Název:
Vliv obalů a etiket na nákupní chování spotřebitelů na trhu s jogurty
Autoři:
Doležalová, Markéta Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] DOLEŽALOVÁ, M. Vliv obalů a etiket na nákupní chování spotřebitelů na trhu s jogurty. 2017. 111 s. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce: Ing. Veronika Antošová, Ph.D. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním mladých lidí (studentů ve věku 20 až 25 let) na trhu s jogurty. Důraz je kladen na vliv obalů a etiket při využití marketingového výzkumu, zejména eyetrackingového pozorování a hloubkových rozhovorů. Výstupem práce je návrh doporučení pro tvorbu obalů a etiket v tomto odvětví.DOLEŽALOVÁ, M. The influence of packaging and label on consumer´ purchasing behaviour on the youghurt market. 2017. 111 s. Master thesis. Brno: Mendel University, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor: Ing. Veronika Antošová, Ph.D. The master thesis deals with consumer behaviour of young people (students aged 20 to 25) on the youghurt market. Emphasis is placed on the impact of packaging and labels in the use of marketing research, especially eyetracking observations and in-depth interviews. The output of the thesis is a draft recommendation for packaging and labeling in this sector.
Klíčová slova:
A/B testování; etiketa; eyetracking; hloubkový rozhovor; jogurt; obal; spotřebitelské chování