Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 370 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Nápověda k testům z anorganické chemie Tvorba e-learningových studijních materiálů
Straka, Radek ; Kábelová, Božena (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
E-learning je rychle se rozvíjející způsob vzdělávání užívající k vytváření, přenosu a poskytování informací multimediálních a komunikačních technologií. Smyslem bakalářské práce je tvorba studijních materiálů, ve formě nápověd k testům z anorganické chemie. S těmito testy přicházejí povinně do styku studenti prvního ročníku Chemické fakulty na VUT v Brně v předmětu Praktikum anorganické chemie II. Práce je rozdělena do 6 kapitol, přičemž prvních pět je zaměřeno obecně na problematiku e-learningu. Šestá kapitola tvoří praktickou část obsahující vybrané nápovědy z jednotlivých testů. Zbývající nápovědy jsou pro značnou celkovou rozsáhlost (cca 600 nápověd) přiloženy na mediu.
Názvosloví anorganické chemie Tvorba e-learningových studijních materiálů
Zubek, Piotr ; Pilátová, Ivana (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je e-learning a tvorba výukového materiálu Názvosloví anorganické chemie. V teoretické části je pojednáno o definicích a vymezení pojmu e-learning, jeho vývoji a moderních trendech v tomto dynamickém odvětví vzdělávání. Teoretická část dále obsahuje rešerši současného stavu webu v oblasti výuky českého anorganického názvosloví. Krátce je rovněž prezentován autorský systém Adobe Flash, ve kterém byla vytvořena výuková aplikace Názvosloví anorganické chemie. V praktické části jsou zpracovány výsledky dotazníku provedeného na vzorku 451 studentů FCH VUT v Brně a zanalyzovány chyby studentů získané z databáze systému MOODLE. Závěr praktické části je vyhrazen popisu výukového materiálu, který je primárně určen jako doplněk pro výuku názvosloví anorganické chemie na FCH VUT v Brně.
New Technologies in Education
Jorda, Jakub ; Kopecká, Jana (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
The aim of this work is to explore, summarize, and organise the most influential educational technologies. Furthermore, compare these technologies with each other and divide them into specific categories, such as educational software, websites with learning tools, electronic encyclopaedias, mobile devices, and devices whose main purpose are solely educational. Summarizing these technologies and putting them in an order will help other students to decide what could suit them most and what, on the other hand, has no use for them. It is also the aim to underline the most useful technologies, help to understand their basic functions and their main purposes, and most importantly show their advantages and weaknesses.
Multimediální výuka projektování výrob
Klimek, Martin ; Zatloukal, Miroslav (oponent) ; Špinka, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá oblastí počítačového projektování, výroby, logistiky. Dále se zabývá podrobněji rozdělením podniků, projektovým managementem, řešením problematiky v těchto oblastech, metodikou a konkrétními postupy při zpracování úkolů pro rozmisťování. Další náplní předkládané bakalářské práce bylo zaměřit se na možnosti multimediální výuky předmětů obsahující danou tématikou.
Model e-learningu pro e-commerce
Brabcová, Kateřina ; Sedláčková, Miluše (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce shrnuje možné způsoby využití Internetu k realizaci e commerce ve smyslu obchodu se vzděláním. Práce pojednává o formách počítačem podporovaných metod výuky, shrnuje použitelné softwarové nástroje, webové aplikace a vzdělávací portály, které se zaměřují na tvorbu či šíření studijních materiálů, nebo celých systémů řízení vzdělávání.
E-learning as a means of teaching at universities
Mikulášek, Filip ; Rujbrová, Šárka (oponent) ; Jašková, Jana (vedoucí práce)
This paper aims to delve into the topic of e-learning and its use at universities. It attempts to describe its history - getting from distance learning, to learning utilizing increasingly more complex computational machines and finally the incorporation of the internet into the learning process. It also makes several predictions on what direction could e-learning head in in the foreseeable future. Aside from these topics, it also tries to describe what factors affect its effectiveness and takes a look at its potentially negative side. Then it deals with results of an e-learning related survey and their analysis.
Internetové nástroje pro celoživotní vzdělávání v sektoru IT
Janková, Martina ; Jašek, Roman (oponent) ; Roudný, Radim (oponent) ; Slabý, Antonín (oponent) ; Rais, Karel (vedoucí práce)
V předkládané disertační práci (DP) je na základě zadaného tématu „Internetové nástroje pro celoživotní vzdělávání v sektoru IT“ vyjádřeno odpovídající pokrytí vytvořených dílčích výzkumných úkolů s aktivním řešením úloh na Fakultě podnikatelské VUT v Brně pro obor Řízení a ekonomika podniku (ŘEP), a to v souladu s vymezenou oblastí výzkumné a publikační činnosti. Pro systémové pojetí celého tématu DP byla vymezena oblast teoretických východisek, vyjádřena metodologie řešení systémových modelů vzdělávání na prostředcích Internetu a pro uvedenou praktickou výzkumnou činnost byl vybrán adaptabilní („učící se“) Podnik 1 jako referenční pro řešení dílčích praktických výzkumných úkolů) a byla vytvořena metodologie moderního přístupu k tvorbě modelů („pro moderní řízení a sdělování informací mezi systémy“) a modelování potřebného adaptabilního („přímo také zdokonalujícího se modelováním“) Internetového (a intranetového) prostředí podniků a jeho užití v procesu celoživotního vzdělávání znalostních pracovníků („lektorů“) Podniku 1 a možných dalších („znalostních pracovníků a uživatelů“) Podniků 2, 3,…, m tj. „podniků jako dalších zákazníků“ a to k aktivnímu vytvoření adaptabilního a moderního prostoru s možným užitím zdokonalovaných („nových a také moderních inteligentních a učících se“) prostředků informačních a komunikačních technologií (ICT) jak ze světa, tak z ČR a to především nových (a také vývojově perspektivních) Internetových nástrojů a prostředků pro řízení podniků, celoživotního vzdělávání v oblasti IT pracovníků podniků a nutného sledování požadované konkurenceschopnosti podniku působícího v sektoru dynamicky se rozvíjející IT. Systémově řešeným modelováním na počítačích je zde vyjádřena problematika vhodně zvolených internetových nástrojů v konkurenčním prostředí podniků, a dále je řešeno modelováním na počítači také nové pojetí modelování vedoucí k předpokládanému modernizování forem moderního elektronického celoživotního vzdělávání na nástrojích Internetu. Součástí práce je také vytvoření modelů na počítačích (PC) umožňujících porovnávání předpokládaných změn v konkurenceschopnosti podniků reagujících na přínosy vytvořené metodologie a vedoucí také i k předpokládanému zlepšení kvality řízení a ekonomiky podniků v podmínkách relativního zvyšování konkurenceschopnosti podniků. Řešení této moderní problematiky je prováděno na základě vhodné analýzy zvolených podniků a také odpovídajících řešenému tématu a řešeným cílům práce a také i informacím získaným z publikací v informačních zdrojích světa na Internetu i z virtuálních knihoven světa, vydavatelství, seminářů, sborníků a konferencí. Výsledky systémově pojaté analytické činnosti a řešení úkolů výzkumné práce jsem průběžně publikovala v článcích odborných a recenzovaných časopisů, sborníků a také v příspěvcích na konferencích. V těchto výsledcích výzkumu je systémově vyjádřena nová podstata řešení rozhraní sociálního a technického systému IT s vybranými prostředky internetových nástrojů pro celoživotní vzdělávání pracovníků působících v sektoru IT jako možný příspěvek do moderního vytváření učících se organizací.
Aviation Phraseology Study Tool
Lacková, Karolína ; Červenka, Miroslav (oponent) ; Šoustek, Petr (vedoucí práce)
This thesis deals with creation of study tool for teaching aviation phraseology. Theoretical part is focused on explanation of communication at controlled and non-controlled airports. It deals with learning platform Moodle and also defines other already existing softwares for aviation phraseology. Practical part is targeted on creation of study tool for teaching aviation phraseology in module E-learning in Information system of VUT.
E-learningový kurz autoškoly
Hurtečák, Lubomír ; Lukáš, Roman (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje základní informace o e-learnigu a jeho rozdělení podle různých kritérií. Taktéž je popsán vývoj a současné trendy e-learningu. Je řečeno, co je třeba k vytvoření distanční (elektronických) studijních materiálů a kurzů. Rozebrány jsou i nejvýznamnější výhody a nevýhody těchto kurzů. V neposlední řadě je i navrhnut základ pro e-learningový výukový systém (WBT/LMS) autoškoly, který je také implementován  v podobě prototypu systému.
Marketingový výzkum zavedení e-learningu – Hettich k.s.
Toman, Pavel ; Pejchal, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem zavedení e-learningu pro společnost Hettich ČR k.s. ve vztahu k jejich zákazníkům, kterými jsou truhláři a drobní výrobci nábytku. Podklady marketingového výzkumu pro rozhodnutí zda zavést metody e learningu bylo prozkoumání současného stavu vzdělávání zákazníků, získání základních informací o problematice e-learningu, kritéria efektivnosti využití e learningu ve společnosti, výsledky zavádění e-learningu v jiných společnostech v České republice, analýza návštěvnosti internetu zákazníky a terénní výzkum u zákazníků formou dotazníku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 370 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.