Název: Účast na výstavách a veletrzích jako faktor budování značky
Překlad názvu: Participation at exhibitions and fairs as a factor in brand building
Autoři: Andronic, Valerie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kuzmitskaja, Maria (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Moldova; veletrh; víno; výstava; exhibition; Fair; Moldova; Wine

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29606

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81928


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet