Název: Analýza marketingových aktivit KB, a.s. se zaměřením na hypoteční úvěr
Autoři: Pastyříková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: V magisterské práci byla provedena analýza trhu hypotečních produktů ČR. Autorka porovnává výhody a nevýhody produktů bank s největším podílem na trhu HÚ a hledá možné příčiny klesajícího podílu Komerční banky s cílem navrhnout zlepšení stávají strategie.
Klíčová slova: analýza trhu; bankovnictví; hypoteční úvěr; Marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4058

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2229


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet