti vývoja nových programov popisuje proces vývoja projektov v spomínaných inštitúciách ako aj analzyuje momentálne programové smerovanie médií verejnej služby. Práca tiež mapuje súčasnú trendy v európskych verejných televíziách a naznačuje možný vývoj vo oblasti programu a nových médií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   začátekpředchozí46 - 55dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.