Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 294 záznamů.  začátekpředchozí285 - 294  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Mediální působení na dítě předškolního věku
ASCHENBRENNEROVÁ, Romana
Ve své bakalářské práci se chci zabývat tématem, jak silné je mediální působení na dítě předškolního věku a jak se na dětech projevuje. Svou práci rozděluji na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se budu zabývat obecnou specifikací médií. Co to vlastně média jsou, jaký je jejich význam a kde všude s nimi přicházíme do styku. Praktická část bakalářské práce je tvořena výzkumným šetřením, které probíhalo na dvou mateřských školách ve městě a na vesnici. Cílem šetření bylo zjistit, zda rodiče mají přehled o tom, jak silně nechají na své dítě působit média. Co v dětech média zanechávají a jaký druh aktivit u dětí převládá. Dále jsem se chtěla zabývat tím, jak silně působí média na dítě ve městě a na vesnici. Výsledky šetření jsou graficky znázorněny a vyhodnoceny.
Vliv mediálních komunikací na vývoj dětí předškolního věku
KOSTROUNOVÁ, Světlana
Bakalářská práce se zabývá samotným vlivem prostředí a médií na vývoj dětí předškolního věku. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak velký vliv mají média na vývoj dítěte. Řešením této práce je navrhnutí způsob minimalizace či úplného odstranění negativního působení médií. Na základě zjištěných informací jsou formulovány závěry.
Vliv reklamy na životní způsob osob
SUCHNOVÁ, Silvie
Tato práce s názvem Vliv reklamy na životní způsob osob je malou sondou do velkého světa médií. Zabývá se zejména reklamou a životním způsobem osob. Téma reklamy i životního způsobu je velmi rozsáhlé. Vymezila jsem si proto jednotlivé části, jimž jsem věnovala největší pozornost. Z oblasti reklamy jsem sledovala zejména vliv televizní reklamy. Ze životního způsobu jsem se zabývala stravováním osob, trávením volného času a také patologiemi, které se mezi lidmi vyskytují. Všechny tyto oddíly jsem rozvedla v teoretické části mé práce. Teoretická část je věnována legislativní úpravě reklamy a její definici. Dále marketingové komerční komunikaci, elektronickým médiím a samozřejmě vlivu reklamy. Teoretická část se také dotýká tématu genderu v reklamě a životního způsobu osob, zejména výživy a patologiemi chování. V praktické části práce vymezuji cíl a stanovené hypotézy. Uvádím zde i metodiku práce. Provedla jsem dotazníkové šetření zacílené na zjištění míry ovlivnění respondentů reklamou. Výsledky jsem hodnotila z hlediska pohlaví, věku, nejvyššího dosaženého vzdělání dotazovaných a čistého měsíčního příjmu celé domácnosti. V diskuzi srovnávám mnou zjištěné údaje s poznatky odborníků a zaměřuji se na srovnání dvou ukázek reklamy na pivo značky Pilsner Urquell. Originální spot pod záštitou této společnosti si za cílovou skupinu zvolil střední a starší generaci obyvatel. Porovnávaná studentská reklama je naopak jednoznačně zaměřena na mladé lidi a využívá méně tradiční metody, například citové apelace. Velkou pozornost věnuji analýze obou spotů za spolupráce autorů studentské tvorby. Zaměřuji se na význam slova láska a odlišnosti, se kterými přistupuje k životu mladší generace v porovnání s tou starší. Práce by mohla být využita odborníky, kteří se zabývají vlivem reklamy na životní způsob osob.
"Nemocnice na kraji města" na začátku 21. století - dva pokusy o pokračování úspěšného televizního seriálu
Bednařík, Petr ; Dominik, Š.
Text analyzuje obě pokračování českého televizního seriálu 'Nemocnice na kraji města' v kontextu české seriálové produkce v letech 2003 a 2008.
Do Czech TV channels coordinate their commercial breaks?
Kadlec, Tomáš
I examine the coordination of three Czech TV channels using two techniques different from Epsein's.
Marketingová strategie TV Z1
Votrubová, Vendula ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií televize Z1 před a po restrukturalizaci. Cílem práce je odhalit skutečnosti, které ovlivnily budoucí vývoj televize natolik, že bylo potřeba přistoupit k restrukturalizaci. Porovnat činnosti televize před restrukturalizací a po restrukturalizaci a popsat hlavní rozdíly v marketingové strategii. V průběhu práce se budu soustředit na odhalení chyb, kterých se televize dopustila nebo které podcenila a pokusím se navrhnout způsob, jak se jim mohla vyvarovat.
Marketingová strategie nové televizní stanice Public
Cejhonová, Markéta ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skořepa, Aleš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií televizní stanice Public a jejím zhodnocením. V praktické části jsou obecné teoretické poznatky navázány na konkrétní televizní stanici. V další části práce je rozebrán průzkum věnovaný povědomí o televizní stanici Public a v závěru je vytvořena SWOT analýza této televizní společnosti.
Vliv televizní reklamy na vnímání dětí
Vízková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o vnímání televizní reklamy dětmi, které představují v rámci komerčních komunikací specifickou cílovou skupinu. Závěry o případném vlivu reklamních spotů na tuto generaci spotřebitelů vycházejí zejména z analýzy vlastního terénního šetření, které se uskutečnilo za pomoci dětí z mateřské a základní školy. Součástí práce jsou také právní a etická opatření upravující reklamní činnost s ohledem na děti.
TV vysílání přes internet se zaměřením na on-line vysílání České televize
Švehla, Radim ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Klimeš, Jan (oponent)
Práce se zabývá fenoménem dnešní doby ? vysíláním přes Internet. Především je orientována na vysílání televizní. První část seznamuje čtenáře se základními prvky televizního vysílání a s technickými principy vysílání on-line. Druhá část je věnována internetovému vysílání České televize. Část závěrečnou tvoří koncepce on-line videopůjčovny navržené pro Českou televizi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 294 záznamů.   začátekpředchozí285 - 294  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.