Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,781 záznamů.  začátekpředchozí3762 - 3771další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Usage of information and communication technologies in the process of education
Rusko, Miroslav ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Jankó, Gabriel (oponent)
Táto diplomová práca ponúka čitateľovi ucelený pohľad do sveta vzdávania s využívaním najmodernejších technológií a moderných komunikačných zariadení. Vysvetľuje využiteľnosť dištančného vzdelávania v modernej dobe a poukazuje na jeho výhody a nevýhody. Popisuje jednotlivé systémy pre riadenie výuky (takzvané LMS) a jednotlivo ich rozoberá v analýze. Nezabúda ani na preskúmanie situácie v oblasti LMS v Českej Republike. Nakoniec predkladá kompletnú analýzu stávajúceho LMS systému spoločnosti Telefónica O2 Czech Repubic.
Vzdělávání a rozvoj pracovníků ve společnosti AHOLD Czech Republic, a.s.
Kestlová, Kateřina ; Dušková, Lucie (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Práce popisuje proces vzdělávání a rozvoje pracovníků u jednoho z největších zaměstnavatelů v České republice. Hodnotí současný systém vzdělávání a rozvoje v kontextu překážek souvisejících mj. s velikostí společnosti, pověstí oboru,(ne)ochotou pracovníků k vlastnímu rozvoji (související s jejich vzdělanostní strukturou), vysokou mírou fluktuace, konkurenční situací atd.
Školné na vysokých školách v podmínkách České republiky - ano či ne?
Mahdík, Miloslav ; Štěpánek, Pavel (vedoucí práce) ; Minárik, Pavol (oponent)
Prioritně se tato práce (za pomoci především zahraniční literatury) pokuší analyzovat a zhodnotit ekonomickou podstatu statků ?vzdělávání? a ?vysokoškolské vzdělávání? včetně deskripce a zhodnocení školného z hlediska přístupu obecné ekonomické teorie. Následně je pojednáno o konkrétní situaci na trhu s vysokoškolským vzděláváním v České republice a zhodnoceny dopady neschválení školného (jsou-li jaké) na jeho aktuální stav.
E-LEARNING v České pojišťovně a.s.
Prokšová, Eva Bc. ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Weigel, Karel (oponent)
Práce je věnována postavení e-learningu v České pojišťovně a.s. Teoretická část analyzuje e-learning z hlediska nasazení při vzdělávání zaměstnanců, jeho výhody, nevýhody a naznačuje způsoby kalkulace ekonomické efektivnosti. Praktická část popisuje použití e-learningu v České pojišťovně a.s. a navrhuje metodiku výpočtu ekonomické efektivnosti e-learningu se započtením finančních i nefinančních hledisek. V záveru jsou uvedeny ohlasy pracovníků ČP na používaní e-learningu v praxi.
Srovnání vývoje profese externího a interního auditu v ČR a SR
Činčárová, Jana ; Králíček, Vladimír (vedoucí práce) ; Janda, Antonín (oponent)
Práce porovnáva požadavky na vzdělávání externích a interních auditorů v České a Slovenské republice. U externích auditorů se práce zaměřuje na požadavky pro vstup do profese, zejména minimální požadované vzdělání, řízenou praxi a auditorskou zkoušku. Dále se věnuje vzdělávání po vstupu do profese, zejména požadavkami na kontinuální profesní vzdělávání auditorů a možnostmi jejich naplnění. U interních auditorů se práce věnuje institucím zastřešujím interní audit v ČR a SR a vzdělávacími službami, které poskytují.
Aktivní politika zaměstnanosti ČR - VB
Tóthová, Petra ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Adamec, Václav (oponent)
Diplomová práce porovnává postoj ke snižování nezaměstnanosti prostřednictvím aktivní politiky zaměstnanosti v ČR a VB. VB má jednu z nejnižších měr nezaměstnanosti, a proto je zajímavé, porovnávat ji se zemí, která má míru nezaměstnanosti velmi vysokou. První kapitoly se týkají teorie aktivní politiky zaměstnanosti obecně, řešení APZ v každém státě zvlášť, i jaký postoj má k nezaměstnanosti EU. V ostatních kapitolách jsou na základě SWOT analýzy porovnávány silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby obou států ? míra nezaměstnanosti, rizikové skupiny, vzdělání, instituce trhu práce aj. Na závěr je nutná komparace obou států a především nastínění určitých doporučení pro ČR.
Střední školy v České republice od školního roku 1993/1994
Řeháková, Věra ; Moravová, Jiřina (vedoucí práce) ; Pozdnjaková, Irina (oponent)
Statistika školství je výrazně ovlivněna celou řadou legislativních opatření a z nich vyplývajících metodických změn, které činí statistická data obtížně srovnatelná v čase. Cílem této diplomové práce je sjednotit metodiku středoškolských dat od vzniku samostatné České republiky tzn. od školního roku 1993/1994, analyzovat dosavadní vývoj středního školství a na základě poznatků z provedených analýz odhadnout budoucí počet žáků středních škol. Dalším cílem je zachytit uplatnitelnost absolventů středních škol na trhu práce. Sjednocení dat je dosaženo pomocí kmenové klasifikace oborů vzdělání a její návaznosti na dříve používanou jednotnou klasifikaci oborů vzdělání. Údaje z elektronické databáze Ústavu pro informace ve vzdělávání jsou podle určujícího písmene KKOV rozčleněny do vyučovaných oborů. Závěry z analýzy dosavadního vývoje jsou využity pro konstrukci demografického modelu, kterým je odhadnut budoucí vývoj středních škol.
Vzdělávání pracovníků MěÚ měst s rozšířenou působností.
Horník, Bohumil Bc. ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Leitner, Jan (oponent)
Struktura systému vzdělávání pracovníků v souladu s novým zákonem. Závazná a nadstavbová část, další studium, možnosti, akreditované vzdělávací instituce. Zhodnocení situace a vyvození doporučení na základě ekonomické analýzy efektivnosti jednotlivých druhů vzdělávání.
Zjišťování efektivity některých vzdělávacích akcí ve vybrané organizaci
Šťastná, Mária Bc. ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Pavličík, Ivan (oponent)
teoretická východiska v oblasti vzdělávání; efektivnost vzdělávání dospělých; zdokonalování komunikačních dovedností; sémantický diferenciál; získané poznatky k opatření pro zlepšení efektivity školící akce; vzdělávání a výcvik zaměstnanců ve vybrané organizaci
Rozvoj morálního usuzování v ekonomickém vzdělávání
Kučerová, Marie ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Helus, Zdeněk (oponent) ; Králíček, Vladimír (oponent)
Popsaný výzkum se zabývá rozvojem morálního usuzování studentů obchodních akademií a jeho korelací s věkem a studovaným ročníkem. Zároveň ověřuje hypotézu, že u studentů obchodních akademií se objevuje existence tzv. ?segmentované morálky?, tj. studenti uvažují o morálních dilematech profesního (ekonomického) prostředí na jiné úrovni morálního usuzování než je tomu u morálních dilemat rodinného prostředí. Provedený výzkum se opírá o Kohlbergovu teorii šesti stupňů morálního usuzování. Má přispět k rozboru problematiky morálního usuzování a více se zaměřit na rozvoj morálního usuzování prostřednictvím odborného vzdělávání. Na základě ověření stanovených hypotéz jsou vymezeny přínosy pro odbornou pedagogickou činnost a jsou definovány předpoklady vyučujícího k výchově morálního intelektu. Jejich vymezení vyplývá z Kohlbergovy teorie rozvoje morálního usuzování a odvozených stupňů. K vytvoření kompletních kompetencí vyučujícího je nutné zajistit kromě pedagogické a odborné způsobilosti také způsobilost etickou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 3,781 záznamů.   začátekpředchozí3762 - 3771další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.