Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 334 záznamů.  začátekpředchozí303 - 312dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění environmentálních přístupů v obchodních podnicích
BARTOŠOVSKÁ, Lucie
Hlavním cílem práce je zjistit úroveň a formu uplatňování prvků environmentálního managementu v obchodních podnicích s potravinami jak z pohledu zákazníka tak zjištěním aktuální situace v jednotlivých prodejnách obchodních podniků. Identifikovat přístupy šetrné k životnímu prostředí a navrhnout opatření pro obchodní podniky, týkající se ochrany životního prostředí. Práce je založena na analýze primárních dat získaných dotazníkovým šetřením a řízenými rozhovory. V závěru práce jsou uvedeny výsledky a návrh doporučení pro obchodní podniky.
Zaměstnávání lidí s tělěsným a kombinovaným postižením z pohledu zaměstnavatele
VALIČKOVÁ, Jana
Zaměstnávaní lidí s tělesným a kombinovaným postižením z pohledu zaměstnavatele Předmětem diplomové práce je zaměstnávání lidí s tělesným a kombinovaným postižením z pohledu zaměstnavatele. Toto téma jsem si zvolila, protože pracuji v o.s.Asistence jako konzultant v rámci tranzitního programu a jednou z mých náplní práce je podpora lidí s tělesným a kombinovaným postižením při hledání zaměstnání a s tím související kontakt se zaměstnavateli. Lidé se zdravotním postižením patří mezi sociální skupiny nejvíce ohrožené nezaměstnaností. Jejich podíl na celkové nezaměstnanosti se pohybuje okolo 13 % a tento stav se nadále zhoršuje. Příčin vysoké nezaměstnanosti lidí se zdravotním postižením a potažmo lidí s tělesným a kombinovaným postižením je jistě více. Můžeme mezi ně zařadit nedostatečné zastoupení adekvátních služeb, věnujících se podpoře této skupiny lidí při hledání zaměstnání, dále nízký počet vhodných míst na trhu práce a v neposlední řadě jistě malé zkušenosti zaměstnavatelů se zaměstnáváním lidí s postižením. Řada lidí s tělesným a kombinovaným postižením by byla ráda zaměstnána na otevřeném trhu práce. Zároveň existují zaměstnavatelé, kteří by rádi zaměstnali takového člověka, ale nevědí, jakým způsobem nového zaměstnance najít, na koho se mohou obrátit a jak může proces zaměstnávání lidí s postižením probíhat. Jednou ze služeb, která se této problematice věnuje a v posledních letech se jeví jako nadějná, je podporované zaměstnávání. Cílů diplomové práce bylo několik. Jednak popsat, jak probíhá zaměstnávání lidí s tělesným a kombinovaným postižením z pohledu zaměstnavatele. Dalším cílem byl popis oblastí, v nichž zaměstnavatelé během zaměstnávání člověka s tělesným a kombinovaným postižením potřebují nejčastěji podporu. Třetím cílem byl popis motivace současných zaměstnavatelů k zaměstnávání osob se zdravotním postižením. První část práce se zabývá charakteristikou lidí s tělesným a kombinovaným postižením, jejich právy, vztahem společnosti k pracovnímu uplatnění těchto lidí a legislativní úpravou vztahující se k zaměstnávání lidí se zdravotním postižením. Zároveň jsou zde popsány služby, které zaměstnavatelům lidí s tělesným a kombinovaným postižením nabízí agentury podporovaného zaměstnávání. Také je zde zmíněna společenská odpovědnost firem a její uplatnění v sociální oblasti. Samotný výzkum probíhal ve spolupráci s o.s.Asistence. Výzkumný soubor tvořilo pět zaměstnavatelů lidí s tělesným a kombinovaným postižením a pět pracovních konzultantů o.s.Asistence. Ke sběru informací byla použita metoda polostrukturovaného rozhovoru. Rozhovor se zaměstnavateli byl zaměřen na jejich motivaci k zaměstnávání lidí s postižením a na legislativu týkající se této problematiky. Dále se mohli zaměstnavatelé podělit o zkušenosti související s náplní práce lidí s postižením, úpravami prostředí, pracovní asistencí a případně o své další postřehy z této oblasti. Rozhovor s konzultanty se týkal obdobných jevů s tím, že byl kladen důraz na to, jak do celého procesu vstupují oni sami. Práce může být zdrojem informací pro současné a potencionální zaměstnavatele osob s tělesným a kombinovaným postižením. Zároveň může sloužit pracovníkům služeb, které této cílové skupině pomáhají s nalezením zaměstnání.
Zhodnocení společenské odpovědnosti vybraných organizací pomocí metody KORP
Jiříčková, Eva ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti organizací. Cílem práce je zhodnotit společenskou odpovědnost vybraných telekomunikačních společností metodou KORP. Vybrala jsem tři telekomunikační společnosti a to T-Mobile Czech Republic, Vodafone Czech Republic a Telefónica 02 Czech Republic. Byly vyhodnoceny všechny tři oblasti společenské odpovědnosti, ekonomická oblast, sociální oblast a environmentální oblast a společnostem jsou navržena zlepšení.
Společenská odpovědnost firem na Kladensku
Kozáková, Kristýna ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Cílem práce je zmapování úrovně společenské odpovědnosti v konkrétních organizacích různých oborů, včetně neziskového sektoru. Práce přináší také analýzu povědomosti obyvatel Kladna o pojmu společenská odpovědnost firem. Průzkum zahrnuje také vzorek studentů. Práce hodnotí úroveň společenské odpovědnosti, srovnává výsledky s výsledky celorepublikového průzkumu, identifikuje slabá místa a podává doporučení pro zlepšení společenské odpovědnosti na Kladensku.
Problematika compliance ve vybraném podniku
Kalová, Kristýna ; Pelák, Jiří (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce řeší problematiku zavádění Compliance v reálném podniku. V rámci této práce je vysvětlen pojem Compliance, společenská odpovědnost firem, environmentální politika, Stakeholdeři. Na častých příkladech jsou ukázány metody boje podniku proti korupci.
Význam budování značky v organizaci
Plaček, Jan ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Cipro, Martin (oponent)
Tato práce má za cíl popsat vztah stávajících či potenciálních zákazníků ke značce společnosti. V první, teoretické části se práce zabývá problematikou budování značky a všemi relevantními aspekty, přičemž se především pozastavuje nad aspektem CSR ("Corporate Social Responsibility"), tedy společenské odpovědnosti firem. V praktické části této práce analyzuje projekt "Sponzoři dětem" jenž je typickým příkladem CSR programu.
Cause Related Marketing v prostředí ČR
Lipovská, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání a vlivu Cause Related Marketingu na mladou generaci v prostředí České republiky. V teoretické části jsou představeny základní principy a formy spojení firem s neziskovými subjekty nebo s veřejně prospěšnými aktivitami pro získání vzájemného prospěchu. Dále v této části je zmíněn zahraniční příklad dobré praxe. V praktické části jsou nejprve zhodnoceny dva již realizované projekty v ČR a dále jsou zde zpracovány výsledky vlastního průzkumu vnímání a vlivu CRM na nákupní chování mezi mladou českou generací. V závěru jsou nastíněny rozdíly postojů mezi pohlavími a velikostí bydliště.
Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti organizace v oblasti volnočasových aktivit dětí
Ptáček, Jan ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Vácha, Vladimír (oponent)
Student vypracuje případovou studii zaměřenou na popis a analýzu jím vybraných aktivit, které lze prezentovat jako příklad uplatnění konceptu společensky odpovědného chování organizace. Ve studii popíše stanovené cíle, prostředky a postupy uplatňované organizací, provede šetření, jehož předmětem bude zjištění povědomí, zájmu a poptávané podoby a obsahu vybraných aktivit a navrhne kroky k jejich zlepšení. Zároveň posoudí, do jaké míry vybrané aktivity reálně naplňují koncept společenské odpovědnosti organizace.
The concept of social responsibility in a group of companies BUKÓZA HOLDING, a.s.
Polomčáková, Lucia ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Dušková, Iva (oponent)
Tato práce se věnuje problematice společenské odpovědnosti firem. Teoretická část pojednává o historii koncepce Corporate social responsibility, o definicích, teoriích a názorech na tuto koncepci. Praktická část práce se zabývá implementací koncepce CSR ve skupině společností BUKÓZA HOLDING, a.s. Výsledkem práce je návrh CSR aktivit vytvořených na míru dané firmě.
Business ethics
Pokrievka, Martin ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Role etiky v podnikání zvykne být podceňována a často se setkáváme s tvrzením, že podnik upřednostňuje vlastní zisk před uplatňováním etiky vůči svému okolí. Cílem této práce je prokázat, že etika má v podnikání své pevné místo a že její uplatňování dokáže být přínosem pro všechny zainteresované strany. Tohle je demonstrováno na třech vybraných oblastech podnikání, kterými jsou reklama, vztahy vůči spotřebitelům a vztahy vůči zaměstnancům. Tato bakalářská práce zároveň v krátkosti představuje model společenské odpovědnosti firem a roli, kterou v ní sehrává etika.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 334 záznamů.   začátekpředchozí303 - 312dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.