Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 142 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Jihomoravského kraje
Čejka, David
Bakalářská práce se věnuje marketingové studii spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Jihomoravského kraje. Šetření bylo určeno na zkolaudované dřevostavby mezi lety 2015 až 2022. Díky dotazníku jsem získal odpovědi do jednotlivých okruhů, kde jsem obdržel informace o majitelích samotných dřevostaveb. Dále majitelé odpovídali na základě zkušeností a očekávání s dřevostavbou. Následně jsem zpracoval získané výsledky do grafů a okomentoval. Porovnal jsem je s výsledky z minulých let. Zformuloval jsem marketingové doporučení pro dodavatele dřevostaveb. Zhodnotil jsem praktický přínos pro dřevařský průmysl a stavební sektor v Jihomoravském kraji.
Přínos osobní asistence z pohledu uživatelů
SLÁČÍKOVÁ, Olga
Bakalářská práce je zaměřena na přínos osobní asistence z pohledu uživatelů. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaký je přínos osobní asistence jako terénní sociální služby z pohledu uživatelů organizace PROSAZ, z.ú. (dále jen jako "PROSAZ") v Praze. Bakalářská práce je rozdělena teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá se čtyř základních kapitol. První je zaměřena na legislativní vymezení osobní asistence, její typy, co vlastně osobní asistence obnáší, předpoklady pro vykonávání práce osobního asistenta, kdo je to uživatel (klient) sociálních služeb. Ve druhé kapitole je popsána Maslowova pyramida potřeb, třetí kapitola je věnována seniorům, vymezení stáří a stárnutí, dělení stáří, biologickým, psychickým, sociálním aspektům, demografickým aspektům stáří a stárnutí a jsou zde popsány specifika komunikace se seniory a specifika komunikace se seniory s diagnostikovanou demencí. V závěru třetí kapitoly jsou popsány potřeby seniorů. Čtvrtá kapitola se týká osob se zdravotním postižením. V této kapitole jsou popsány specifika jednotlivých druhů postižení - porucha intelektového vývoje, sluchové, zrakové, tělesné - a specifika komunikace s klienty s jednotlivými typy postižení. Poslední kapitola teoretické části uzavírá základní vymezení potřeb osob se zdravotním postižením. Hlavním cílem této práce bylo zjistit přínos osobní asistence z pohledu uživatelů. Dílčím cílem bylo zjistit spokojenost s poskytovanými službami. Kromě přínosu osobní asistence z pohledu uživatelů a spokojenosti s poskytovanými službami, práce zkoumá i oblasti, se kterými uživatelé spokojeni nejsou a jaký je jejich vztah k asistentům, kteří ke klientům dochází. V závěru rozhovoru mohli klienti říct svůj názor na osobní asistenci jako takovou, případně se vyjádřit k jejímu přínosu pro společnost. K realizaci výzkumné části byl zvolen kvalitativní typ výzkumu, probíhal metodou dotazování a za pomoci techniky polostrukturovaného rozhovoru. Rozhovory byly se svolením klientů nahrávány, přepsány do písemné podoby a zakódovány otevřeným kódováním. Cílovou skupinou byli senioři a osoby se zdravotním postižením, kteří zároveň tvoří cílovou skupinu organizace PROSAZ. Z výzkumu vyplynulo, že pro klienty spočívá přínos osobní asistence zejména v možnosti žít ve svém domácím prostředí a jistot pomoci s činnostmi, na které již nestačí, ženy navíc byly rády za možnost si s někým popovídat. Výzkum ukázal, že klienti jsou s úrovní poskytovaných služeb spokojeni, naopak měli výhrady k problémovému koordinátorovi a telefonickým kontrolám asistentů. Vztahy s asistenty se lišily podle pohlaví: muži měli s asistenty neutrální až přátelský vztah, asistenty vnímali jako pomoc zvenčí a ženy navíc vnímaly asistenty jako svá vnoučata a jejich vztah byl tedy do jisté míry ochranitelský. Klienti vnímali službu jako potřebnou, ale z pohledu veřejnosti i politiků nedoceněnou, a tedy i finančně podhodnocenou.
Website Optimization Proposal for the Organization Based on Google Analytics
Sydorenko, Polina ; Matečná, Mária (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
The Master's thesis focuses on proposing the configuration of a Google Analytics 4 tool for a digital company in Brno. The thesis is divided into three main parts. The first part explores the theoretical foundations of web analytics and its tools. The second part involves analyzing the current state of the company's website analytics tools configuration and conducting a thorough analysis of the website's performance. Finally, the third part presents a proposed solution derived from the analysis of the current state and company’s requirements the application of theoretical concepts discussed throughout the thesis.
Marketingová komunikace
Tomášek, Vojtěch ; Havíř, David (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhu marketingové komunikace pro novou platformu společnosti SKLADOMAT s.r.o., která se specializuje na prodej a pro- nájem skladovacích prostor. Práce se skládá ze tří částí. Teoretická část obsahuje literární rešerše týkající se marketingové komunikace a metod použitých v této oblasti. Analytická část se věnuje analýze současného stavu včetně analýzy makroprostředí, marketingového mixu, konkurence a segmentace, a také vlastnímu výzkumu. V poslední, návrhové části jsou představeny návrhy, které mají zlepšit současnou marketingovou komunikaci společnosti a sloužit jako příklad pro budoucí zaměstnance a externí dodavatele. Tato část zahrnuje také časový plán, finanční zhodnocení návrhů a doporučení pro měření výkonu jednotlivých návrhů.
Využití internetových technologií pro propagaci malého podniku
Buchtová, Zuzana
BUCHTOVÁ, Z. Využití internetových technologií pro propagaci malého podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Cílem této bakalářské práce je návrh řešení internetové propagace pro malé vinařství. Návrh tohoto řešení bude vytvořen na základě zjištění aktuální situace a na marketingovém výzkumu. V úvodu práce jsou uvedeny pojmy z oblasti internetového marketingu, vysvětleny jednotlivé způsoby reklamy včetně jejich efektivity a finanční náročnosti. V praktické části je vyhodnoceno dotazníkové šetření, sestaven marketingový plán internetové reklamy a její rozpočet.
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Kralovehradeckého kraje
Pařízek, Dominik
Bakalářská práce se zabývá průzkumem spokojenosti uživatelů dřevostaveb v kraji Královehradeckém. Cílem je vhodně vyhodnotit motivy pořízení, zkušenosti uživatelů, výhody a nevýhody těchto dřevostaveb a utvoření souvislostí proč tomu taky v daném kraji je. Byl zjišťován také jednoduchý popis samotného uživatele nebo jeho stavby. Výsledky této studie mohou být dále využity v marketingu, doporučení pro firmy nebo jako ukazatel pro veřejnost.
Epidemie koronaviru SARS-CoV-2 a její vliv na sociální služby v Jihočeském kraji
BOUŠKOVÁ, Naděžda
Předkládaná bakalářská práce se zabývá tématem pandemie SARS-CoV-2 v užším smyslu a zaměřuje se na zásahy a změny, které s sebou pandemie přinesla do prostředí sociálních služeb a kterým museli pracovníci v přímé péči čelit. Cílem práce je podrobná analýza těchto změn a jejich dopadů. K uskutečnění této analýzy byla použita kvalitativní metoda výzkumu za použití techniky polostrukturovaného rozhovoru. Data z jednotlivých rozhovorů byla poté vyhodnocena a formou otevřeného kódování seskupena do devíti kategorií. Výzkum uskutečnění v rámci předkládané bakalářské práce potvrdil, že pandemie SARS-CoV-2 měla zásadní dopad na profesní i osobní život pracovníků v přímé péči. Pracovníci se museli vypořádat s fyzicky náročnou situací, ale zejména pak s konstantním stresem a neustálou obavou o zdraví své, svých blízkých, ale i uživatelů. Stěžejní význam bakalářské práce představuje především skutečnost, že analyzována byla skupina obyvatel, která v bezprecedentní situaci pečovala o nejvíce zranitelné osoby, a byla tak vystavena většímu tlaku. Výsledky bakalářské práce mohou být použity pro další výzkum, a to především v oblasti dopadů stresové zátěže na psychiku pracovníků, zejména z toho důvodu, že vysoké pracovní zatížení a dlouhotrvající stres si může začít vybírat svou daň v následujících týdnech a měsících. Výsledky předkládané práce mohou být zároveň stimulem a motivací pro zaměstnavatele v oboru sociálních služeb připravit pro pracovníky v přímé péči patřičné programy, které by jim pomohly s fyzickou i psychickou regenerací.
Automatizované plánování zdravotnických služeb
Janíčková, Natália ; Mézl, Martin (oponent) ; Sekora, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je věnována vývoji webové aplikace pro plánování služeb zdravotnického personálu. Pojednává o různých částech aplikace, jako jsou algoritmy nebo softwarové nástroje. Systém umožní generování služeb na základě požadavků zaměstnance nebo administrátora při respektování legislativy.
Agenturní zaměstnávání
Martínková, Kateřina ; Štefko, Martin (vedoucí práce) ; Tomšej, Jakub (oponent)
Cílem práce je poskytnout ucelený přehled agenturního zaměstnávání. Agenturní zaměstnávání je institut, který uživatelům přináší možnost pružně reagovat na zvýšení či snížení poptávky po jejich produktech změnami v jejich pracovní síle. První část práce představuje stručný exkurz do historie agenturního zaměstnávání, se zdůrazněním pro agenturní zaměstnávání nejdůležitějších historických okamžiků, včetně vysvětlení jejich dopadů. V této kapitole je kladen důraz na českou historii agenturního zaměstnávání, ale agenturní zaměstnávání je krátce představeno i ze světového hlediska. Do právního řádu České republiky bylo agenturní zaměstnávání zavedeno až v roce 2004. Tento bod je důležitý pro pochopení postavení současného agenturního zaměstnávání na trhu práce. Stěžejní část práce se věnuje současné úpravě agenturního zaměstnávání. Analyzuje závazky České republiky vyplývající z Úmluvy č. 181 a ze směrnice 2008/104/ES. Práce poté přikračuje k české úpravě a zkoumá postavení účastníků agenturního zaměstnávání: agentury práce, uživatele a dočasně přiděleného zaměstnance. Je zde přiblížen vznik agentury práce, její povinnosti a zánik. Podrobně jsou také rozebírány smlouvy uzavírané mezi účastníky agenturního zaměstnávání. Poté následuje kapitola, která se věnuje zajištění kvality agenturního zaměstnávání....
Osoby bez přístřeší s opakovaným návratem do sociálních služeb
Pouchová, Lucie ; Šťastná, Jaroslava (vedoucí práce) ; Pěnkava, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá opakovanými návraty osob bez přístřeší do sociálních služeb. Teoretická část se zaměřuje na popis a na problematické oblasti osob bez přístřeší, kulturně- historický vývoj bezdomovectví v Českých zemích, vymezuje pojem sociální služby a diskutuje model práce s cílovou skupinou v Polsku. V závěru teoretické části je prezentováno středisko pro osoby bez přístřeší Centrum sociálních služeb Bohuslava Bureše (CSSBB) Armáda spásy, jsou tak předvedeny metody práce s cílovou skupinou, popsán způsob vedení dokumentace a publikovány analýzy azylového domu relevantní k tématu práce. Provedený výzkum v praktické části hledá faktory, které způsobily návrat bývalých uživatelů do sociálních služeb. Pro účely práce je fenomén návratů studován u osob, které v období 2007- duben 2012 využily azylový dům v CSSBB Armády spásy, odešly do komerčního bydlení a po odchodu se do jednoho roku vrací zpět do CSSBB v roli zájemce o sociální službu. Pro zjištění byly vedeny polostandardizované rozhovory a bylo přistoupeno k analýze dat (studium dokumentace osobních spisů). Práce dochází ke zjištění faktorů, které mohou mít vliv na návratnost a navrhuje zavedení postupů, které by mohly snížit návratnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 142 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.