Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 391 záznamů.  začátekpředchozí361 - 370dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza českého trhu penzijního pripoistenia
Kolíková, Anna ; Musílek, Petr (vedoucí práce) ; Janda, Karel (oponent)
Diplomová práca analyzuje súčasný stav penzijného pripoistenia v Českej republike. Charakterizuje základné znaky a princípy fungovania systému penzijného pripoistenia, popisuje jeho vývoj a poukazuje na niektoré výhody a nevýhody s ním spojené. Ďalej stručne popisuje aj dôchodkový systém v ČR, pretože penzijné pripoistenie je jedným z jeho pilierov. Práca analyzuje činnosť aktívne fungujúcich penzijných fondov na českom trhu a popisuje špecifiká ich fungovania. V záverečnej časti sa venuje niektorým problémom súčasného systému a prípadným návrhom ich riešenia.
Credit Default Swaps: analýza, oceňování, vývoj trhu
Sobotková, Lucie ; Dvořák, Petr (vedoucí práce) ; Witzany, Jiří (oponent)
The thesis covers three main areas regarding credit derivatives. The first part brings comprehensive description of currently known and broadly used credit derivatives. It provides a full explanation of its mechanism, advantages, settlement and practical examples of investment. The second part attempts to clarify the valuation and pricing of the basic credit derivative - credit default swap. The aim of this part is to explain the basic principles of valuing credit default swaps and to show practical examples by using markets systems (Bloomberg examples presented). It is shown how to read market data, how to analyze credit spreads and opportunities of arbitrage. The last part of my thesis gives a comprehensive commentary on global credit derivatives market historical and current development, especially on emerging markets, analysis of sovereign defaults and its impact on credit market. To conclude, the part with latest credit market development and outlook is attached.
Analýza trhu developerské společnosti
Skulina, Ladislav Bc. ; Krejčí, Filip (vedoucí práce) ; Holan, Michal (oponent)
Charakteristika klientů developerské společnosti z pohledu prodaných bytů a návštěvnosti webových stránek.
Analýza marketingových aktivit KB, a.s. se zaměřením na hypoteční úvěr
Pastyříková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
V magisterské práci byla provedena analýza trhu hypotečních produktů ČR. Autorka porovnává výhody a nevýhody produktů bank s největším podílem na trhu HÚ a hledá možné příčiny klesajícího podílu Komerční banky s cílem navrhnout zlepšení stávají strategie.
Internet a hudební průmysl
Jílek, Jan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce hodnotí situaci hudebního průmyslu v podmínkách prudkého rozvoje internetu a pirátství. Jedná se analýzu trhu a to jak legálního tak i nelegálního šíření hudby. Hlavní důraz je kladen na šíření digitální hudby.
Východiska management consultingu ve vybrané oblasti
Kryglová, Lenka Bc. ; Štrach, Pavel (vedoucí práce) ; Chalupová, Blanka (oponent)
Práce se ve své teoretické části zabývá manažerským poradenstvím v oblasti IT a definuje produkty IT poradenství dle literatury. V praktické části je provedena analýza trhu IT poradenství v ČR a následně analýza tří vybraných IT poradenských společností v České republice. Na základě této analýzy je v závěru této práce zpracován model úspěšné IT poradenské firmy.
Mezinárodní marketingová strategie Internetové Knihy jízd
Smrček, Ondřej ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Práce popisuje analýzu trhu a tvorbu komplexní marketingové strategie pro novou internetovou aplikaci Internetová Kniha jízd. Podrobně je zde rozebrána příprava jednotlivých složek marketingového mixu, zejména cenové a komunikační politiky a obchodního modelu. Kromě českého trhu je zpracována i strategie pro espanzi na Slovensko.
Zavedení nového výrobku firmy Henkel ČR spol. s r.o. na český trh
Klausová, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Očadlíková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením zavedení nového výrobku společnosti Henkel na český trh. V úvodu je přestavena společnost Henkel, její historie a finanční výsledky posledních dvou let, dále historie značky Persil. Druhá část je zaměřena obecně na východiska marketingové teorie a na její aplikaci ve firmě Henkel ČR. Stěžejní část práce se zabývá samotným zavedením výrobku Persil Sensitive na český trh, analýzou trhu, strategií a vyhodnocením prodejů Persilu Sensitive. Poslední kapitoly jsou věnovány dokreslení trhu pracích prostředků, poskytují informace o způsobech praní, složení pracího prostředku a testech, které se objevily v médiích.
Analýza strategicky významných trhů pro český export (vybraná teritoria)
Tlachová, Zuzana ; Štěňhová, Božena (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Práce v první části charakterizuje Čínskou lidovou republiku a Indickou republiku na základě geografických a demografických údajů, z hlediska ekonomické výkonnosti, kulturních odlišností nebo předpokládanému budoucímu vývoji. Další část se věnuje aktuálním obchodně-ekonomickým vztahům Číny a Indie s Českou republikou, překážkám vstupu českých exportérů na trhy těchto zemí a perspektivním odvětvím a oborům pro český export. V závěru práce hodnotí úlohu státu a jeho institucí při podpoře českých podniků při pronikání na tyto trhy a popisuje nástroje, které by mohly vést ke zlepšení vzájemné obchodní bilance České republiky s těmito zeměmi.
Snaha o regulaci retailového bankovnictví ? přínos či ztráta pro klienta
Čáp, Ondřej ; Ševčík, Miroslav (vedoucí práce) ; Halás, Vladimír (oponent)
Bankovní sektor procházel v posledních patnácti letech procesem transformace, privatizace a implementace technologických změn. To mělo za následek podstatné rozšíření produktové nabídky a její přiblížení klientům pomocí alternativních distribučních kanálů. Slabou stránkou tohoto rychlého vývoje je mimo jiné skutečnost, že tyto nové služby nejsou navzájem zkonsolidovány tak, aby z nich každý klient maximalizoval svůj užitek. Konkrétně se jedná o balíčky služeb s neprůhlednými sazebníky nebo poplatky za předčasná splacení bez návaznosti na jiné produkty. Tyto parciální nedostatky se staly předmětem zájmu státních institucí, které se snažily o vyšší regulaci tohoto trhu. Přínosem této práce je zmapování bankovního trhu z pohledu nabídky služeb, vnímání klientů a rozhodování finančních institucí. Závěry se opírají o průzkumy trhu, které vypovídají o úrovni, příležitostech a potřebách tohoto odvětví. Cílem je popsat skutečný stav retailového trhu, zhodnotit postavení klientů v tomto tržním vztahu, vystihnout míru konkurence na tomto trhu a na základě těchto skutečností zvážit nutnost státních intervencí do tohoto odvětví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 391 záznamů.   začátekpředchozí361 - 370dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.