Název:
Chování spotřebitelů na trhu vlasové kosmetiky v České republice
Autoři:
Matějíčková, Petra Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Matějíčková, P. Chování spotřebitelů na trhu vlasové kosmetiky v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním žen v České republice na trhu vlasové kosmetiky. Zkoumá toto odvětví kosmetického trhu, zjišťuje jeho vývoj v posledních letech a identifikuje faktory ovlivňující spotřebitelky při nákupu těchto produktů. Pro zpracování jsou použity techniky marketingového výzkumu, a to dotazníkové šetření a shluková analýza. Výstupem práce je určení faktorů ovlivňujících nákupní rozhodování, charakteristika segmentů trhu vlasové kosmetiky a marketingové doporučení pro subjekty trhu vlasové kosmetiky.Matejickova, P. Consumer behaviour in the market of haircare in the Czech Republic. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2017. Diploma thesis deals with consumer behaviour on the market of hair care in the Czech Republic. The thesis explores the market of hair care, finds the development in last years and identifies factors which affect consumers during shopping for hair care products. There are used techniques of marketing research like questionnaire and cluster analysis. The output of the thesis is to determine the factors influencing consumer behaviour, characteristics of segments and marketing recommendations for the market of hair care.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; segmentace; spotřebitelské chování; vlasová kosmetika; závěrečná práce