Název:
Analýza marketingových aktivit KB, a.s. se zaměřením na hypoteční úvěr
Autoři:
Pastyříková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: V magisterské práci byla provedena analýza trhu hypotečních produktů ČR. Autorka porovnává výhody a nevýhody produktů bank s největším podílem na trhu HÚ a hledá možné příčiny klesajícího podílu Komerční banky s cílem navrhnout zlepšení stávají strategie.
Klíčová slova:
analýza trhu; bankovnictví; hypoteční úvěr; Marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4058