Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 358 záznamů.  začátekpředchozí257 - 266dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Softwarová podpora podnikových procesů
Straka, Michal ; Jelínek, Petr (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh a zavedení manažerského informačního systému, zaměřeného na sledování produktivity práce ve firmě. Jejím hlavním cílem je, na základě analýzy současného stavu, vytvořit nový, samostatně fungující, identifikační a evidenční softwarový systém, který bude sloužit managementu jako podklad pro operativní řízení výroby. Projekt řeší návrh automatizovaného zpracování dat, automatizovaného zpracování průběžných analýz a sledování produktivity práce v klíčovém procesu firmy - procesu kompletace zásilek - s možností určit okamžitou výkonnost a produktivitu práce jednotlivého pracovníka.
Analýza a zlepšování hodnotového toku
Malec, Tomáš ; Hégr, Ondřej (oponent) ; Novotný, Radovan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá obecnou analýzou a zlepšováním hodnotového toku. V práci je popsán rozdíl mezi funkčním a procesním modelem řízení společnosti, vzájemné výhody i nevýhody těchto systémů. Dále se práce zabývá mapováním procesů, členění druhů vybraných map a metodice vytváření procesních map. Práce také obsahuje rozbor software pro mapování procesů. V další části se nalézá rešerše vybraných optimalizačních nástrojů a metod pro zlepšení výrobních toků a popis zásad tvorby řízené dokumentace. V praktické části je realizováno mapování procesů bakalářského studia na FEKT a procesní mapa výroby rozváděče ve společnosti ABB.
Procesní řízení - reengineering a jeho implementace
Koller, Michael ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Diplomová práce řeší téma procesní řízení, konkrétně reengineering podnikových procesů a jeho význam a principy v oblasti řízení organizace. Práce se věnuje socio-technickým aspektům řízení, popisuje klíčové faktory úspěchu zavedení procesního řízení do organizace, vybrané metodické přístupy v oblasti reengineeringu podnikových procesů a zohledňuje holistické pojetí v této oblasti. Holistické pojetí zohledňuje nejen technickou část, do které patří především modelování podnikových procesů, ale i nehmotné aspekty, které se týkají lidské a organizační dimenze, se kterými se každá organizace při orientaci na procesní řízení potýká. Jelikož jde o náročnou organizační změnu, veškeré teoretické poznatky jsou využity v konkrétní oblasti vybrané organizace, kde jsou popsány návrhy řešení přehodnocení podnikových procesů.
Informační toky projektového řízení zakázkové výroby v kooperaci dvou firem
Maule, Lukáš ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na návrh systému informačních toků společnosti Melecs ETS s.r.o. při přejímaní zakázek od společnosti Melecs SWL GmbH & Co KG. Teoretická část je věnována objasnění teoretických základů organizace a řízení zakázkové výroby, projektového řízení, informačních toků a modelování podnikových procesů. V praktické části práce je představen podnik, v němž byla práce řešena, a stávající proces předávání zakázek. V analytické části je provedena analýza informačního toku a dokumentů doprovázející předání zakázky a výrobní proces. Zjištěna jsou problematická místa v informačním toku a jejich příčiny. V poslední části práce je navržen standardizovaný systém informačních toků při předávání zakázek.
Optimalizace nákupní činnosti v podniku zabezpečující procesní automatizace.
Bulánková, Lucie ; Svobodová, Hana (vedoucí práce) ; Bukovský, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapovat činnosti v oblasti nákupu v konkrétní společnosti, procesy následně analyzovat a nalézt kritické oblasti. Posledním krokem je tvorba návrhů a doporučení pro zlepšení. Teoretická část je zaměřena na procesy a procesní řízení, jejich definice, historii, přínosy a další. Obsahuje dále kapitolu o mapování procesů pomocí diagramů SIPOC, Swimlanes a Flowchart, metody zlepšování procesů jako je DMAIC a Kaizen a metody využitelné pro identifikaci problémů, příčin a návrhů zlepšení. Praktická část je zaměřena na představení procesů společnosti s hlavním zaměřením na proces nákupu. Ten je rozdělen do čtyř po sobě jdoucích procesů. Procesy jsou jednotlivě mapovány a analyzovány s identifikací návrhů na zlepšení. Závěrem práce je souhrn doporučení s výběr hlavních návrhů k implementaci a také kroky realizované společností na základě představené diplomové práce.
Procesně stavěná podniková architektura
Lazar, Lukáš ; Alexa, Štěpán (vedoucí práce) ; Potančok, Martin (oponent)
Téma této bakalářské práce je procesně stavěná podniková architektura. Hlavním cílem je přiblížit a vysvětlit význam procesního řízení a podnikové architektury a to jak pomocí teorie, tak prakticky na příkladu fiktivního podniku. Práce poskytuje pohled na technologie a metodiky, které se používají při aplikaci procesního řízení, a vztahuje je k popisu podnikové architektury. Praktická část ukazuje poznatky pomocí podnikových procesů, které jsou na-vrženy s ohledem na metodiku MMABP. V závěru je vysvětlený vztah mezi procesním řízením a podnikovou architekturou.
Optimalizace procesů v obchodní společnosti
Kašpar, Václav ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Práce se zaměřuje na aplikaci vybrané metodiky BPM v reálné obchodní společnosti s cílem optimalizovat její procesy, identifikovat oblasti zlepšení a navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení její efektivnosti. V úvodní části práce je proveden výběr metodiky BPM na základě porovnání různých metodik a přístupů k BPM. Následuje popis obchodní společnosti, ve které bude metodika implementována, a analýza jejích procesů. Poté je provedena identifikace potenciálu zlepšení, stanovení limitů potenciálu zlepšení a jsou navrženy projekty, jejichž realizace by měla vést ke zvýšení efektivnosti procesů ve společnosti. Tato práce přináší přehled vybraných metodik a přístupů k BPM, poskytuje výstupy procesní analýzy v reálné obchodní společnosti, doporučuje sadu projektů k realizaci a konečně demonstruje postup implementace metodiky BPM v prostředí malé obchodní společnosti, který je možno replikovat v jiné obdobné firmě.
Procesní řízení - procesní modelování
Kupka, Tomáš ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o tématu procesního řízení, jeho vývoji a stěžejních paradigmatech v oblasti procesního řízení jako je BPR. Práce také porovnává metody přístupu k procesnímu řízení. Dále je definován pojem proces a popsány jeho klasifikace. Práce taktéž vysvětluje koncepci procesně řízené organizace včetně jejích charakteristik. Nedílnou součástí je představení technické části holistického pojetí procesního řízení. Tou je procesní modelování zabývající se tvorbou diagramů podle základních principů objektové orientace. Představen je obecný modelovací jazyk UML a jeho specifikace v podobě notací BPMN a Eriksson-Penker. Taktéž jsou uvedeny některé druhy diagramů využívaných v procesním modelování. Všechny tyto poznatky jsou následně využity při sestavování procesních modelů a diagramů ve výzkumné oblasti konkrétní organizace.
Řízení podnikových procesů v medicinské organizaci
Kalinin, Evgeniy ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Cílem této diplomové práce je popis řízení procesů a možností jeho zavádění do reální medicinské organizace. První část je věnovaná popisu základních konceptů, principů, definic a postupů řízení procesů, které tvoří paradigma. Druhá část se zabývá aplikací procesního řízení v reálné dentální klinice a představuje analýzu současného stavu a jeho doporučenou modifikaci, konceptuální a procesní modelování, popis základních úrovní lékařského informačního systému a doporučená kritéria pro výběr vhodného informačního systému. Diagramy, znázorněné v dané diplomové práci jsou tvořené v programech PowerDesigner a Caccoo.com.
Řízení a tvorba procesů v rámci projektu svozu dokumentace z poboček a jejich následná optimalizace
Čermáková, Alena ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá procesním a projektovým řízením, definicí a optimalizací procesů ve prospěch zákazníka a nutností správné a dostatečné interní i externí komunikace. Práce obsahuje v jednotlivých kapitolách teoretickou část, která je plynule doplněná o praktické příklady z popisovaného projektu. Takto zvoleným konceptem se snažím poukazovat na to, jak se teorie užívá v praxi a jaké důsledky mohou nastat, pokud se k některým úkonům přistupuje pouze formálně. Cílem práce je upozornit na chyby ve sledovaném projektu a navrhnout vhodné optimalizace vycházející ze zjištění projektu. Následně nedostatky zobecnit a navrhnout manažerská doporučení, která eliminují problematické oblasti a rizika v průběhu projektu a při tvorbě nových procesů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 358 záznamů.   začátekpředchozí257 - 266dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.