Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 235 záznamů.  začátekpředchozí224 - 233další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza internetových sociálních sítí
Honzík, Martin ; Chudán, David (vedoucí práce) ; Sklenák, Vilém (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o internetových sociálních sítích. Cílem práce je definovat pojem sociální síť, popsat historii vzniku největších českých i zahraničních sociálních sítí, prozkoumat funkce a rizika těchto sítí. Součástí práce je analýza možností propagace na sociálních sítích, vytvoření stránky k propagaci pomocí jazyka FBML a pohled na různé statistiky a trendy, které vznikají v této oblasti. V poslední části se nachází krátké zamyšlení autora nad budoucností těchto sítí. Cílů této bakalářské práce bylo dosaženo průzkumem jednotlivých sociálních sítí, využitím jejich aplikací, studií internetových a knižních zdrojů a v poslední řadě anketou mezi širokou veřejností. Přínosem této práce je komplexní pohled na sociální sítě, upozornění čtenářů na rizika spojená s používáním sítí. Dalším přínosem jsou informace, jak využít sociální sítě k propagaci, praktická ukázka jazyka FBML a získání přehledu o návštěvnosti vybraných sociálních sítí.
The use of networking in international business
Jesenská, Tatiana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem této práce bylo popsat základní funkci využití networkingu v praxi a přiblížení jeho nejdůležitějších nástrojů. V první kapitole vysvětluji názory odborníků a specifikuji vlastnosti, které by měl úspěšný networker splňovat. V druhé kapitole popisuji business networking a ve třetí social networking. Ve čtvrté kapitole tyto dva obory vzájemně propojuji a zamýšlím se nad perspektivami jejich současného a budoucího rozvoje. V poslední kapitole podrobně rozebírám vybrané nástroje networkingu - vizitky, small talk a telefonování a vysvětluji, jak s jejich pomocí dosahovat co největších úspěchů a zisků.
Analýza zdrojů příjmů sociálních médií
Vojtěšek, Cyril ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Abstrakt Tato práce je analýzou finanční stránky provozování populárních sociálních médií. Podrobně se zabývá čtyřmi z nich, které spadají do třech skupin: sociální sítě (Facebook), komunity (YouTube a LinkedIn) a mikroblogovací služby (Twitter). Každá z těchto služeb má svá specifika a je rozebrána v samostatných kapitolách. Hlavním cílem práce je zanalyzovat zdroje příjmů těchto čtyř médií. Tomuto tématu je věnována druhá část, která je stěžejní a ze všech částí nejrozsáhlejší. Vychází z úvodní části, která popisuje zda-li a jak je možné vyjádřit tržní hodnotu sociálních médií. Třetí část pak obsahuje návrhy autora, jak by bylo možné zdroje příjmu z předchozí části upravit či zavést nové. Část poslední nabízí srovnání současné situace na trhu sociálních médií se situací, ve které byl internetový business v roce 1999, a která skončila tzv. dot com bublinou.
Couchsurfing - nová forma cestování
Konvalinka, Michal ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Teoreticko-metodologická část: Popis fungování organizace CouchSurfing international a komunity, která ho tvoří. Vysvětlení, jak projekt vzniknul, jak funguje a jak se do něj zapojit. Provedeno dotazníkové šetření. Aplikační část: Výzkum je zaměřen na vliv CouchSurfingu na cestovní ruch a životní prostředí. Shrnutí pozitivních a negativních dopadů CouchSurfingu na cestovní ruch a životní prostředí.
Multiagentní modely finančních trhů - racionalita a sociální vazby
Popadinec, Martin ; Burian, Jan (vedoucí práce) ; Berka, Petr (oponent)
Diplomová práce pojednává o využití multiagentních systémů pro modelování finančního trhu. Multiagentní modely ekonomických systémů (ACE) umožňují pozorovat formování tržní ceny na základě interakce a rozhodování jednotlivých agentů jednajících podle definovaných pravidel. Tento přístup modelování nám poskytuje zajímavý vhled do formování trhu oproti ekonomickým agregátním modelům, u kterých je dosahování společensky optimální rovnováhy vysvětlováno informovaným a racionálním chováním každého účastníka trhu. Práce je rozdělena do dvou částí, z nichž první, teoretická, je věnována vysvětlení problematiky multiagentních modelů, omezené racionality a sociálních sítí v míře potřebné pro jejich aplikaci v druhé části. Předmětem druhé části práce je model finančního trhu, který je zaměřen na popsání nestability ceny vyskytující se na reálných finančních trzích. Tento model je zajímavým příkladem multiagentního přístupu k vytváření ekonomických modelů, avšak vykazuje některé nerealistické předpoklady, z nichž nejzajímavější je prostor ve kterém agenti interagují. V této části je model převeden ze systému interakce v mřížce do sítí, které lépe odpovídají sociálním sítím lidské společnosti, ale je zde také experimentováno s dalším rozšířením rozhodovací funkce agentů. Završením práce je hodnocení kvality pozorovaného modelu, vliv provedených změn na stabilitu trhu, shrnutí vlastností vybraných sítí a zamyšlení, zdali takovéto modely mohou dát nějaké užitečné informace ekonomům, kteří se zabývají vývojem finančních trhů.
Sociální sítě a ICT
Belokur, Dmitriy ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Francová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na popis a objektivní analýzu sociálních sítí na internetu. Práce rozebírá historii vzniku sociálních sítí na internetu, základní principy jejich fungování, psychologické aspekty. Součástí práce je také analýza způsobů monetizace internetových platforem virtuálních komunit. Objektivní pohled na problémy virtuálních komunit poskytuje přehled nejčastěji vyskytujících problémů a metody jejich řešení. Práce si neklade ambici být nejrozsáhlejší analýzou internetových sociálních sítí, ale je souhrnem mnoha teoretických a praktických poznatků a bude sloužit velmi dobrým základem pro hlubší zkoumání problematiky virtuálních komunit. Přidaná hodnota spočívá v komplexním pohledu na sociální sítě z různých úhlů: teoretického, psychologického a informačního. Teoretické poznatky z psychologie a sociologie jsou obohaceny o příklady reálných fungujících virtuálních komunit na internetu. Práce přináší nástin současných trendů, které umožňují odhad budoucího vývoje.
Internet marketing and its use on the social web
Slavkovský, Matúš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je zaměřit se na využívaní internetového marketingu na sociálních sítích a na základě dotazníku zjistit, jestli je internetová reklama na těchto sociálních sítích dostatečně vnímána a jaká je návštěvnost těchto sítí. Práce je rozdělena do tří částí. V první se věnuji marketingovému mixu na internetu a internetové reklamě. Druhá část se zabývá vybranými sociálními sítěmi. Třetí část se zaměřuje na rozbor mnou sestaveného dotazníku.
Sociální sítě v managementu - nástroje pro analýzu, uplatnění v managementu
Lucký, Jiří ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Voráček, Jan (oponent)
Sociální sítě - popis, principy a teoretická východiska, dynamika a možnosti jejich využití, zejména v oblasti managementu a marketingu; metody pro odhalování sociálních sítí a práce s nimi, dostupné SW nástroje; praktické uplatnění teoretických poznatků - analýza konkrétních dat, konstrukce sociální sítě a následné zpracování s ohledem na možná využití v managementu.
Sociální a komunitní sítě
Harášek, Luboš ; Nekvasil, Marek (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Cílem bakalářské práce je prozkoumat a porovnat nejvýznamnější světové a české internetové sociální sítě. U těchto sociálních sítí následně jednak popsat přínosy pro společnost a jejich marketingové využití, ale také jejich stinné stránky, které představují pro uživatele různá nebezpečí. Cílů práce je dosaženo průzkumem internetových a knižních zdrojů a jejich vyhodnocením. Dalším zdrojem pro podpoření výsledků výzkumu je internetový dotazník. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř hlavních částí, kde je nejprve vysvětlena teorie ohledně sociálních a komunitních sítí, webu 2.0 a sémantického webu. V druhé části jsou popsány jednotlivé sociální sítě a porovnány jejich základní služby. Dále následuje shrnutí trendů v sociálních sítích, přínosy a nebezpečí sociálních sítí. V poslední části jsou prezentovány výsledky internetové ankety a zamyšlení nad ideální sociální sítí. Přínosem práce je vytvoření přehledu o nejpoužívanějších sociálních sítích a upozornění čtenářů na nebezpečí těchto sociálních sítí. V úvaze nad ideální sociální sítí popisuji, jak by tato sociální síť mohla vypadat, co by umožňovala a jak by byla řešena. Anketa mezi internetovými uživateli ukazuje názor respondentů na danou problematiku a jejich chování na sociálních sítích.
Komunitní portál
Rosík, Jiří ; Nekvasil, Marek (vedoucí práce) ; Schenk, Jan (oponent)
Cílem této práce je zmapovat oblast komunitních portálů, zjistit, jaké jsou charakteristiky uživatelů, jaké mají chování a následně tento poznatek konfrontovat se současným stavem. V oblasti sémantických technologií pro web je stále řešen problém rozšíření do praxe. Práce má za cíl popsat tyto technologie a zjistit, jak je lze v oblasti sociálních sítí aplikovat a kde můžou nalézt uplatnění. Zájemci o založení vlastního menšího komunitního portálu je navrhnuto řešení v podobě jednoduché aplikace, založené na zdarma dostupných technologií. Cílem je tedy poskytnout osnovu a inspiraci při zakládání obdobného projektu. Zohledněna je i ekonomická stránka, která má za účel nastínit oblast financování komunitního portálu v jeho počátcích. Na závěr jsou specifikovány problémy a úskalí, se kterými se setkávají provozovatelé existujících portálů. Hlavní přínos práce spočívá v analýze studií o uživatelích komunitních portálů a následném vyvození poznatků o chování a charakteristice těchto účastníků. Ty lze aplikovat při marketingové či jakékoliv jiné práci v oblasti sociálních sítí. Přinos praktické části práce spočívá v prozkoumání použitelnosti sémantických technologií v sociálních sítí a následném návrhu případných realizací. Pro zájemce o založení portálu je užitečný návrh vlastní aplikace, včetně zohlednění ekonomických aspektů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 235 záznamů.   začátekpředchozí224 - 233další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.