Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 119 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu ve Švýcarsku
Zemánek, Petr ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu podniku vstupujícího na zahraniční trh. Práce je členěna na tři hlavní části. V první části této práce jsou vymezena teoretická východiska související se zkoumanou problematikou. Druhá část práce je věnovaná analýze současného stavu zvoleného podniku a zahraničního trhu s využitím vybraných analýz. V této části je také provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření. Poslední, třetí část práce, se věnuje vytvoření konkrétních návrhů marketingového mixu, prostřednictvím kterých je možné uvést podnik na zahraniční trh s cílem oslovit a získat nové zákazníky a dostat podnik do povědomí.
Factors influencing young consumers in the wine market
Vičík, Jakub
Tato diplomová práce se zaobírá problematikou vlivu různých faktorů na Generaci Y na trhu vína v České republice a na Slovensku. Literární rešerše poskytuje podrobný vhled na faktory ovlivňující nákupní chování se zaměřením na specifika pozorované generační kohorty. Hlavním zdrojem informací pro analyzování příslušných trhů byl dotazníkový výzkum, který proběhl v říjnu roku 2016. Práce operuje s odpovědmi 636 respondentů z České republiky a 365 ze Slovenska doplněnými o výsledky ze skupinové diskuze (n=8). Výsledky této studie byly podkladem pro formulaci doporučení pro producenty vína a pracovníky v marketingu.
Vplyv internetovej reklamy českých a slovenských mobilných operátorov na spotrebiteľa
Poliaková, Erika
Diplomová práce se zabývá problematikou vnímání internetové reklamy spotřebiteli v prostředí mobilních operátorů působících v České a Slovenské republice. Práce si klade za cíl navrhnout doporučení ohledně využívání nástrojů internetové propagace pro hlavní mobilní operátory. Reklama na internetu je srovnávána zejména s televizní reklamou, a to z důvodu dominance tohoto druhu reklamy v prostředí mobilních operátorů. Pro naplnění cíle práce bude realizován kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů a kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření.
Chování spotřebitelů na trhu vlasové kosmetiky v České republice
Matějíčková, Petra
Matějíčková, P. Chování spotřebitelů na trhu vlasové kosmetiky v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním žen v České republice na trhu vlasové kosmetiky. Zkoumá toto odvětví kosmetického trhu, zjišťuje jeho vývoj v posledních letech a identifikuje faktory ovlivňující spotřebitelky při nákupu těchto produktů. Pro zpracování jsou použity techniky marketingového výzkumu, a to dotazníkové šetření a shluková analýza. Výstupem práce je určení faktorů ovlivňujících nákupní rozhodování, charakteristika segmentů trhu vlasové kosmetiky a marketingové doporučení pro subjekty trhu vlasové kosmetiky.
Spotrebiteľské chovanie na trhu dekoratívnej kozmetiky
Lišková, Veronika
Lišková, V., Spotřebitelské chování na trhu dekorativní kosmetiky. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016 Diplomová práce se zabýva spotřebitelským chovaním žen v Slovenské republice na trhu dekorativní kosmetiky. Práca zkoumá trh kosmetiky, zjišťuje vývoj výdajů spotřebitelů na daném trhu a identifikuje faktory ovlyvňujíci spotřebitelů při nákupu produktů dekorativní kosmetiky. V práci je využito technik marketingového výzkumu a to dotazníkové šetření, kvalitatívne rozhovory a shluková analýza. Výstupem práce je určení faktorů ovlyvňujících nákupní chování, charakteristika segmentů trhu dekorativní kosmetiky a marketingové doporučení pro subjekty trhu dekorativní kosmetiky.
Role obalu medu a výrobků z medu na nákupní rozhodovací proces
Chytil, Ondřej
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním s důrazem na vliv obalů a etiket u mladých spotřebitelů ve věku 20-35 let při výběru medu a výrobků z medu. V práci je využito technik marketingového výzkumu, zejména eyetrackingového pozorování a kvalitativních rozhovorů. Výstupem práce je model spotřebitelského chování a návrh doporučení pro tvorbu obalů a etiket v odvětví produkce medu.
Marketingové odporučenia pre riešenie plytvania potravinami v Juhomoravskom kraji
Hamajová, Lenka
Cílem této práce je navržení doporučení pro tvorbu komunikační strategie pro instituce působící v oblasti prevence plýtvání potravinami. Komunikační strategie by měla sloužit ke zviditelnění problému vyhazování potravin a aktivit zainteresovaných institucí mezi lidmi, což by mělo mít za následek snížení plýtvání. Výsledky práce vycházejí z analýz dotazníkového šetření (n = 406) a hloubkových rozhovorů (n = 41). Na základě dosažených výsledků byly stanoveny doporučení pro Potravinovou banku pro Brno a Jihomoravský kraj a jiné instituce působící v oblasti prevence plýtvání potravinami.
Vliv obalů a etiket na nákupní chování spotřebitelů na trhu s jogurty
Doležalová, Markéta
DOLEŽALOVÁ, M. Vliv obalů a etiket na nákupní chování spotřebitelů na trhu s jogurty. 2017. 111 s. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce: Ing. Veronika Antošová, Ph.D. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním mladých lidí (studentů ve věku 20 až 25 let) na trhu s jogurty. Důraz je kladen na vliv obalů a etiket při využití marketingového výzkumu, zejména eyetrackingového pozorování a hloubkových rozhovorů. Výstupem práce je návrh doporučení pro tvorbu obalů a etiket v tomto odvětví.
Rozdílné preference čokolád na trzích střední Evropy
Bureš, Michal
Diplomová práce se zabývá rozdílnými preferencemi na trhu čokolád v rámci střední Evropy. Dále se zabývá odlišným složením stejných značek čokoládových výrobků nadnárodních společností na českém, rakouském, slovenském, polském a německém trhu. K naplnění cílů bylo potřeba vyhodnotit primární data z dotazní-kového šetření, slepých spotřebitelských testů, senzorických testů rozdílnosti, tes-tů podobností a komparace cen, obalů a složení čokoládových výrobků. Pro zjištění motivací a preferencí spotřebitelů byly využity také hloubkové rozhovory.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 119 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.