Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální reprezentace celebrit ve formátu late-night talk show
Cerna, Arina ; Novák, Vojtěch (vedoucí práce) ; Charvát, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá mediální reprezentací celebrit, jak je konstruována v rámci přejatého amerického televizního formátu late-night talk show. V první části práce je pozornost zaměřena na problémy chápání fenoménu celebrity různými autory, taktéž i na vývoj samotného formátu late- night talk show a jeho charakteristické rysy. Teoretickými východisky práce jsou teorie reprezentace (Hall), tří úrovní reprezentace (Trampota) a sociální konstrukce reality (Berger, Luckmann). Pro výzkum je zvolena metoda kritické diskurzivní analýzy a následně jsou popsány čtyři principy, podle nichž se provádí zkoumání: komoditizace, infotainment, personalizace, kongenialita. Praktická část představuje analýzu typické reprezentace celebrit na základě zmíněných principů ve vybraných talk show vysílaných v anglickém a českém jazyce v letech 2015-2016, a to americké The Tonight Show Starring Jimmy Fallon a české Show Jana Krause. Klíčová slova: Celebrita, late-night talk show, mediální reprezentace, personalizace, kongenialita, infotainment, komoditizace
Facebook a krajské volby 2016: případová studie Libereckého kraje
Bartůněk, Michal ; Brunclík, Miloš (vedoucí práce) ; Höfer, Karel (oponent)
Předkládaná diplomová práce, kromě přehledu dosavadního stavu poznání v oblasti využívání sociálních médií v politické komunikaci ve světě i v České republice, přináší pohled na to, jak jsou sociální sítě pro politické účely užívány jak českými regionálním tak jejich lídry. Vychází z disciplíny politické komunikace spojující přístupy z oborů politologie a mediálních studií. Ústřední výzkumnou otázkou je, jak regionální političtí aktéři využívali sociální sítě v do využíval tato média, jak je využíval a s úspěchem. Na pozadí těchto otázek pátráme po přítomnosti personalizace komunikace a příznaků permanentní kampaně. Výzkum je vystavěn zejména na kvantitativní obsahové analýze dat, jež mapuje, jak aktéři užívali nejrozšířenější online sociální síť Facebook.
Popularizace politiky: Využití prvků popularizace při první prezidentské volební kampani v ČR
Chrtková, Kristýna ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Němec, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je nalézt vybrané prvky popularizace politiky v prezidentské kampani před první přímou volbou českého prezidenta v roce 2013. Empirická část práce popisuje, jaké prvky popularizace politiky se v médiích objevily, ve kterých mediálních formátech se nejvíce uplatnily, a ve kterých prezidentských kampaních oficiálních kandidátů byly použity. Práce řeší, zda předvolební kampaň proběhla v typicky nepolitickém prostředí. Výzkum je proto omezen na lifestylové a odborné časopisy, televizní a rozhlasové talk show a příspěvky v internetovém prostředí a na sociální síti Facebook.
Fenomén křestního jména v marketingové kampani
Lukáš, Ondřej ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Barczay, Lukáš (oponent)
Personalizace získává na významu v marketingových kampaních a je to zajímavý trend pro společnosti a jejich marketingové kampaně. Cílem bakalářské práce na téma Fenomén křestního jména v marketingové kampani je analýza komunikačních kampaní založených na křestních jménech. Teoreticko-metodologická část je věnována tématu cíleného marketingu a personalizace za využití křestního jména a metodologie kvantitavního výzkumu kampaně My jsme City, kdo jsi ty?. Praktická část je věnována analýze marketingové kampaně My jsme City, kdo jsi ty? a její komparaci v provedení s kampaněmi značek Coca-Cola, Nutella a Starbucks.
Metodický postup zavedení doporučovacího systému s využitím nástroje Soyka
Müller, Petr ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Fanta, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou personalizace obsahu, specificky doporučovacími systémy. Cílem práce je navrhnout metodický postup zavedení doporučovacího systému v prostředí elektronického obchodování s využitím IT nástroje Soyka. Na základě teoretického vymezení doporučovacích systémů a jejich technologických přístupů jsou identifikovány funkce personalizačních nástrojů, které přímo souvisí s doporučovacími systémy. Dle identifikovaných funkcí je vymezena pozice nástroje Soyka, který je předmětem navrženého metodického postupu. Přínosem práce je vytvoření a publikace metodického postupu, který lze využít v praxi, a to všemi osobami, které jsou zainteresované na projektech zavádění nástroje Soyka.
Politická komunikace na sociálních sítích
Bartůněk, Michal ; Brunclík, Miloš (vedoucí práce) ; Höfer, Karel (oponent)
Předkládaná diplomová práce, kromě přehledu dosavadního stavu poznání v oblasti využívání sociálních médií v politické komunikaci ve světě i v České republice, přináší pohled na to, jak jsou sociální sítě pro politické účely užívány jak českými regionálním tak jejich lídry. Vychází z disciplíny politické komunikace spojující přístupy z oborů politologie a mediálních studií. Ústřední výzkumnou otázkou je, jak regionální političtí aktéři využívali sociální sítě v do využíval tato média, jak je využíval a s úspěchem. Na pozadí těchto otázek pátráme po přítomnosti personalizace komunikace a příznaků permanentní kampaně. Výzkum je vystavěn zejména na kvantitativní obsahové analýze dat, jež mapuje, jak aktéři užívali nejrozšířenější online sociální síť Facebook.
Na cestě k personalizaci? Analýza komunikace lídrů politických stran na sociálních sítích
Bartůněk, Michal ; Štětka, Václav (vedoucí práce) ; Zápotocký, Jan (oponent)
Internet, potažmo sociální sítě, hrají v současné politické komunikaci zásadní roli. Na západ od České republiky k tomuto zjištění přispěly americké prezidentské volby z roku 2008, ve kterých Barack Obama zvítězil i díky masivní kampani na sociálních sítích. V našem prostředí rozptýlily jakékoliv pochyby v tomto směru prezidentské volby v lednu 2013. Pozornost vědců se však upírá především na analýzu online komunikace v době volební kampaně a stranou zájmu zůstává komunikace v mezivolebním období. Předkládaná bakalářská práce si klade za cíl analyzovat právě komunikaci v období, kdy žádná volební kampaň neprobíhá. Nesoustředí se na politické strany, jak bývá v českém politickém prostoru zvykem, ale snaží se aplikovat koncept personalizace na komunikaci konkrétních politických lídrů. Prostřednictvím analýzy dat nashromážděných z facebookových profilů šesti předsedů českých politických stran se snažíme postihnout charakter a základní trendy politické komunikace lídrů na sociálních sítích. Vedle popsání a porovnání chování jednotlivých politiků si práce klade za cíl vyvodit obecnější závěry vyplývající z aplikace konceptu personalizace na zkoumaný vzorek.
Personalizace politické komunikace v ČR: kvantitativní obsahová analýza prezidentské kampaně 2013 v českých denících
Chrtková, Kristýna ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Hrdina, Matouš (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce na téma Personalizace politické komunikace: Kvantitativní obsahová analýza prezidentské kampaně 2013 se zabývá vývojem politické komunikace a zejména pak s ním spojeným trendem personalizace, který se začal objevovat v důsledku mediálních, společenských a politických změn, které se odehrály po druhé světové válce. Práce je složena ze dvou částí, z nichž se první, teoretická, věnuje právě vývoji politické komunikace, profesionalizaci volebních kampaní a cestě od profesionalizace k personalizaci politické komunikace. Druhá část shrnuje výsledky kvantitativní obsahové analýzy prezidentské kampaně 2013 v České republice, která potvrdila hypotézu, že politická komunikace v kampani před přímou prezidentskou volbou byla do určité míry personalizovaná.
Postava Moudrosti v Písmu svatém
Červinková, Alena ; Větrovec, Pavel (vedoucí práce) ; Mikulicová, Mlada (oponent)
Bakalářská práce "Postava Moudrosti v Písmu svatém" se zabývá nejprve tématem moudrosti obecně, poté pojetím moudrosti dnes, v kulturách Blízkého východu (v egyptské a mezopotámské kultuře) a v Bibli a zvláště pojetím moudrosti v Izraeli. Samostatně je probíráno téma personifikace. Rozbory v druhé části práce se zaměřují na charakteristiky Moudrosti, vyjádřené ať už v přívlastcích v Mdr 7,22-8,1, tak v Př 8,1-9,6. K rozborům textů je použita narativní metoda a jazykové dělící prostředky a v závěru práce jsou hlavní témata obou pojetí moudrosti porovnány. Pozornost bude zaměřena na témata, v kterých se texty shodují nebo jsou si podobné. Klíčová slova mudrosloví, Moudrost, Slovo, personifikace
Vliv mediálního obrazu lídra na úspěch politické strany ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Vocel, Jan ; Brunclík, Miloš (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
Klíčová výzkumná otázka pro mou bakalářkou práci se zabývá problémem, jak velký vliv má mediální obraz lídra politické strany na její úspěch ve volební kampani a následných volbách. Tuto otázku se pokusím zodpovědět na případu Jiřího Paroubka, který byl lídrem České strany sociálně demokratické ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2006. Rozhodl jsem se ověřit teorie, které se problematikou personalizace lídra a volební kampaně zabývají. Následně provedu výzkum dvou nejznámějších tiskovin z pravého i levého politického spektra, abych zjistil, jaký byl před volbami mediální obraz Jiřího Paroubka a České strany sociálně demokratické v těchto dvou novinách. Výsledky výzkumu porovnám s předvolebními průzkumy a výsledky voleb. Ověřím, zda mediální obraz Jiřího Paroubka byl skutečně jiný než ČSSD a zda to mělo vliv na volební úspěch. Ověřím tak platnost několika teorií, které roli lídra přikládají velký vliv na úspěch strany.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.