Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Agenturní zaměstnávání
Martínková, Kateřina ; Štefko, Martin (vedoucí práce) ; Tomšej, Jakub (oponent)
Cílem práce je poskytnout ucelený přehled agenturního zaměstnávání. Agenturní zaměstnávání je institut, který uživatelům přináší možnost pružně reagovat na zvýšení či snížení poptávky po jejich produktech změnami v jejich pracovní síle. První část práce představuje stručný exkurz do historie agenturního zaměstnávání, se zdůrazněním pro agenturní zaměstnávání nejdůležitějších historických okamžiků, včetně vysvětlení jejich dopadů. V této kapitole je kladen důraz na českou historii agenturního zaměstnávání, ale agenturní zaměstnávání je krátce představeno i ze světového hlediska. Do právního řádu České republiky bylo agenturní zaměstnávání zavedeno až v roce 2004. Tento bod je důležitý pro pochopení postavení současného agenturního zaměstnávání na trhu práce. Stěžejní část práce se věnuje současné úpravě agenturního zaměstnávání. Analyzuje závazky České republiky vyplývající z Úmluvy č. 181 a ze směrnice 2008/104/ES. Práce poté přikračuje k české úpravě a zkoumá postavení účastníků agenturního zaměstnávání: agentury práce, uživatele a dočasně přiděleného zaměstnance. Je zde přiblížen vznik agentury práce, její povinnosti a zánik. Podrobně jsou také rozebírány smlouvy uzavírané mezi účastníky agenturního zaměstnávání. Poté následuje kapitola, která se věnuje zajištění kvality agenturního zaměstnávání....
Asistovaná reprodukce - vliv na plodnost a vybrané charakteristiky novorozenců v Česku
Martínková, Kateřina ; Šťastná, Anna (vedoucí práce) ; Kocourková, Jiřina (oponent)
Asistovaná reprodukce - vliv na plodnost a vybrané charakteristiky novorozenců v Česku Abstrakt Využívání asistované reprodukce (ART) se v posledních letech velmi rozšiřuje, a to i v českém prostředí. Cíl této práce je identifikovat vliv ART na úroveň plodnosti a na vybrané charakteristiky novorozenců, a to především v demografickém kontextu Česka. První část práce se zaměřuje na popsání procesu odkladu plodnosti a s tím související využívání metod ART. Druhá část se již věnuje samotné analýze úrovně a časování plodnosti a vybraných charakteristik novorozenců s důrazem na porovnání dětí dle způsobu početí. K analýze je využit datový soubor, který vznikl propojením údajů o provedených cyklech ART z Národního registru asistované reprodukce s daty za narozené děti shromažďovanými Českým statistickým úřadem. Podrobná analýza ukazuje, že se rozšiřování asistované reprodukce významně odráží i na celkové demografické situaci v Česku, a to především v možnosti starších žen realizovat svou plodnost. Tato analýza také naznačuje určité rozdíly mezi dětmi narozenými po ART oproti dětem narozeným bez využití ART z hlediska poporodních charakteristik. Binární logistickou regresí je také potvrzen jistý vliv výběru metody ART na výskyt nízké porodní hmotnosti. Klíčová slova: plodnost, odklad plodnosti, asistovaná...
Zdravotní systémy ve vybraných zemích Evropy a jejich dopady na demografický vývoj
Martínková, Kateřina ; Šídlo, Luděk (vedoucí práce) ; Altová, Anna (oponent)
Zdravotní systémy ve vybraných zemích Evropy a jejich dopady na demografický vývoj Abstrakt Hlavním cílem práce je charakterizovat současnou podobu zdravotních systémů v šesti vybraných zemích (Německo, Francie, Česko, Švédsko, Španělsko a Maďarsko) a následně tyto státy navzájem porovnat z hlediska ukazatelů zdravotního stavu obyvatelstva a z pohledu kvality a efektivity fungování zdravotnictví. Náplň analytické části práce vychází z dat OECD (případně Eurostatu) a je zaměřena na komparaci demografických ukazatelů, výskytu rizikových faktorů ve společnosti, kvality a dostupnosti zdravotní péče se zvláštním důrazem na dlouhodobou péči a finanční náročnosti zdravotního systému. Výsledky analýzy poukazují především na výkonnost švédského zdravotního systému, který zaznamenal z vybraných zemí nejlepší hodnoty zkoumaných ukazatelů. Švédské zdravotnictví čelí i problémům, a to převážně v důsledku značných regionálních rozdílů. Naopak nejhorší výsledky lze pozorovat u Maďarska, na které mají vliv velmi nízké výdaje směřující do oblasti zdravotnictví, a s tím spojené nedostatečné zajištění kvalitní péče pro všechny občany. Klíčová slova: zdravotní péče, zdravotní systémy, zdravotní stav obyvatel, Evropa
Agenturní zaměstnávání
Martínková, Kateřina ; Štefko, Martin (vedoucí práce) ; Tomšej, Jakub (oponent)
Cílem práce je poskytnout ucelený přehled agenturního zaměstnávání. Agenturní zaměstnávání je institut, který uživatelům přináší možnost pružně reagovat na zvýšení či snížení poptávky po jejich produktech změnami v jejich pracovní síle. První část práce představuje stručný exkurz do historie agenturního zaměstnávání, se zdůrazněním pro agenturní zaměstnávání nejdůležitějších historických okamžiků, včetně vysvětlení jejich dopadů. V této kapitole je kladen důraz na českou historii agenturního zaměstnávání, ale agenturní zaměstnávání je krátce představeno i ze světového hlediska. Do právního řádu České republiky bylo agenturní zaměstnávání zavedeno až v roce 2004. Tento bod je důležitý pro pochopení postavení současného agenturního zaměstnávání na trhu práce. Stěžejní část práce se věnuje současné úpravě agenturního zaměstnávání. Analyzuje závazky České republiky vyplývající z Úmluvy č. 181 a ze směrnice 2008/104/ES. Práce poté přikračuje k české úpravě a zkoumá postavení účastníků agenturního zaměstnávání: agentury práce, uživatele a dočasně přiděleného zaměstnance. Je zde přiblížen vznik agentury práce, její povinnosti a zánik. Podrobně jsou také rozebírány smlouvy uzavírané mezi účastníky agenturního zaměstnávání. Poté následuje kapitola, která se věnuje zajištění kvality agenturního zaměstnávání....
The Perception of the Puma Brand in the Czech Market
Martínková, Kateřina ; Tahal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je prozkoumat marketingovou strategii mezinárodní společnosti PUMA aplikovanou na území České republiky. Konkrétně se jedná o zákaznický průzkum, jehož cílem je odhalit vnímání značky PUMA na českém trhu u cílové skupiny ve věku mezi 16 a 26 lety. Jeden z nezbytných předpokladů této práce je vysvětlení teoretických pojmů z oblasti marketingu, představení marketingového a komunikačního mixu, seznámení s analýzou firmy a vymezení procesu marketingového výzkumu. Dále si diplomová práce klade za cíl poskytnout informace o společnosti PUMA zahrnující její historii, úspěchy a současnou marketingovou činnost. Hlavní cíl této studie lze vyjádřit pomocí výzkumné otázky: Do jaké míry ovlivní vnímání značky PUMA u vymezené cílové skupiny na českém trhu marketingovou strategii firmy? Na samotném závěru práce jsou poskytnuta doporučení pro marketingové oddělení PUMA sloužící ke zlepšení marketingové činnosti. Pro dosažení cílů práce jsou použity statistické metody korelace a průměr.
Námořní kontejnerová přeprava se zaměřením na export piva z České republiky
Martínková, Kateřina ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Stěžejním cílem této bakalářské práce je celková analýza exportu piva z České republiky v rámci námořní přepravy a komparace statistických hodnot vyvezeného objemu českého piva. Práce usiluje o nalezení trendu exportu piva z České republiky, porovnání statistik vývozu piva prostřednictvím námořní přepravy s vývozem v rámci všech druhů dopravy a stanovení nejčastějších vývozních destinací, kam směřuje export piva po moři. Vzhledem k tomu, že je pro komplexní pochopení celého průběhu námořní operace nezbytné znát určitá teoretická východiska, jsou v úvodní kapitole s názvem "Námořní kontejnerová přeprava piva" uvedeny základní termíny, dokumenty a operace, které jsou nezbytné pro objasnění celého procesu. Druhá kapitola zkoumá určité specifické požadavky, které jsou vyžadovány při přepravě komodity piva. Mimo jiné je v souvislosti s touto tématikou vyslovena hypotéza o tom, že se nejméně piva vyváží v zimních obdobích kvůli citlivosti na příliš nízké teploty. Výpočty ze statistických dat se poté bude tato hypotéza dokazovat. Ve třetí kapitole je provedena komparace vývoje exportu piva po moři s hodnotami vývozu této komodity všemi druhy dopravy za sledované období. Na tuto část navazuje rozbor exportu piva v rámci čtyř významných pivovarů exportujících z České republiky, Plzeňský Prazdroj a. s., Budějovický Budvar n. p., Heineken Česká republika a.s a Pivovary Lobkowicz a.s. Práce vychází z knižních i z internetových zdrojů. Velmi cenným zdrojem pro tuto analýzu jsou interní zdroje poskytnuté jednou zasílatelskou společností a dvěma českými pivovary.
Informační centra na Táborsku a jejich vliv na propagaci regionu
MARTÍNKOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce je zaměřena na téma ?Informační centra na Táborsku a jejich vliv na propagaci regionu?. Zabývá se problematikou informačních center a jejich marketingu. Práce je strukturována do dvou základních částí. V první části píši obecně o turistických informačních centrech, zejména o jejich charakteristikách a funkcích. Další kapitoly popisují atraktivity cestovního ruchu v regionu. Zahrnují historické a přírodní památky, kulturní událost, zábavní zařízení, aktivní dovolenou a především obecnou charakteristiku Táborska. Druhá část je zaměřena na konkrétní infocentra na Táborsku. Jedná se o infocentra v Táboře, Soběslavi, Veselí nad Lužnicí, Chýnově a v Bechyni. Tato část obsahuje mimo jiné také analýzu informačních středisek. Práce nahlíží do aktivit a propagace jednotlivých infocenter v regionu Táborska a jejich význam pro další rozvoj cestovního ruchu na Táborsku. Na závěr práce jsem na základě analýz navrhla možná řešení a zlepšení pro infocentra, potažmo pro region.

Viz též: podobná jména autorů
8 MARTÍNKOVÁ, Kateřina
2 MARTÍNKOVÁ, Klára
4 MARTÍNKOVÁ, Kristýna
8 Martinková, Kateřina
4 Martinková, Kristýna
1 Martínková, Kamila
4 Martínková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.