Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 236 záznamů.  začátekpředchozí226 - 235další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Účast na výstavách a veletrzích jako faktor budování značky
Andronic, Valerie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kuzmitskaja, Maria (oponent)
Moldávie je známa svými víny, které se těší velké popularitě jak v zemi, tak i ve všech státech SNS. Obchod s vínem je srdcem moldavské ekonomiky a hlavním vývozním artikulem země. Právě z toho důvodu zaměření mé diplomové práce bylo jasné -- rozhodla jsem se psát právě o vínech se zaměřením na výstavy a veletrhy. Výstavy a veletrhy jsou podle mého názoru docela zanedbanou položkou ve srovnání například s klasickými způsoby propagace -- reklamou, PR, sponzoringem atd. Moje práce mimo jiné přispěje k odstranění této mezery. Hlavním cílem mé práce je analýza veletrhu s vínem ExpoVin Moldova s následnou formulací doporučení na zlepšení činnosti dané události. Ústřední hypotézou mé práce bude následující tvrzení: ExpoVin Moldova poskytuje naprosto skvělou příležitost pro vzájemnou spolupráci výrobcem vín, státní správě a prodejcům vín. Tuto hypotézu se pokusím buď potvrdit, nebo zamítnout pomocí své diplomové práce.
Strategie rozvoje cestovního ruchu - případová studie Velké Bílovice
Vopatová, Tereza ; Damborský, Milan (vedoucí práce) ; Kouřilová, Jana (oponent)
Bakalářská práce vytváří strategii pro rozvoj cestovního ruchu obce Velké Bílovice. Vytvoření startegie rozvoje cestovního ruchu bylo cílem celé práce. Jihomoravská obec Velké Bílovice má velký potenciál v oblasti vína, vinařství, kultury a tradice. Na tyto oblasti je kladen ve strategii rozvoje cestovního ruchu velký důraz, aby obec obstála v konkurenci jiných v oblasti cestovního ruchu. Strategie rozvoje navazuje na teoretická východiska z první části práce. Obsahem strategie rozvoje je popis obce, SWOT analýza cestocního ruchu, vize, cíle a katalog projektů. Všechny části na sebe navazují a tvoří jednu ucelenou strategii rozvoje cestovního ruchu obce Velké Bílovice.
Wine in gastronomy and tourism in Slovakia
Dobošová, Jana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Nosným tématem této bakalářské práce je víno jako jeden z motivů účasti na cestovním ruchu Slovenska a také pozice vína ve slovenské gastronomii. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se zabývá vínem ve spojení s kulturou a jeho historií. Druhá část práce je věnována současnému stavu vinohradnictví a vinařství na Slovensku, třetí část pak popisuje současný stav vinařské turistiky - enoturistiky na Slovensku a analyzuje potenciál vína v cestovním ruchu a gastronomii této země.
Mezinárodní obchod vínem
Portová, Petra ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Práce se zabývá mezinárodním obchodem vínem se zaměřením na postavení Evropské unie v tomto obchodě. V první kapitole je zanalyzován obchod vínem ve světovém měřítku pomocí zhodnocení dovozu, vývozu, produkce a spotřeby vína. Druhá kapitola se věnuje mezinárodním organizacím, které se zabývají obchodem vínem nebo zasahují do této oblasti. Třetí a čtvrtá kapitola se zabývají organizací trhu s vínem EU, postavení EU na světovém trhu s vínem a obchodními vztahy EU v oblasti vína.
Mezinárodní obchod s vínem.
Filipová, Šárka ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent)
Prvni kapitola pojednava o vinu po obecne strance, jeho typologii, historickem vyvoji produkce a obchodu s vinem a o marketingovych aspektech vina. Druha kapitola se venuje analyze hlavnich producentu, exporteru a importeru vina a v zaveru se zminuje o soucasnych trendech. Posledni kapitola porovnava obchodni politiku EU a Australie, zabyva se Dohodou mezi EU a Australii o obchodu s vinem a v zaveru se venuje problematice geografickych oznaceni na pude WTO.
Direct Method for determination of antioxidants in Moravan wines
Votruba, M. ; Stopka, Pavel
We have analyzed the antioxidation capacity of wines by EPR method.
Resveratrol
Šmidrkal, J. ; Filip, V. ; Prekop, J. ; Kolouchová, I. ; Melzoch, K. ; Harmatha, Juraj
Resveratrol je polyfenol (3,4',5-trihydroxystilben), který je obsažen v hroznech révy vinné a rovněž ve víně jako nápoji. Uvádí se, že úzce souvisí s tzv. francouzským paradoxem. Předpokládá se rovněž, že kromě resveratrolu jsou též účinné další látky, a to zejména pterostilben a pinosylvin.
Wine Appraisal
Oslanec, Roman ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Diplomová práca s názvom Oceňovanie vína zobrazuje víno ako artikel, ktorý tak ako iné hnuteěné veci, má svoju objektívnu hodnotu, ktorá je určená viacerými kvalitatívnymi ukazovateľmi. Práca predstavuje a analyzuje jednotlivé kvalitatívne ukazovatele vína na základe ktorých dodatočne poukazuje na hodnotu resp. cenu vína. Kedže víno je klasifikované v rôznych krajinách odlišne, venuje sa práca i klasifikácii vína v regiónoch Slovenska, Českej republiky a Francúzska. Na základe apelačného prístupu poukazuje na jednotlivé kvalitatívne rozdelenie vín v týchto regiónoch. Nakoniec, sa práca venuje oceňovaniu vína na základe predstavených kvalitatívnych ukazovateľov, pričom využíva predovšetkým výnosová a porovnávaciu metódu.
Komparace positioningu jednotlivých produktových řad značky Concha y Toro
Topol, Jindřich ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Lochman, Alexandr (oponent)
V teoretické části práce (kapitoly 1 až 3) jsou vysvětleny základní relevantní pojmy jako marketing, marketingový mix, segmentace, targeting, positioning, značka, hodnota značky a strategické řízení značek. Praktická část práce se v úvodní čtvrté kapitole zabývá charakteristikou trhu vín ve světě a v ČR. Dále je charakterizován trh chilských vín v ČR a zdejší konkurenční prostředí. Pátá kapitola představuje společnost Concha y Toro a její pozici na světovém a českém trhu vín. Dále je představena společnost Bacchus, která je výhradním dovozcem vín Concha y Toro do ČR, jsou popsány její aktivity související se značkou Concha y Toro a distribuční kanály. Šestá kapitola analyzuje produktové portfolio vín Concha y Toro a představuje jednotlivé značky a jejich význam v portfoliu. Dále je popsán vliv ceny a původu vína na positioning. Sedmá kapitola je zaměřena na podrobnější analýzu značek významných v segmentu off-trade. Jsou popsány rozdíly v charakteristikách jednotlivých produktů, v jejich positioningu, komunikačních aktivitách a používaných distribučních kanálech. Součástí sedmé kapitoly je dále vlastní průzkum nabídky chilských vín ve vybraných řetězcích, který ilustruje postavení produktů Concha y Toro na českém trhu. Rovněž je představen návrh strategie pro zvýšení objemu prodejů v off-trade.
Euroregion Bílé-Biele Karpaty
Badinová, Bibiána ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Práca je zameraná na cezhraničnú spoluprácu a euroregión, konkrétne na česko-slovenských hraniciach. Popisuje aj vývoj česko-slovenských hranic. Jej obsahom je charakteristika vývoja, fungovania, inštitucionalnej štruktúry a celého Euroregiónu Bílé-Biele Karpaty. Cieľom sú možnosti budúceho vývoja Euroregiónu Bílé-Biele Karpaty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 236 záznamů.   začátekpředchozí226 - 235další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.