Název: CRM jako prvek další možnosti rozvoje péče pro zákazníky vybrané obchodní společnosti
Překlad názvu: CRM as part of another possibility for developing care for the company's clientele
Autoři: KOPECKÝ, Miroslav
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; implementace; systém; věrnostní program; zákazníci; řízení vztahů se zákazníky; CRM; CRM system; customer; customer relationship management; implementation; loyalty program
Citace: KOPECKÝ, Miroslav. CRM jako prvek další možnosti rozvoje péče pro zákazníky vybrané obchodní společnosti. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/45835

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317622


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet