Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Motivační systém vybrané firmy
Bouška, Tomáš ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou pracovní motivace a to jak z hlediska teoretického, tak i praktického. V teoretické části je kladen důraz na interpretaci psychologického pohledu na fenomén motivace lidského chování a také na seznámení s nejvýznamnějšími motivačními teoriemi pracovního jednání. Předmětem zkoumání praktické části bakalářské práce se stal motivační systém společnosti Tesco Stores ČR a.s., který byl podroben analýze v několika oblastech -- hmotná odměna a zaměstnanecké benefity, rozvoj a vzdělávání, obsah práce, hodnocení zaměstnanců, pracovní tým a pracovní podmínky. K relativnímu vyjádření průměrné mzdy byla společnost podrobena srovnání s konkurenční společností Ahold Czech Republic, a.s., a k analýze ostatních částí byly použity výsledky dotazníkového šetření mezi zaměstnanci společnosti. Motivační program Tesco Stores ČR a.s. je sestaven důkladně a zaměstnanci jej vnímají převážně pozitivně. Přesto se v něm nachází problematická místa -- zejména v oblasti pracovního prostředí -- která by se dala vylepšit.
Marketingová strategie společnosti Tesco při zavádění nových výrobků na trh
Guričová, Marie ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Černý, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá zaváděním nových výrobků na trh. Konkrétně se jedná o výrobky vlastních značek. Nejdříve se zaměřuji na charakteristiku společnosti Tesco a na trh s privátními značkami. Po SWOT analýze a segmentaci zákazníků následuje stěžejní část práce - marketingový mix těchto výrobků a jejich zhodnocení zákazníky.
Absolventské programy společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
Jaukerová, Michaela ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Macháčková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá absolventskými programy nabízenými společností Tesco Stores ČR a.s. V práci jsem se nejprve zaměřila na teoretické poznatky z oblasti lidských zdrojů. Dále jsem charakterizovala společnost Tesco Stores ČR a.s. a její Tesco Absolventské programy. Tyto programy jsou dle svého zaměření rozděleny do tří oblastí: maloobchod, distribuce a oddělení centrální kanceláře. V práci jsem tyto absolventské programy charakterizovala, zabývala se jejich průběhem, vývojem a spoluprací společnosti s vysokými školami. Součástí práce je dotazníkový průzkum. Jeho prostřednictvím jsem zkoumala, na základě jakých faktorů se studenti druhého ročníku navazujícího magisterského studia Fakulty managementu, Vysoké školy ekonomické v Praze, rozhodují při výběru trvalé pracovní pozice. Na základě zjištěných skutečností byla formulována doporučení.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců
Stuchlík, Pavel ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Práce se nejprve zaměří na teoretické vymezení pojmu "nákupní atmosféra" a definici prvků jí tvořících. Teoretická část pak bude sloužit jako podklad pro konkrétní posouzení a ohodnocení nákupní atmosféry v hypermarketových prodejnách Tesco a Globus. Poté budou obě dvě prodejny srovnány a případně jim bude doporučeno, co by měly zlepšit.
Motivační systém retailingové firmy jako nástroj budování loyálního zaměstnance
Ježek, Adam ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářká práce se zabývá procesem motivace a budováním loajality zaměstnance. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o významu loajálního zaměstnance a procesu budování loajality. Dále se teoretická část zabývá motivací a motivačními teoriemi. Praktická část předkládá konkrétní příklad procesu motivace a buduování loajality ve společnosti Tesco Stores ČR a.s..
Srovnání vybraných supermarketů v rámci ČR
Pelcová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je porovnat z daných hledisek vybrané supermarkety v rámci České republiky. Snahou je vytyčit určitá pro a proti jednotlivých řetězců a vzájemně srovnat jejich působení a vliv na český trh. Zaměřuje se na celkovou historii a vývoj maloobchodních řetězců od první světové války po současnost. Dále charakterizuje vybrané - Tesco, Kaufland, Billu a ESO MARKET a v poslední části srovnává čtyři konkrétní obchody těchto společností.
Komparace prodejních jednotek firmy Tesco a Hypernova
Deáková, Olga ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Má bakalářská práce porovnává nákupní atmosféru hypermarketů Tesco a Hypernova, hodnotí její pojetí v obou prodejnách a uvádí způsoby, jakými je možné nákupní atmosféru zlepšit. V teoretické části vysvětluji prvky nákupní atmosféry a ukazuji způsoby jejich použití. V praktické části nejdříve představuji společnosti Tesco a Royal Ahold, následně popisuji terénní výzkum nákupní atmosféry v konkrétních prodejnách Tesco a Hypernova. V závěru vyhodnocuji celý výzkum a přikládám návrhy na zlepšení.
Implementace IFRS ve Velké Británii
Mac, Petr ; Žárová, Marcela (vedoucí práce) ; Králíček, Vladimír (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat fungování systému účetního výkaznictví ve Velké Británii, určité aspekty procesu přípravy na implementaci IFRS, hlavní problémy v souvislosti s přechodem na IFRS a dopady zavedení IFRS na britské společnosti.
Hodnocení webů vybraných maloobchodních řetězců
Dvořák, Zdeněk ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce obsahuje horizontální a vertikální srovnání webů maloobchodních řetězců v doméně ?.cz? a doménách zahraničních. Na základě výsledků srovnání jsou formulovány hlavní nedostatky webů maloobchodních řetězců a je zhodnocen přístup řetězců k internetu v České republice a v zahraničí.
Komunikační plán zavedení bio-potravin vybraného řetězce v ČR
Reilová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce ?Komunikační plán zavedení biopotravin vybraného řetězce v ČR? se zabývá analýzou kampaně Tesco Organic, která probíhala v říjnu 2007 při zavedení biopotravin v obchodním řetězci Tesco. Cílem práce je kromě posouzení dosahu kampaně Tesco Organic také analýza nákupních zvyklostí českých spotřebitelů biopotravin. Na základě výzkumu je sestaven demografický profil spotřebitele biopotravin, který je potom konfrontován s cílovou skupinou kampaně Tesco Organic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.