Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trh CRM systémů v České republice
BAJER, David
Cílem práce je zmapovat nabídku CRM systémů v České republice a provést komparaci jednotlivých systémů. Na základě zjištěných poznatků poté zpracovat doporučení týkající se výběru optimálního CRM systému pro malé podniky. Pro získání seznamu všech dostupných řešení v ČR byly použity dvě internetové softwarové databáze SystemOnLine.cz a Vyber-CRM.cz. Problém však je, že tyto databáze obsahují i systémy, které se na malé podniky nezaměřují. Proto byly na základě kritérií, jako je cena, cloudové provedení systému, možnost rozšíření a mobilita, vybrány pouze ty systémy, které pro malé firmy vhodné jsou. Vybrané systémy byly nejprve analyzovány, poté hodnoceny a následně porovnávány mezi sebou, a to podle třech kritérií. Prvním z nich je cena. Toto kritérium bylo blíže specifikováno jako cena roční licence pro 10 uživatelů. Druhým kritériem je přidaná hodnota, která obsahuje například poskytnutí návodů, možnost vyzkoušení demo verze na 30 dní či telefonickou a e-mailovou podporu zdarma. Posledním kritériem je uživatelský prožitek, který byl hodnocen metodou System Usability Scale. Na základě výsledků předchozího porovnání byly vybrány tři systémy s nejlepším hodnocením, které byly následně doporučeny malým podnikům.
CRM jako prvek optimalizace obchodních a marketingových aktivit
VANĚČEK, Jan
Diplomová práce mapuje teoretická východiska problematiky řízení vztahů se zákazníky. V praktické části analyzuje současný stav řízení vztahů se zákazníky, dále marketingové a obchodní aktivity vybrané společnosti. Analýza se také zaměřuje na trh se systémy CRM, z kterých je následně vybrán nejhodnější systém pro danou společnost. Navrhuje jeho zavedení včetně vyčíslení přínosů i nákladů.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Šuňavcová, Nikola ; Kindlová, Dita (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zameriava na posúdenie informačného systému a návrhu jeho zmien v spoločnosti sledovanitv.cz s.r.o. V mojej práci sa nachádza analýza súčasného stavu spoločnosti a následné návrhy na zlepšenie nedostatkov daného systému, ktoré by mali priniesť do spoločnosti zlepšenie efektivity. Samotné návrhy na zlepšenie vychádzajú z analýz súčasného stavu.
Analýza podnikového informačního systému ve vybrané společnosti
Pavlíková, Táňa ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza podnikového informačního systému zvolené společnosti, podniku střední velikosti působícího v oblasti stavebnictví. Práce je rozdělena na dva samostatné celky. První celek je teoretickou částí a zahrnuje hlavní pojmy a problémy, které jsou následně rozpracovány v praktické části práce. Jednotlivé kapitoly teoretické části práce obsahují jak vymezení informačních systémů, základních pojmů v této oblasti, podnikových informačních systémů, procesů, které jsou s podnikovými informačními procesy spojeny, a také se strategickým řízením informačních procesů a informační strategií. Navazující praktická část práce popisuje zvolenou společnost. Cílem a výstupem praktické části je analýza informační strategie a stávající podoby informačního systému vybrané společnosti a jejich vyhodnocení.
Analýza CRM systému vybrané firmy
Bartošková, Vlasta ; Grus, Vojtěch (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky neboli CRM. Teoretická část se zaobírá vývojem vztahů se zákazníky a řízením vztahů se zákazníky. V analytické části bakalářské práce je provedeno zhodnocení současného stavu CRM systému v podniku. Ze získaných informací a odhalených nedostatků v této oblasti je cílem práce vypracování návrhu změn a doporučení, která povedou ke zlepšení vytváření a udržování vztahů se zákazníky.
CRM jako prvek další možnosti rozvoje péče pro zákazníky vybrané obchodní společnosti
KOPECKÝ, Miroslav
Diplomová práce se věnuje tématu řízení vztahů se zákazníky neboli CRM. Hlavním cílem je na základě hloubkové analýzy provést návrh implementace nového CRM systému ve vybrané obchodní společnosti, kterou byla Jednota spotřební družstvo České Budějovice.
Optimalizace CRM řešení
Fučík, Ivan ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na problematiku CRM řešení v malých a středních organizacích s ohledem na kvalitu jejich vztahů se zákazníky. Cílem této práce je připravit návrh optimalizace CRM řešení v reálné organizaci. Pro naplnění tohoto cíle je nutné porozumět teoretickým východiskům práce, tj. organizacím a jejich vztahům se zákazníky, CRM systémům, jejich funkcím a trendům. Na základě těchto teoretických východisek bylo možné analyzovat současné CRM řešení v dané organizaci. Z údajů, získaných metodami pozorování a řízeného rozhovoru, bylo možné navrhnout optimální CRM řešení v souladu s požadavky organizace a uživatelů CRM systému. Toto nové CRM řešení klade důraz na úsporu času a nákladů, spojených s provozem a obsluhou CRM systému tím, že nahrazuje stávající ne zcela efektivní CRM nástroje.
Data Integration into a CRM System
Pořízek, David ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
The thesis analyzes the company's CRM system and focuses on the external data integration aspects of it. Based on the results, an application is designed. The application simplifies data processing and it enables it to common users, who are customers of the company. Design of the application is influenced by company's restrictions and requirements. Then, the application is implemented to prevent most of the errors, which could occur during the data integration process.
Návrh implementace CRM systému
Robotková, Veronika ; Keprta, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je na základě teoretických východisek a provedených analýz současného stavu návrh implementace CRM systému do konkrétní společnosti. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů a popis jednotlivých analýz. Analytická část obsahuje popis společnosti a zhodnocení současného stavu. Na základě získaných poznatků jsou navrženy jednotlivé kroky k zavedení CRM systému do společnosti a zhodnocení efektivnosti návrhu.
Návrh implementace agendy Obchodní případ pro CRM systém ve společnosti XY
Drahošová, Hana ; Kocura, Petr (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh implementace zvolené části CRM systému, který vychází z komplexní analýzy procesů a funkčních požadavků firmy XY. Vzhledem k rozsáhlosti celého systému, se bude tato práce zabývat pouze jednou funkční oblastí, a to konkrétně – Obchodním případem. Jedná se o agendu zastřešující obchodní proces. Celý tento systém je navrhován pro implementaci v Microsoft Dynamics CRM 2013.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.