Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 278 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spoločenská zodpovědnosť vo firme Včelco s.r.o.
Kavoňová, Veronika
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností ve společnosti Včelco s.r.o. Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout aktivity, jejichž realizací dojde ke zvýšení odpovědného chování společnosti. Bakalářská práce je rozdělena na literární rešerši a výsledky. V literární rešerši jsou popsány základní pojmy, definice a dělení potřebné pro analýzu a rozbor ve výsledkové části práce. V rámci výsledkové části je uvedena analýza současného stavu CSR ve firmě a vyhodnoceno dotazníkové šetření, jehož cílem je zjistit informovanost současných zákazníků o prováděných CSR aktivitách firmy. V rámci výsledků byly identifikovány problémové oblasti CSR konceptu, na základě kterých byly navrženy tři doporučené návrhy na rozvoj společenské odpovědnosti ve firmě, včetně kalkulace nákladů.
Environmentálny pilier spoločenskej zodpovednosti v chování spotrebiteľov
Lovás, Patrik
Lovás, P. Enviromentální pilíř společenské odpovědnosti v chování spotřebitelů. Diplo-mová práce. Mendelova univerzita v Brně. 2021. Diplomová práce se zaměřuje na výzkum environmentálně zodpovědného chování slovenských spotřebitelů s ohledem na zero waste. Z výsledků kvantitativního šetření (n=454) a hloubkových rozhovorů (n=5) lze konstatovat, že se slovenští spotřebitelé o problematiku ochrany životního prostředí aktivně zajímají, což se odráží i v ochotě poptávat ekologicky šetřené, či zero waste produkty. Z provedených šetření rovněž vyplývá, že je takto uvědomělá poptávka limitována především nevědomostí spotřebitelů o takovéto produkci. Na základě těchto zjištěných skutečností jsou navržena doporučení pro obchodníky v oblasti komunikace, která by uměla takové uvědomělé spotřebitelské chování podpořit a následně navýšit, což je současně i cílem této práce.
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Pavlíčková, Monika
Pavlíčková, M. Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá vnímáním společenské odpovědnosti ve firmě zaměstnanci. Cílem této práce je zjistit, jak působí jednotlivé aktivity CSR na zaměstnance a zdali na ně propagace působí negativně či pozitivně. Teoretická část se věnuje sociálnímu marketingu, rozdílům mezi komerčním a sociálním marketingem, marketingovým mixem, Corporate Social Responsibility, CSR a Evropská unie a v poslední části je popsáno Corporate Social Responsibility v ČR. V praktické části je představena společnost Atlas Copco, její historie a aktivity CSR. Následně je provedeno vyhodnocení kvalitativního výzkumu, který je dále doplněn o strukturovaný rozhovor. Na konci celé práce je navrhnuto doporučení na řešení problémů.
Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour
Sekeráková, Aneta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit návrhy a doporučení pro budoucí aktivaci sponzoringu vybraných partnerů RunTour, a to v návaznosti na prezentaci a analýzu aktivace těchto partnerů v roce 2018. Za vedlejší cíl lze považovat systematické zpracování problematiky aktivace sponzoringu, které česká literatura stále nenabízí. Metody: Z hlediska metod byla zvolena případová studie, která čerpá z pozorování autora v místě konání běžeckých závodů RunTour a především pak z rozhovorů s kompetentními zástupci vybraných partnerů. Pro analýzu profilu běžeckého seriálu a sponzorujících společností byla využita analýza dokumentů a rozhovor s organizátorem akce. Výsledky: Vzhledem k popisnému charakteru zkoumání není jednoduché výsledky práce stručně shrnout. Lze však konstatovat, že všechny tři vybrané partnerské firmy si význam aktivace sponzoringu uvědomují a byli jednoznačně otevřeni návrhům a doporučením autora. Navzdory různé velikosti firem bylo všeobecně doporučeno vzájemné navázání spolupráce mezi partnery. Z návrhů aktivace sponzoringu, které mají největší potenciál pro realizaci v praxi, je možné jmenovat tvorbu ambasadorského projektu, aplikování principu storytellingu, úpravu nabídky pokrmů, posílení interní aktivace nebo využití...
Společenská odpovědnost podniku
Klímová Tomash, Viktoriya ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností podniku a jejím vlivem na rozhodování uchazečů o zaměstnání. V teoretické části práce autorka nejdříve představuje koncept CSR, jeho definice, pojetí tří pilířů a prolnutí řízení lidských zdrojů a CSR. V rámci praktické části byla provedená analýza společenské odpovědnosti vybrané firmy, a byl realizován výzkum. Cílem výzkumu bylo zjistit, jestli společenská odpovědnost firem nějakým způsobem ovlivňuje rozhodování uchazečů o zaměstnání při výběru podniku. Dále byly předloženy návrhy na zlepšení CSR aktivit pro vybraný podnik.
Společenská odpovědnost v mezinárodní společnosti
Prísažná, Monika
Bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti organizací, její klasifikací a nástroji hodnocení. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s problematikou společenské odpovědnosti a způsoby jejího hodnocení. V praktické části je provedena vnitřní a vnější analýza, na základě které je s pomocí SWOT analýzy vytvořen návrh pro posílení nebo rozšíření CSR aktivit. Na závěr je provedeno jejich ekonomické zhodnocení.
Environmentální aspekty společenské odpovědnosti Plzeňský prazdroj, a.s.
Pelánová, Aneta
Diplomová práce se zabývá aktuálním tématem společenské odpovědnosti firem (CSR). Cílem práce je charakterizovat možnosti využití konceptu CSR při řešení environmentálních problémů a dokumentovat možnosti integrace hospodářských a environmentálních cílů v rámci strategie a řízení firmy. V literární rešerši je vymezen koncept CSR a současné podmínky pro jeho implementaci, dále následuje postup pro zavedení konceptu do podnikové praxe. Poslední část literární rešerše je zaměřena na environmentální odpovědnost podniku. V rámci vlastní práce bude provedena analýza CSR aktivit společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. Na základě získaných výsledků a metody komparace s konkurenčními společnostmi budou formulována doporučení pro Plzeňský Prazdroj, a.s.
CSR strategy development for a Czech aviation travel agency
Šimkovič, Márius
Šimkovič, M. Rozvoj strategie společenské odpovědnosti firem pro českou leteckou cestovní agenturu. Bakalářská práce. Brno, Mendelova univerzita v Brně, 2018. Táto bakalářská práce je zaměřena na doporučení rozvoje společenské odpověd-nosti firem pro vybranou českou společnost působící jako cestovní vyhledávač a agentura v leteckém průmyslu. Nejprve teoretické východisko pro téma je popsáno v kapitole Literatura. Praktická část práce spočívá v identifikaci současného stavu společensky odpovědných aktivit a v kvalitativním a kvantitativním výzkumu ve formě rozhovorů a dotazníku odeslaného zaměstnancům společnosti. Na základě výsledků jsou určeny klíčové oblasti pro zlepšení a jsou poskytnuté návrhy na jejich vývoj.
Společenská odpovědnost podniku
Klímová Tomash, Viktoriya ; Juřica, Pavel (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností podniku a jejím vlivem na rozhodování uchazečů o zaměstnání. V teoretické části práce autorka nejdříve představuje koncept CSR, jeho definice, pojetí tří pilířů a prolnutí řízení lidských zdrojů a CSR. V rámci praktické části byla provedená analýza společenské odpovědnosti vybrané firmy, a byl realizován výzkum zaměřený na vnímání důležitosti CSR uchazečů o zaměstnání v procesu rozhodování o budoucím zaměstnavateli. Na základě tohoto výzkumu se autorka zaměřila na diskusi získaných výsledků a navrhla vlastní doporučení.
Zhodnocení a návrhy na zlepšení CSR ve vybrané firmě
Jandová, Karolína ; Veselý, Josef (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomova prace se zabyva spolecenskou odpovědností, analýze jejich aktivit, vlivu a zhodnocení ve vybrane spolecnosti. V první části této práce jsou shrnuty teoreticka vychodiska, důležité pojmy a metodiky. Následující casti obsahuji provedený výzkum a zhodnocení nynější situace. Doporučující část se věnuje návrhu na možné zlepšení společenské odpovědnosti a návrhu, jak ke společenské odpovědnosti nadále přistupovat spolu se zaměstnanci a případně dalšími zainteresovanými skupinami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 278 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.