Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 306 záznamů.  začátekpředchozí285 - 294dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Implementation of Strategic Management of Selected Multinational Company in the Selected Country
Lagosha, Olena ; Pichanič, Mikuláš (vedoucí práce) ; Kallookaran, Roberto (oponent)
Pokud jde o světové globalizace nadnárodní společnosti jsou pořád významnější v systému mezinárodního obchodu. Jednou z hlavních podmínek pro otevření nového trhu nadnárodní společnosti je účinný systém strategického řízení. Tato práce je zaměřena na analýzu způsobů operací LUKOIL-u na Ukrajině. Kromě toho je zvláštní pozornost věnována činnosti LUKOIL-u v zemi. S ohledem na všechny zvláštnosti ukrajinského trhu, závěr poskytuje jasný důkaz o úspěšném provedení LUKOIL-em formulované strategie na Ukrajině.
Strategické řízení a budování značky Pilsner Urquell
Nováková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kraus, Karel (oponent)
Práce je strukturována do devíti kapitol. V prvních třech kapitolách se zabývám teoretickými východisky, která tvoří základ pro následujících šest kapitol praktické části. První kapitola je věnována definici základních pojmů, jako je značka, vztah značky a produktu a na příkladu značky Pilsner Urquell pak také popisuji základní prvky značky. V druhé kapitole se věnuji dvěma klíčovým konceptům strategického řízení značky. Prvním z nich je koncept identity značky, kde vysvětluji dimenze identity značky a popisuji také typické problémy, se kterými se brand manažeři setkávají ve vztahu k tomuto tématu. Druhým konceptem je koncept hodnoty, u kterého podrobně popisuji zdroje hodnoty značky prostřednictvím kategorií znalost značky, věrnost značce, vnímaná kvalita značky a asociace spojené se značkou. Ve třetí kapitole se zabývám procesem strategického řízení značky počínaje stanovením positioningu, přes plánování a implementaci marketingových programů až po měření a udržování hodnoty značky v čase. Zabývám se zde také přínosy silné značky jak pro firmy, tak pro spotřebitele a uvádím bariéry, se kterými se brand manažer může setkat při snaze silnou značku vybudovat. Kapitola končí rozborem složek marketingového mixu a jeho vlivem na budování hodnoty značky. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na analýzu českého pivního trhu. Ačkoliv cílem této práce není rozbor českého pivního trhu, považuji za důležité seznámit sebe i čtenáře se základními fakty a hlavními vývojovými trendy na tomto trhu. Kapitola také zasazuje český pivní trh do světového kontextu a krátce se dotýká marketingového mixu pivního trhu a jeho specifik. V páté kapitole zužuji záběr diplomové práce pouze na společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. Jejím majitelem je společnost SAB Miller plc., což do značné míry ovlivňuje řízení společnosti. Kromě stručného nastínění historie obou společností se soustředím zejména na marketingové řízení společnosti Plzeňský Prazdroj v kontextu SAB Miller a vysvětluji způsob řízení portfolia značek. Na závěr se zmiňuji o Etickém kodexu pro marketingovou komunikaci Plzeňského Prazdroje, jež je pro pivovarnickou společnost tohoto významu v dnešní době nepostradatelný. Šestá kapitola je věnována přestavení značky Pilsner Urquell. Popisuji zde historii značky, výrobní specifika tohoto piva, zabývám se působením značky na zahraničních trzích z pohledu exportních a licenčních aktivit a kapitolu uzavírám krátkým pohledem na mezinárodní marketingové řízení značky. Sedmá kapitola spolu s následující osmou a devátou kapitolou tvoří jádro diplomové práce. V sedmé kapitole se věnuji strategickému řízení značky Pilsner Urquell v rámci českého trhu. Abychom mohli cílového zákazníka oslovit, musíme ho nejdříve důkladně poznat, nejprve se tedy zabývám cílovou skupinou a typickými spotřebními příležitostmi pro tuto značku. Velkou pozornost věnuji rovněž positioningu a marketingovému mixu značky Pilsner Urquell, tedy výrobkové, cenové, distribuční a komunikační strategii. Osmá kapitola je zaměřena na analýzu příležitostí pro značku Pilsner Urquell ve vztahu k mladým mužům mezi 18 a 29 lety. Po analýze konkurenčních značek Heineken a Stella Artois, která zahrnuje definici cílového spotřebitele, rozbor positioningu značky a její komunikace, přistupuji ke kvalitativnímu výzkumu, ze kterého sestavuji SWOT analýzu pro tuto cílovou skupinu a vyvozuji závěry pro návrh komunikační strategie. Poslední devátá kapitola obsahuje návrhy možné komunikační strategie pro značku Pilsner Urquell ve vztahu k výše zmíněné cílové skupině. Návrhy jsou rozděleny do pěti bloků podle zaměření, kterými jsou on-trade a off-trade aktivace, aktivace v nových médiích, prostřednictvím speciálních eventů zaměřených na mladé a product placement v PC hrách a ve filmech.
Strategic analysis Pelmi, spol. s.r.o.
Senková, Katarína ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Mádl, Jan (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je konkrétně rozebrat a následně analyzovat vnější a vnitřní vlivy, které působí na logistickou společnost Pelmel, spol. s.r.o. a z výsledků dílčích analýz stanovím vlastní doporučení pro firmu.
Analýza inovací ICT v podnicích
Zíma, Petr ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Práce je zaměřena na inovace v podniku a konkrétně pak na ICT/IS inovace. Tomuto tématu se věnuje jak z hlediska teorie, tak z hlediska praxe. Cílem práce bylo především uvést základní teorii inovací a inovací ICT/IS a dále provedení průzkumu firemního prostředí s následnou analýzou dat. Z těchto dat následně identifikovat skupinu úspěšných podniků v oblasti inovací, definovat klíčové postupy pro tento úspěch a posoudit vliv ICT/IS inovací na životní cyklus u jednotlivých typů inovací. Pro naplnění těchto cílu je práce rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je věnována definici informačních systémům a jejich významu pro konkurenceschopnost. Zmíněn je především multidimenzionální pohled na informační systém v podniku. Tato část se věnuje i definici teorie inovací, kde je zejména zmíněna teorie J.A Schumpetera a některých dalších autorů, kteří na něj navázali. Autor se v teoretické části věnuje také managementu inovací a inovačním strategií. V další části práce reflektuje své praktické zkušenosti s realizací inovačních projektů. Závěrečná část teoretické části je zaměřena na definici a typologii inovací informačních systémů. Zde také autor diskutuje vazby a vliv ICT/IS inovací na ostatní typy. Druhá část práce je pojata zcela prakticky a věnuje se průzkumu, který byl proveden mezi podnikatelskými subjekty. Autor definuje teze před samotným vyhodnocením výzkumu. Tyto teze jsou rozděleny do těchto kategorií: efekty a návratnost investic do ICT/IS, strategické řízení ICT/IS inovací a role ICT/IS inovací v rámci inovačního cyklu. Autor v rámci analýzy dat diskutuje definované teze s dosaženými výsledky. Na závěr této části je shrnutí dosažených poznatků a výsledků, ve kterém jsou definovány základní doporučení a klíčové předpoklady pro úspěch v inovačních aktivitách. Hlavním přínosem této práce je především to, že se podařilo zmapovat postoj podniků k inovacím a identifikovat skupinu úspěšných podniků v oblasti inovací a jejich klíčové předpoklady pro dosažení úspěchu.
Implementace Business Intelligence ve společnosti ThyssenKrupp Výtahy, s.r.o.
Němec, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o strategickém řízení společnosti a jeho podpoře pomocí nástrojů Business Intelligence. Cílem práce je analyzovat konkrétní společnost, vytvořit model metrik této společnosti a implementovat řešení Business Intelligence, které umožní sledovat vybrané metriky. Celá práce je rozdělena na dvě základní části. V první části, která je zaměřena teoreticky, jsou na základě odborné literatury rozebrána témata s vazbou na praktickou část. Jde především o vysvětlení principů nástrojů Business Intelligence a popis metodiky Balanced Scorecard. Obě témata jsou také zasazena do kontextu řízení podniku jako celku. Praktická část se věnuje aplikaci teoretických poznatků v praxi, tedy v konkrétní firmě. V příslušných kapitolách jsou popsány specifika společnosti, je vytvořena její business analýza a popsáno vytvořené řešení. Hlavním přínosem práce je demonstrace využití metodiky Balanced Scorecard a nástrojů Business Intelligence při řízení středně velké firmy a také samotná aplikace, která vedení společnosti ukázala možnosti těchto nástrojů ve známých podmínkách a jejich prostřednictvím upozornila na určité jevy ve firmě.
Strategická analýza společnosti Zepter International s.r.o.
Hubačka, Miroslav ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Knedlík, Jaroslav (oponent)
Cílem práce je popsat nástroje a metody, které slouží k provádění strategické analýzy společnosti a pomocí těchto nástrojů a metod provést strategickou analýzu společnosti Zepter International s.r.o. Závěrem této práce navrhuji potřebná doporučení a opatření, kterými by se měla daná společnost řídit.
Model metrik ve strojírenské firmě a jeho pilotní implementace pomocí nástrojů Business Intelligence
Lukeš, Ondřej ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Krejcar, Petr (oponent)
Práce se zabývá možnostmi strategického měření výkonnosti českého strojírenského podniku a uplatnění vybraných metrik pomocí nástrojů Business Intelligence. Konkrétně se jedná o podnik Linde Pohony s.r.o, který vyrábí osy a poloosy pro vysokozdvižné vozíky. Práce využívá informací ze současných přístupů k měření výkonnosti podniku. Hlavním cílem diplomové práce bylo demonstrovat možnosti nástrojů Business Intelligence při sledování metrik, jež slouží k měření podnikové výkonnosti. K tomu bylo využito aplikace Microsoft SQL Server 2005 a především jejích částí Analysis a Integration Services. Nejprve však bylo nutné vytvořit model metrik. První část práce se zabývá jednotlivými metodami měření plnění strategických cílů a je zde i vybrána metoda, podle které byl vytvořen model metrik pro podnik Linde Pohony s.r.o. V dalších částech práce jsou nejprve rozebrány možnosti Business Intelligence nástrojů pro potřeby strojírenských podniků. V poslední části je popsána implementace pro vybrané metriky a její začlenění do podnikového IS. Hlavním přínosem práce je především demonstrace možností Business Intelligence nástrojů ve strojírenské firmě a v českém prostředí. Pro samotný podnik Linde Pohony s.r.o. toto řešení přináší zjednodušení administrativy a také nové možnosti ve sledování podnikové výkonnosti.
Návrh strategie pro společnost Cestné stavby, s. r. o. Žilina
Jandzík, Tomáš ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Tisoň, Tomáš (oponent)
Při zpracování své bakalářské práce jsem se zaměřil na SWOT analýzu a následný návrh strategie společnosti. Mým cílem je analyzovat současnou situaci firmy a nalézt takové řešení, které by pomohlo progresu firmy. Tuto analýzu použiji jako podklad pro návrh vhodné strategie, která by měla za cíl zamyslet se nad jednotlivými hrozbami a slabinami podniku a naopak, podtrhnout silné stránky a rozebrat jednotlivé příležitosti, které pro firmu skrývá trh. Cílem je jednoznačně rozvoj společnosti a její posun dopředu. Síla konkurence, její vynikající vybavení a dispozice nejmodernějších technologií je pro naši firmu varovným signálem. Podnik má nedostatečnou úroveň výpočetní techniky, což by mohlo vést ke zpomalení celkové výroby produktů. Další problematickou oblastí je reklama a propagace, dnes už neodmyslitelná součást podnikání.
CA Rapotour: Analýza současného stavu a příležitostí dalšího rozvoje
Blümelová, Johana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Cílem práce je metodou SWOT analyzovat a zhodnotit současnou pozici firmy a její cíle a možnosti dalšího směřování, na základě této analýzy pak formulovat konkrétnější strategii. Práce se dále zabývá postavením a významem malých a středních podniků v EU i ČR a také některými bližšími podmínkami podnikání v cestovním ruchu v regionu Moravskoslezského kraje.
Strategická analýza
Dvořák, Jan ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Cílem práce je vypracování strategické analýzy a posouzení postavení společnosti Seznam.cz na trhu. Teoretická část obsahuje základní pojmy z oblasti strategie a strategického řízení a dále postupy strategické analýzy. V praktické části je posuzován vývoj společnosti a konkurenční postavení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 306 záznamů.   začátekpředchozí285 - 294dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.