Název: Kvalita služeb, řízení lidských zdrojů a podniková kultura v cestovním ruchu
Překlad názvu: The quality of the offered services, human resources management and corporate culture in tourism
Autoři: DUSPIVOVÁ, Marie
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hosté; kvalita služeb; podniková kultura; test barevně sémantického diferenciálu (TBSD); vedoucí; řízení lidských zdrojů; Corporate culture; employees; guests; human resources management; manager; quality of the services; test of colourfully semantic differential (TBSD)
Citace: DUSPIVOVÁ, Marie. Kvalita služeb, řízení lidských zdrojů a podniková kultura v cestovním ruchu. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15275

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-79821


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-12-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet