Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální sítě v podnikové praxi a problematika jejich implementace
Uhlíř, Michal ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Cílem této práce je poskytnou vhled do problematiky podnikových sociálních sítí jako nástrojů typu ESN (Enterprise Social Network), dalších kolaborativních nástrojů a nástrojů sociální interakce, které mohou jejich uživatelům usnadnit jednotlivé pracovní úkony a zároveň tak přispívat k celkovému zvýšeni efektivity společnosti. Dále pak nabídnout seznámení s jejich nabízenými funkcemi a vlastnostmi, robustnostní a jednoduchostí, výhodami a nevýhodami. Zároveň nabízí praktický návod jak postupovat při implementaci podnikové sociální sítě, či jiného nástroje sociální interakce v praxi a čeho se zároveň vyvarovat. Celá práce je koncipována do tří částí, které jsou logicky propojeny. První část je teoretickou, kde je probrána základní problematika sociálních sítí jako takových. V druhé části je probrán pojem podnikových sociálních sítí, problematika jejich implementace a zároveň jsme seznámeni hlavními produkty na trhu. Třetí částí je vyhodnocení průzkumu o využívání sociálních sítí v podnikové praxi. Práce tak přináší komplexní náhled do problematiky podnikových sociálních sítí a jejich implementace.
Využití moderní self-service BI technologie v praxi.
Buyankhishig, Agiimaa ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Zajíc, Ján (oponent)
Abstrakt Tato studie zpracovává problematiku nejnovější technologie v oblasti self-service BI ("samoobslužné BI") od společnosti Microsoft. Hlavní cíle této práce je prozkoumat technologie self-service BI řešení od společnosti Microsoft, vytvořit přehledné srovnání výhod a nedostatků self-service BI oproti klasickým technologiím a prezentovat příklady self-service BI na reálných datech v produktech společnosti Microsoft. První část je věnována teoretické základně klasické technologie Business Intelligence a jejím trendům a trhům. Druhá část je věnována self-service BI řešení a jeho základním principům. Dále jsou v této části analyzovány výhody a přínosy těchto řešení oproti klasickým technologiím BI. Třetí část popisuje nástroje self-service BI. Nemálo pozornosti se zaslouží také nový jazyk DAX, díky němuž lze provádět složité a komplexní výpočty v PowerPivotu. Následně jsou vytvořeny ukázkové reporty na reálných datech z bankovnictví. Využití technologií self-service BI poskytuje důležité výhody při analýze dat oproti tradičnímu přístupu BI. Za hlavní přínos práce lze považovat ověření těchto výhod použitím nástrojů podporujících self-service BI řešení a poskytnout tak vodítko případným zájemcům o nástroje self-service BI.
Návrh a implementace firemního intranetu na bázi Sharepoint 2013
Nguyen, Hai Ha ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kopecký, Roman (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku návrhu systému Microsoft SharePoint Server 2013 v rámci zvolené firmy. Hlavním cílem této práce je identifikovat potřeby a požadavky konkrétní společnosti a následně navrhnout vhodné intranetové řešení postavené na platformě Microsoft SharePoint Server 2013. Těchto cílů bylo dosaženo rozborem různorodých zdrojů, dále pomocí konzultací s odborníky, a také díky praktickým zkušenostem samotného autora, získaných ve společnosti Algotech. Hlavním přínosem práce je pak zhotovení uceleného souhrnu problematiky a vytvoření vhodného návrhu řešení pro konkrétní organizaci. V diplomové práci se autor nejprve zaměřuje na charakteristiku pojmu Enterprise Content Management (ECM), v další části se pak zabývá analýzou jeho dostupných nástrojů na trhu. Ve finále provede autor analýzu požadavků konkrétní společnosti, na základě které doporučí optimální řešení.
Analýza intranetu ve společnosti a podmínky pro úspěšnou migraci
Novák, Miroslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na správu podnikového obsahu pomocí intranetu. V práci je představena konkrétní vybraná společnost a popsán její intranet z informačního pohledu. Na intranetu je proveden průzkum spokojenosti mezi vybranými zaměstnanci společnosti a následně je vyhodnocen. Další kapitola se zabývá popisem vybrané technologie Microsoft SharePoint 2013, na kterou plánuje společnost přecházet, a její přínosy oproti stávajícímu řešení. Poslední část je věnována oblastem, na které by se společnost měla zaměřit pro absolvování úspěšné migrace. Oblasti jsou pojaty z pohledu společnosti, která může jednotlivé kroky uskutečnit nezávisle na třetí straně. Součástí práce jsou přílohy, kde jsou uvedeny obrázky týkající se vybrané technologie SharePoint 2013 a vzorový dotazník, který byl v rámci společnosti rozeslán.
ECM a kritéria výběru vhodného produktu
Folprecht, Martin ; Stanovská, Iva (vedoucí práce) ; Skoupý, Radek (oponent)
Abstrakt Cílem této bakalářské práce je definovat obecná kritéria pro hodnocení výběru produktů ECM. Úvod práce je věnovaný teoretickému přehledu Enterprise Content Managementu (ECM) a vymezení ECM komponent. V další části jsem se věnoval problémům pomyslných bariér v organizaci (silo pasti) a jejím důsledkům. Tato část zdůrazňuje strategii podnikového obsahu a bere ji jako nutnou součást Enterprise Content Managementu. Následně jsem popisoval legislativní rámec ECM. Uvedl jsem závěry ze studie Gartner v oblasit ECM. Popsal jsem produkty Sharepoint 2010 a Alfreso jako ilustraci technologií v podpoře fungování a byznysu organizací. Vymezil jsem ECM taxonomii funkcionalit, na základě čehož jsem stanovil funkční požadavky na ECM produkt. Dále jsem stanovil specifická kritéria(nefunkční poždavky). Spojením funkční a nefunkčních požadavků jsem vytvořil obecné požadavky (kritéria) hodnocení produktů. V závěru jsem se zabýval popisem průběhu výběrového řízení produktů ECM.
Intranet in small organization
Teliščák, Karol ; Žid, Norbert (vedoucí práce) ; Kunstová, Renáta (oponent)
V dnešní době se intranet stává neoddělitelnou součástí organizace a napomáhá jí zvyšovat efektivitu práce. Cirkulace informací ve firmě se od vzniku firmy pořád zvyšuje, a proto je velice vhodné všechny tyto různé informace propojit, umístit na víceúčelové úložiště tak, aby k nim měl přístup každý, kdo jej potřebuje pro plnění svých poviností, a aby s nimi mohl rychle, lehce a efektivně pracovat. Tato práce si bere za cíl představit intranet, jeho charakteristiky, možnosti a součásti a pokousit se je aplikovat na malou organizaci, což je podpořeno praktickou částí.
Nasazení technologie MS SharePoint v podniku
Boudek, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na správu podnikového obsahu pomocí technologie společnosti Microsoft. V práci je popsáno nasazení technologie MS SharePoint v nové verzi 2010, nejedná se o verzi SharePoint Server 2010, ale její volně dostupnou obdobu SharePoint Foundation 2010, která je poskytována zdarma. V práci je představena vybraná společnost, její obor působnosti, firemní hierarchie zaměstnanců a oddělení. Je představen aktuálně používaný software i hardware. Dále je v práci představena architektura technologie SharePoint, její hlavní oblasti, stavební prvky, možnosti oprávnění a webové části. Jsou představeny i aplikace podporující lepší správu a konfiguraci celé technologie. Dále jsou představeny hardwarové a softwarové požadavky, a probrány důležité aspekty týkající se nasazení celé technologie. Také je popsáno, co nabízí verze SharePoint 2010 oproti verzi původní. Je vytvořen návrh konkrétních částí webové aplikace. V závěru jsou pak odhadnuty přínosy této technologie pro danou společnost a navrhnuto řešení pro správu podnikového obsahu pomocí technologie SharePoint Foundation 2010. Součástí práce jsou přílohy, kde jsou zaznamenány obrázky týkající se konfigurace daných částí nasazované technologie.
Využití Microsoft SharePoint v malé až střední firmě
Šimek, Jan ; Faina, Michal (vedoucí práce) ; Pospíšil, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na možnosti využití technologie Microsoft SharePoint v malých a středních firmách. Hlavním cílem je seznámení se systémem, jenž přišel jako novinka v roce 2010 Microsoft SharePoint Foundation, a který je přesně určen pro daný trh. V práci je popsána technologie s rozdělením pro trh, aktuální finanční nákladovostí pro podnik, postup při získávání systému, softwarové a hardwarové náročnosti a využití v návaznosti na procesy firmy. Následně je popsána fiktivní firma, na které je systém prakticky představen, od samotné instalace produktu, rozepsání nákladů na školení zaměstnanců až po uvedení funkcionalit vhodných k využití v daném prostředí. Přidanou hodnotu shledávám v praktických zkušenostech posbíraných během psaní této práce. Zejména při instalaci, nastavení práv, jednoduchém propojení s Active Directory, SQL a aplikace předem definovaných podnikových procesů.
Portálové řešení sdílení informací a dokumentů v organizaci
Kozelka, David ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Rys, Martin (oponent)
Diplomová práce pracuje s teorií dat a informací a představuje různé technologické přístupy k jejich sdílení. Tyto přístupy hodnotí z pohledu vhodnosti využití pro konkrétní situaci v podniku. Práce hlouběji představuje portálový způsob sdílení informací a dokumentů, který blíže popisuje na technologií SharePoint. Shrnuje historii a vývoj této technologie, její architekturu a představuje její funkčnosti. Tyto funkčnosti dále prezentuje na projektu konkrétní implementace v reálné společnosti. Práce popisuje implementaci z pohledu uživatelských potřeb, projektového řízení a zaměřuje se na pohled vlastního nasazení a řešení konkrétních úloh při implementaci. Práce také přináší celkové vyhodnocení projektu z hlediska ekonomických nákladů a přínosů pro společnost a doporučuje čeho se vyvarovat pro zajištění úspěšnosti další implementace.
Podpora vedení bakalářských a diplomových prací
Winkler, Jakub ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Bartoš, Jan (oponent)
Proces práce na bakalářských a diplomových pracích v současné chvíli trpí řadou nedostatků. Mezi hlavní z nich patří absence centrálního úložiště pro informace vážící se k tvorbě a vedení bakalářských či diplomových prací. To v praxi znamená, že se informace jako zápisy z konzultací či připomínky k práci často ztrácí a student ani vedoucí práce nemá možnost nahlížet do uceleného přehledu vývoje práce. Dále chybí evidence termínů konzultací a odevzdávání práce. Tím trpí jak plynulost tvorby a vedení prací, ale také je tím snižována výsledná kvalita práce. Jako řešení se nabízí podpora procesu tvorby a vedení prací za pomoci softwarových prostředků. Variant takových softwarových prostředků je mnoho a tato práce si klade za cíl najít optimální variantu. Po analýze současné situace a identifikaci hlavních problémů, práce formuluje nároky kladené na hledanou softwarovou aplikaci. Ta by měla především přinášet kýžené zlepšení současné situace a zároveň být uživatelsky, provozně a ekonomicky přijatelná. Široké spektrum možných řešení se zúžilo díky vyčlenění řešení, která nesplňovala základní kritéria, jako jsou: uživatelské rozhraní v českém jazyce, schopnost ukládat dokumenty či možnost vytvoření dostatečného počtu uživatelských účtů. Finální množina potenciálních řešení se podrobila detailní analýze využitelnosti pro podporu vedení bakalářských a diplomových prací. Tato analýza identifikuje nejoptimálnější řešení problému. Práce přináší analýzu využitelnosti běžně dostupných webových služeb či hostovaných aplikací pro podporu vedení bakalářských a diplomových prací. Tím, že jsou řešení zajišťována bez zvláštních nároků na IT vybavení univerzity a dále, že jsou finančně nenáročné, je možné jejich implementaci do aktivního používání provést velmi rychle. Práce dále demonstruje použitelnost vítězného řešení Microsoft SharePoint Services 3.0, poskytovaných formou pronájmu, jako vhodného řešení pro podporu vedení prací. Využití vítězné aplikace je dále v práci rozvedeno i pro variantu provozování aplikace na vlastních IT zdrojích a jejího využití pro podporu dalších procesů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.