Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 364 záznamů.  začátekpředchozí333 - 342dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Neverbální komunikace v řízení lidí
Babkina, Nadezda ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Účelná neverbální komunikace, dorozumívání se pomocí řeči těla, je jedním ze základních předpokladů úspěšného výkonu práce manažera. Cílem bakalářské práce je analyzovat význam neverbální komunikace v řízení lidí a na příkladu manažerského stylu a neverbální komunikace dvou z nejúspěšnějších manažerů ve světě informačních a komunikačních technologií, Steva Jobse a Billa Gatese, formulovat základní doporučení pro účelnou neverbální komunikaci současných i budoucích manažerů. Bakalářská práce je zpracována s využitím odborné literatury a internetových zdrojů, zejména video záznamů z veřejných vystoupení Steva Jobse a Billa Gatese dostupných na youtube.com.
Proposal of education and development of managers in specific company
Birmonová, Viktória ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Šedivý, Juraj (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem "Návrh vzdělávání a rozvoje manažerů v konkrétní společnosti". Cílem této bakalářské práce je navrhnout efektivní systém rozvoje a vzdělávání manažerů ve společnosti oktet, as, který bude možné využít jako podkladový materiál při vytvoření vzdělávacího a rozvojového plánu manažerů. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První dvě kapitoly jsou kapitolami teoretickými. První kapitola popisuje kdo je to manažer a jaké jsou na něj kladeny nároky. Druhá kapitola je věnována jednotlivým fázím systému rozvoje a vzdělávání zaměstnanců a konkrétním metodám rozvoje a vzdělávání. Součástí této práce je metodický aparát, který zahrnuje analýzu odborné literatury a dostupných doplňujících dokumentů. Poslední dvě kapitoly jsou zaměřeny na konkrétní podnik. Ve čtvrté kapitole se nachází charakteristika společnosti oktet, as a analýza současné situace vzdělávání a rozvoje manažerů ve společnosti av poslední kapitole popisuji konkrétní návrh rozvoje a vzdělávání manažerů, který je složený ze čtyř fází - identifikace potřeb, plánování, realizace a vyhodnocovaní
Rozvoj osobnosti manažera
Juránek, Patrik ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Tato práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na popis a analýzu vybraných vnitřních mechanismů sebeřízení. Hlavně na ty vlastnosti a stránky lidské osobnosti, které se značnou mírou podílejí na utváření osobnosti manažera. Díky těmto poznatkům si lze udělat představu o tom, jak se jednotlivé mechanismy podílejí na rozvoji osobnosti. Podstatou praktické části je aplikace získaných teoretických poznatků na reálné prostředí fakulty managementu v Jindřichově Hradci. Výsledky provedeného dotazníkového výzkumu jsou interpretovány s cílem zmapovat úroveň seberegulace studentů v souvislosti s rozvojem osobnosti. Dosažená zjištění jsou následně využita pro formulaci vhodných doporučení.
POŽADAVKY NA ROZVOJ MANAŽERA V SOUČASNÉM ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ
STEJSKALOVÁ, Dana
Cílem této diplomové práce byla specifikace nových pohledů a požadavků působících na formování a rozvoj osobnosti manažera v současném řízení lidských zdrojů. Pro získání potřebných informací byl 60 manažerům předložen dotazník na rozvoj osobnosti manažera. Obecně ve sledovaných podnicích manažeři či řadoví zaměstnanci ví nebo podvědomě tuší, jak má v současné době kvalitní řízení lidských zdrojů vypadat a probíhat, na druhou stranu ve sledovaných společnostech není na oblast personalistiky dána potřebná pozornost v oblasti strategického plánování a plnění střednědobých personálních cílů. Klíčoví lidé ve společnostech ví o potřebě kvalitní personální práce a je jen otázkou času než tato oblast dostane stejnou prioritu jako ekonomika nebo výroba.
Motivace a stimulace pracovního jednání ve vybrané organizaci
KAISEROVÁ, Irena
Dobrý motivační a stimulační systém je nezbytný k tomu, aby zaměstnanci prostřednictvím motivátorů byli vedeni ke konkrétnímu cíli. Tato diplomová práce je zaměřena na nalezení problémů společnosti v oblasti řízení lidských zdrojů. Úkolem je nalézt řešení,jak zlepšit motivační systém a používat motivátory efektivněji. Výzkum byl proveden použitím dotazníkové metody v mezinárodní společnosti provozující maloobchodní prodejny.Po vyhodnocení odpovědí jsem zjistila nedostatky v používání motivátorů ve společnosti. Navrhla jsem řešení, jak zlepšit situaci a uspokojit lépe potřeby zaměstnanců.
Porovnání osobnosti podnikatele a manažera.
ŠÁLKOVÁ, Romana
Cílem této práce, která se zabývá personálním řízením z psychologického hlediska, je soustředit se na porovnání kompetencí a motivací podnikatelů a manažerů, působících v různých profesích, v přímém vztahu k jejich aktivitám.
Kvalita služeb, řízení lidských zdrojů a podniková kultura v cestovním ruchu
DUSPIVOVÁ, Marie
Tato práce je o řízení lidských zdrojů a podnikové kultuře v restauraci Zlatý jelen v Horažďovicích. Cílem této práce byla specifikace vybraných aspektů řízení lidských zdrojů a podnikové kultury, ovlivňující úroveň poskytovaných služeb a jejich analýza ve specifických podmínkách malého podniku. Pro bližší zkoumání této problematiky byly využity dva strukturované dotazníky a test barevně sémantického diferenciálu (TBSD). V závěru práce bylo navrženo několik opatření do budoucnosti. Doufám, že mé návrhy pomohou zlepšit kvalitu nabízených služeb, standard řízení lidských zdrojů a podnikové kultury v této restauraci.
Efektivní přístupy pro zlepšení výkonnosti zaměstnanců v bankovním sektoru
Dedyková, Klára ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Hadinec, Pavel (oponent)
Práce se zabývá zvyšováním výkonnosti zaměstnanců v bankovním sektoru. V první, empirické části se zaměřuje nejprve na motivaci, jakožto hlavní nástroj pro zvyšování výkonnosti. Dále pak zkoumá osobu manažera, jež má na zvyšování výkonnosti zaměstnanců nejsilnější vliv. Teoreticky zpracovává i vliv organizace, která svou kulturou vytváří prostředí pro práci manažera a zaměstnanců. V druhé části se zabývá výzkumem v oblasti zvyšování výkonnosti, konkrétně motivací používanou různými bankovními institucemi. Na závěr poskytuje doporučení pro zlepšení výkonnosti zaměstnanců v bankovním sektoru.
Řízení a styly jednání
Kratochvíl, Petr ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku řízení a stylů jednání. Teoretická část pojednává o klasifikaci stylů řízení, jeho procesech a postupech. Kapitola vedení popisuje jednotlivé teorie vůdcovství. Praktická část práce je zaměřena na výzkum ve firmě FGInvest s.r.o., na zhodnocení použitého stylu řízení a vedení porad. Následně autor vysvětluje konkrétní návrh, jehož účelem je komplexní zefektivnění procesu řízení a vedení porad ve společnosti.
Manažer jako zdroj stresu svých podřízených
Fridrichovská, Iveta ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá teorií stresu a jeho faktory, kterými působí manažer na své podřízené. V teoretické části definuji pojmy stres, stresor, osobnost manažera a prvky jeho chování, které zapříčiňují stres podřízených. Dále uvádím způsoby prevence a řešení problémových situací. Praktická část obsahuje dotazníkový průzkum této problematiky ve vybraných firmách, jeho vyhodnocení, vypracování závěrů vyplývajících z výsledků a vhodná doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 364 záznamů.   začátekpředchozí333 - 342dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.