Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,947 záznamů.  začátekpředchozí3304 - 3313dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza specifických skupin české vlogerské scény
Klečatská, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza vybrané české vlogerské YouTube scény. Jedná se o pět výrazných postav české YouTube scény v kategorii Beauty a Fashion vlogerka nebo též souhrnný název Lifestyle. V této kategorii najdeme YouTuberky vystupující pod svými uměleckými jmény nebo názvy kanálů. Mezi vybrané patří Shopaholic Nicol, Teri Blitzen, dvě sestry z kanálu A Cup of style, Lucie z kanálu Get The Louk a Petra Lo-vely Hair. Pro dosažení cíle jsou v teoretické části popsány základní pojmy a souvislosti, důležité pro pochopení tématu. Data z dotazníkové šetření popisují konzumaci strea-mového obsahu uživateli internetu a jejich povědomí o vlogerech. Praktická část práce se dále zabývá analýzou specifických vlastností vybraných pěti YouTuberek. Analýza se týká vlastností kanálů, vývoje počtu odběratelů, vlastností nejpopulárnějších videí a umístění v soutěži Blogerka roku již zmíněných YouTuberek.
Analýza návštěvnosti internetové prezentace LD Ekonom
Samec, Matěj ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Tato práce se bude zabývat internetovými prezentacemi společnosti LD Ekonom. Bude zaměřena na analýzu a porovnání dvou mediálních kanálů, které v současné době využívají. Prvním z nich jsou webové stránky www.ldekonom.cz, jejichž data budou prozkoumána prostřednictvím služby Google Analytics. V tomto případě budou zkoumány především výsledky návštěvnosti na stránkách a chování uživatelů během prezence. Druhým zkoumaným mediálním kanálem bude účet na sociální síti Facebook www.facebook.com/LDekonom. Data budou získána přímo na profilu společnosti v oddělení přehledy. V tomto případě nás budou nejvíce zajímat dosahy příspěvků, reakce na ně a vliv placené propagace. Následovat bude komparace obou mediálních kanálů a hodnocení jejich významu pro společnost samotnou. Součástí bude, i díky informacím o získaných zakázkách, hodnocení možného vlivu webových stránek a facebookového profilu na jejich vývoj. Výsledkem bakalářské práce budou případná doporučení v souvislosti s využíváním těchto mediálních kanálů a doporučení, zda do nich investovat či nikoli.
Řízení změn ve vybrané organizaci
TALACHOVÁ, Kateřina
Tato bakalářská práce se zabývá řízením změn ve vybrané organizaci. V literárním přehledu jsou uvedeny teoretické poznatky týkající se změn, jejich druhy, kroky procesu zavádění změn, důvody, proč lidé nemají rádi změny, bariéry změn a informace o podnikovém reeingeneeringu. Dále následuje charakteristika a historický vývoj organizace EXTE SPOJ s.r.o., v níž byla zpracována analytická část práce. Následují analýzy vnějšího prostředí, při nichž byla použita STEP analýza. Dále analýza vnitřního prostředí, která rozebírá finanční oblast, marketingovou oblast a personální oblast. Poslední analýza je SWOT analýza zkoumající silné stránky, slabé stránky, příležitosti a ohrožení podniku. Poté je rozepsán řízený rozhovor s manažerem jednatelem společnosti. Další kapitola vyhodnocuje veškeré analýzy a je stanoven návrh změny. V závěru je v 8 krocích dle teorie popsána navrhovaná změna pro zlepšení spokojenosti odběratelů. Navrhovaná změna pomůže společnosti v jejím dalším rozvoji.
Analýza vnitroorganizačních směrnic v podmínkách příspěvkové organizace
VEJVAROVÁ, Aneta
Předmětem této bakalářské práce byla analýza vnitroorganizačních účetních směrnic ve vybrané příspěvkové organizaci Základní škola a mateřská škola Košetice. Základem pro celou práci bylo vymezení postupů při tvorbě a evidenci směrnic, stanovení základních formálních náležitostí a charakteristika obsahové náplně jednotlivých směrnic. Na tyto teoretické poznatky se navázalo v praktické části, ve které byla provedena analýza osmi vnitroorganizačních účetních směrnic, které organizace vytvořila. U směrnic byla zhodnocena jejich formální úprava, předepsané náležitosti, kompletnost a aktuálnost podle platných právních předpisů. Po provedené analýze a zhodnocení byly vybrány dvě směrnice, a to směrnice pro evidenci a účtování hmotného a nehmotného majetku a zásob a směrnice o poskytování a účtování cestovních náhrad, u kterých byla provedena aktualizace. U zbývajících směrnic byla stanovena doporučení, o jaké chybějící údaje by měly být doplněny. Na závěr byl vytvořen návrh nové směrnice k fondu kulturních a sociálních potřeb.
Analýza výdajů ve vybraném regionu
STRNAD, David
Hlavním cílem je analýza výdajů v regionu Místní akční skupiny Sdružení Růže, ve kterém budou navrženy možnosti dalšího rozvoje ve prospěch místní ekonomiky. Jde nejen o analýzu investičních výdajů MAS Sdružení Růže podpořených dotacemi z Evropské Unie, ale také o analýzu investičních výdajů obcí v regionu. Jedna část bude věnována modifikovaného výpočtu lokálního multiplikátoru.
Metodika mapování kulturních a kreativních průmyslů na lokální a regionální úrovni ČR
Žáková, Eva ; Dubová, Markéta ; Kraus, Marcel ; Bednář, Pavel ; Návrat, Petr
Metodika popisuje pracovní postup pro mapování kulturních a kreativních průmyslů na lokální a regionální úrovni. Mapování v kontextu této metodiky znamená analýzu jevů na daném území, konkrétněji pak zjišťování aktuálního stavu a potřeb jednotlivých odvětví v daném místě. Hlavním cílem využití výsledků mapování je vytvoření a implementace strategických podpůrných opatření pro podporu KKP.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Analýza a optimalizace procesu tvorby manažerského reportu v bankovní instituci
Dlouhý, Radim ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Belko, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesním řízením v bankovní instituci, konkrétně analýzou a optimalizací vybraného procesu tvorby manažerského reportu. V první části diplomové práce jsou nejprve definovány základní teoretické pojmy, které čtenáři slouží jako znalostní minimum ke správnému pochopení práce. Jsou zde popsány principy reportingu, manažerského účetnictví a procesního řízení, které seznámí čtenáře s problematikou procesů, jejich analýzou a následnou optimalizací. Praktická část nejprve představuje čtenáři zkoumanou bankovní instituci, popisuje organizační strukturu a činnosti oddělení správy dat, detailní analýzu vybraného procesu, vyhledání slabých míst a navržení optimalizovaného řešení, jehož cílem je zefektivnění práce zaměstnanců a odstranění úzkých míst procesu. Závěr diplomové práce popisuje kroky reálné implementace navrhnutého řešení.
Implementace CRM ve společnosti flow-r s.r.o.
Bukovský, Josef ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Plachý, Pavel (oponent)
Tato práce řeší problematiku implementace CRM v personální agentuře flowr s.r.o. Cílem práce je analyzovat stav využívání CRM ve společnosti, identifikovat možné oblasti zlepšení, navrhnout a implementovat opatření, která povedou k optimalizaci využívání CRM a vyhodnotit dopady této práce na užívání CRM v této společnosti. Cíle práce jsou naplněny analýzou společnosti flowr s.r.o. a jejích potřeb, identifikací klíčových problémů a stanovením a realizací plánu, který má za cíl tyto problémy odstranit. Na uživatelské požadavky se práce dívá ze dvou pohledů, a sice z pohledu struktury CRM (analytické, kooperační a operativní) a z pohledu uživatelského vztahu k využívání IS/ICT (uživatelský zážitek). Realizovaný plán optimalizace je v práci vyhodnocen metodou dotazníkového šetření mezi pracovníky společnosti. Výsledky práce ukazují, že splnění všech požadavků na CRM z hlediska pokrývané funkcionality nestačí k tomu, aby uživatelé systém přijali a využívali ho a identifikuje jako hlavní překážky negativní vztah k řešení, který vzniknul kombinací nespolehlivosti a komplikovanosti řešení a chyb, které se staly v průběhu implementace.
Studie proveditelnosti stavitelné vykružovací hlavy
Dvořáková, Elena ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem této práce je analýza, zda je plánovaný projekt vhodný pro realizaci z hlediska ekonomických, technických, personálních a jiných faktorů. K odhadu vývoje situace byly použity historické výstupy z realizací jiných projektů a analýza celkové situace podniku. Dále jsou použity nejrozšířenější marketingové analýzy k průzkumu nového trhu a stanovení vhodné marketingové strategie. Na základě zmíněných vyhodnocení se pak rozhodne o realizaci výrobku, jelikož nevyžaduje velké investice a nenese příliš velká rizika.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,947 záznamů.   začátekpředchozí3304 - 3313dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.