Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  začátekpředchozí42 - 51dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podoby křesťanské charity ve středověku
Polanská, Kateřina ; Veverková, Kamila (vedoucí práce) ; Lášek, Jan Blahoslav (oponent)
Církev vždy projevovala zájem o svět nemocných a trpících. Ve své činnosti byla vedena postoji a příkladem Ježíše Krista. Službu potřebným tak považovala za nedílnou součást svého poslání. Její blíženecká láska změnila lidskou bídu ve výzvu a hodnotu. Na tuto výzvu pak odpovídala organizováním pomoci a péčí. Středověk byl tvrdým obdobím, zmítaným hladomory, epidemiemi, válkami. V těchto nepříznivých podmínkách se tedy našlo mnoho těch, kteří po charitativní pomoci a péči církve "volali". První část práce vymezuje pojem charita a zaměřuje se na problematiku charity v raně křesťanském období. Ve stručnosti přibližuje křesťanskou charitu jako dějiny lásky, na jejichž počátku stojí Ježíš Kristus, jakožto impuls pro apoštoly, první křesťanská společenství, křesťany žijící v době pronásledování a následně v období svobodné církve. Druhá část práce je věnována středověku. Pokouší se zprostředkovat myšlenkový a společenský rámec, v němž se charitativní péče v tomto období pohybovala. V podkapitolách je vymezeno období středověku, jsou charakterizovány tehdejší životní podmínky, zejména po stránce společenské a hospodářské, je podniknut krátký exkurz do myšlení středověkého člověka. Poslední, nejrozsáhlejší část práce tvoří popis charitativní činnosti ve středověku. Pozornost je zaměřena na péči o chudé,...
Analýza klubů Mattoni NBL a jejich práce s fanoušky
Hubálek, Michal ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Nikodým, Jiří (oponent)
Název: Analýza klubů Mattoni NBL a jejich práce s fanoušky Cíle práce: Cílem práce je analýza práce klubů, působících v Mattoni NBL, s fanoušky. Práce zobrazuje marketing klubů, marketingový mix, propagaci, propagační akce a základnu fanoušků. Získaná data mezi sebou porovnává, analyzuje a následně se snaží vyvodit určité závěry, které by vedly ke zlepšení komunikace a prezentace klubů na veřejnosti a posléze ke zvýšení divácké návštěvnosti. Klíčová slova: marketing, propagace, merchandising, charita, návštěvnost, vstupenky, fanoušek, basketbal
Charita na televizní obrazovce v České republice: případová studie o vztahu neziskových organizací a České televize
Winzbergerová, Alžběta ; Macků, Lucie (vedoucí práce) ; Sládková, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce je případovou studií, v jejímž centru pozornosti se nachází vztahy a formy spolupráce mezi organizacemi neziskového sektoru, které jsou činné v oblasti charitativní, a Českou televizí. Ústřední metodou sběru dat v této práci jsou polostandardizované rozhovory se zástupci obou zúčastněných stran. Soubor dotazovaných tvoří jeden respondent z České televize a pět zástupců různých neziskových organizací. Na základě teorie nastolování agendy a konceptu gatekeepingu je zkoumáno, jak zástupci neziskového sektoru pronikají do vysílání. Část práce je věnována specifikaci různých forem spolupráce mezi těmito subjekty a také hodnocení současného stavu z pohledu obou stran, tj. České televize a neziskových organizací. V závěrečném shrnutí jsou uvedena zjištění vyplývající ze studie a také diskuse věnovaná problematickým tématům v oblasti spolupráce České televize a neziskových organizací.
The Activity of Caritas in Archdiocese of Prague between 1989 - 2009
Krivák, Peter ; Eliáš, Vojtěch (vedoucí práce) ; Opatrný, Aleš (oponent)
Predkladaná práca opisuje charitatívnu činnosť v kresťanstve a jej históriu, ako aj charitnú činnosť v iných náboženstvách. Zameriava sa hlavne na prieskum a analýzu charitnej činnosti Arcidiecézy pražskej v rokoch 1989 - 2002 z dostupných informácií. Prezentuje zistenia vyplývajúce z analýzy charitnej činnosti v oblastiach sociálnej práce, humanitárnej pomoci a predovšetkým rozvojovej spolupráce. Opisuje rôznorodú náplň podporovaných rozvojových projektov, predovšetkým najvýraznejšiu a najvýznamnejšiu participáciu v rozvojovej činnosti - spoluúčasť na projekte Adopcia na diaľku. Význam tejto činnosti v rozpätí rokov 1993 - 2009 odzrkadľujú jej výsledky. Predkladaná práca kvalifikuje výsledky analýzy a určuje ďalšie možnosti skúmania danej problematiky. Základným účelom tejto publikácie je na základe získaných výsledkov poukázať na významný prínos charitnej činnosti Arcidiecézy pražskej nielen v rámci Českej republiky, ale aj v iných krajinách sveta, ako aj spätná väzba na komplexnosť, rozsah a variabilitu charitnej činnosti Arcidiecézy pražskej pre čitateľa, iné inštitúcie, ako aj pre Arcidiecézu pražskú samotnú. Kľúčové slová arcidiecéza, charita, činnosť, kresťan, pomoc, pražská, služba, sociálna, spolupráca
Návrh a realizace komunikačního plánu charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů
Severýn, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Vedoucí diplomové práce: Autor: Mgr. Josef Voráček Bc. Vojtěch SEVERÝN Praha, 2012 ABSTRAKT Název: Návrh a realizace komunikačního plánu charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů Cíle: Hlavním cílem této práce je návrh a realizace projektu internetové charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů a poté analýza a vyhodnocení efektivity komunikačního plánu projektu. Metody: Protože se jedná o konkrétní a komplexní projekt, práce je koncipována jako případová studie. Efektivita komunikačního plánu je měřena na základě návštěvnosti internetových stránek projektu (tzv. microsite) a jednotlivých aukcí. Hodnocením je také samotný výtěžek z internetové aukce. Sledování probíhalo po dobu konání aukce, souběžně s realizací komunikačního plánu, tj. od 7. do 17. 5. 2012. Některé ukazatele jsou porovnávány s obdobím před zahájením projektu. Výsledky: Zjistili jsme, které komunikační nástroje byly pro takový projekt vhodné, které naopak ne a na základě "chování" návštěvníků také možnosti dalšího rozvoje projektu. Výsledky ukazují, že ačkoliv byla celková návštěvnost na dobré úrovni, výtěžek z aukcí zůstal pod očekávanou hranicí. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, public relations, projektový management, společenská odpovědnost firem (CSR), charita.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   začátekpředchozí42 - 51dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.