Název:
Personalizace politické komunikace v ČR: kvantitativní obsahová analýza prezidentské kampaně 2013 v českých denících
Překlad názvu:
Personalization of political communication in Czech republic: quantitative content analysis of presidental campaign 2013 in daily press
Autoři:
Chrtková, Kristýna ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Hrdina, Matouš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] (abstrakt) Bakalářská práce na téma Personalizace politické komunikace: Kvantitativní obsahová analýza prezidentské kampaně 2013 se zabývá vývojem politické komunikace a zejména pak s ním spojeným trendem personalizace, který se začal objevovat v důsledku mediálních, společenských a politických změn, které se odehrály po druhé světové válce. Práce je složena ze dvou částí, z nichž se první, teoretická, věnuje právě vývoji politické komunikace, profesionalizaci volebních kampaní a cestě od profesionalizace k personalizaci politické komunikace. Druhá část shrnuje výsledky kvantitativní obsahové analýzy prezidentské kampaně 2013 v České republice, která potvrdila hypotézu, že politická komunikace v kampani před přímou prezidentskou volbou byla do určité míry personalizovaná.This Bachelor Thesis on the topic Personalization of political communication in the Czech republic: Quantitative content analysis of presidental campaign 2013 in daily press deals with the developement of political communication and in particular with the trend of personalization. Personalization is the result of several media, social and political changes which emerged after the Second World War. This Bachelor Thesis consists of two parts. The first theoretical part deals with the development of political communication acompannied by the professionalization of political campaigns. Professionalization can be also considered as a precusor to personalization of political communicatin. The second part summarises the results of quantitative content analysis of presidental campaign in 2013 in the Czech republic. This analysis confirmed the hypothesis that political communication in the presidental campaign was personalized. This provided the opportunity for further research.
Klíčová slova:
kvantitativní obsahová analýza; personalizace; Politická komunikace; prezidentské volby 2013; profesionalizace; Česká republika; Czech republic; Personalization; Political communication; Presidental election 2013; Professionalization; Quantitative content analysis