Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inovace systému pro automatizované integrační testy elektronických jednotek vozidel
Kyloušek, Josef ; Orság, Filip (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou softwarových nástrojů pro automatizované integrační testy elektronických jednotek vozidel. Konkrétně je zaměřena na nástroj TestAut 2, který je vyvíjen společností e4t a využíván pro testování vozů značky Škoda. Cílem této práce je porovnání tohoto nástroje s podobnými produkty v automobilovém průmyslu. Práce tedy obsahuje analýzu stávajícího nástroje TestAut 2 a popis principů a vlastností nástrojů EXAM, MODENA a PROVEtech. Z těchto získaných informací je vybrána množina principů považovaných za výhodné. V další části práce je popsána implementace těchto principů do nástroje TestAut 2, testování jejich funkčnosti a zhodnocení jejich přínosu. Závěrem je navrhnuto další vylepšení upravovaného nástroje.
Vývoj a implementace testovací jednotky pro malosériovou výrobu
Kolomazník, Vojtěch ; Krejsa, Jiří (oponent) ; Hrbáček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vývojem testovací jednotky pro malosériovou výrobu. V rešeršní části jsou představeny principy testování, také jsou zde diskutovány různé způsoby realizace testovacích konektorů a volba řídicí platformy. Práce dále popisuje návrh hardwarového zapojení a mechanické konstrukce. Výsledkem této práce je zařízení realizované dle návrhu popsaného v práci. Při provozu testovací jednotky nebyla nalezena žádná významná závada a byla ověřena její spolehlivost a plná funkčnost. Součástí práce je i popis realizace softwaru v jazyce Python.
Diagnostika pohonných jednotek
Holeš, Cyril ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na stanovenie metodiky diagnostiky pohonných jednotiek u vozidiel so systémom vysokotlakového vstrekovania paliva common rail. V prvej časti je popísaná komunikácia diagnostických zariadení s riadiacimi jednotkami a common rail systém vznetových motorov. V ďalšej časti je stanovený postup získavania, spracovania a analýzy dát pomocou vybraného diagnostického zariadenia a programovacieho prostredia. Následne je z výsledkov definovaný ekvivalent elektronickej regulácie množstva vstrekovaného paliva slúžiaci na výskumné, či servisné účely a ďalšie doplnkové pozorovania.
Hardware-in-the-loop simulation with using xPC target toolbox
Benko, Boris ; Dolák, Petr (oponent) ; Klusáček, Stanislav (vedoucí práce)
The submitted thesis „Hardware-in-the-loop simulation with using xPC Target toolbox“ deals with the using of xPC Target toolbox in conjunction with data acquisition card from National Instruments PCI-6259 for testing diagnostic embedded devices, using hardware-in-the-loop method. In the first part of the thesis, the importance of application of the method to the model based design is discussed. As a demonstration, the specific method is framed, tried out and used for testing the real ECU. The data from the simulation are gathered using the xPC Target, the results are subsequently compared to the data from the documentation of the fuel injection system Bosch Mono-motronic. This whole process is described in the second part of the thesis.
Metody ověřování technického stavu vozidel
Urban, Zdeněk
Při posuzování technického stavu vozidla je nutné si ověřit nepřesné nebo zprostředkované informace zaměstnanců autoopravovny. Elektronická řízení jednotlivých skupin vozidla a nejnovější diagnostické postupy umožňují provádět časově nenáročná měření. Soudní znalec, vzhledem ke své odbornosti, musí být s jednotlivými diagnostickými postupy seznámen a měl by umět výsledky jednotlivých měření vyhodnotit. Elektronická řídicí jednotka není z hlediska diagnostiky pouze pamětí závad, představuje ale také stažení provozních stavů v jednotlivých pracovních režimech systému, provedení aktivních kontrol nebo navolení vnitřních samospouštěcích kontrolních procesů. Jako příklad vývoje kontrolních procesů jsou uváděny jednotlivé způsoby měření komprese (kompresních tlaků) motoru, a to pomocí kompresiometru, osciloskopu a auto-diagnostiky příslušných elektronických řídicích jednotek.
Využití dat z řídicích jednotek vozidel při analýze silničních nehod
Švábenský, Petr ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití dat z řídicích jednotek pro analýzu nehod a pojistné podvody. Teoretická část práce se zabývá elektronickými systémy vozidel a jejich řídicími jednotkami, diagnostickými procesy, získávání nehodových dat z řídicích jednotek a potřebností těchto dat při analýze silničních nehod. Praktická část se zaměřuje na získání dat z vozidel poškozených při nehodě, interpretací těchto dat a posouzení jejich užitečnosti pro analýzu nehod. Dále se zaměřuje na postupy a metody, jak postupovat při získávání nehodových dat.
Návrh testovacího pracoviště pro automatizované testování elektronické řídicí jednotky
Dalecký, Filip ; Andrš, Ondřej (oponent) ; Kovář, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací části automatizovaného testovacího pracoviště pro výstupní testování elektronické řídicí jednotky při její samotné výrobě. Elektronická řídicí jednotka je vyráběna společností UNIS, a.s. a je použita jako řídicí a výkonová elektronika pro hydraulický agregát. V teoretické části se práce zabývá problematikou vývojem a automatickým testováním elektroniky v oblasti letectví. V praktické části je popsáno navrhované automatické testovací pracoviště a implementace testovacího softwaru za použití hardwarových i softwarových prostředků od společnosti National Instruments. Hlavními platformami pro tvorbu softwaru jsou LabVIEW a TestStand. Vytvořené testovací pracoviště je nakonec ověřeno otestováním několika řídicích jednotek.
Stanovení parametrů matematického modelu řídicí jednotky spalovacího motoru
Vychopeň, David ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu vhodné metodiky pro stanovení parametrů elektronické řídicí jednotky spalovacího motoru. Zabývá se způsobem měření vstupních dat do metodiky, základním popisem její funkce a zobrazením výsledných hodnot. Zahrnuje vyhodnocení použitelnosti metodiky a srovnání reálných parametrů s parametry stanovenými na základě vytvořené metodiky.
Bezdrátový sběr dat z řídících jednotek automobilů
Procházka, Miroslav ; Kejík, Petr (oponent) ; Prokopec, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací bezdrátového rozhraní do modulu zajišťujícího komunikaci mezi počítačem a řídící jednotkou automobilu. Je zde popsán standard 802.11, struktury bezdrátových sítí, spojovací vrstva a MAC podvrstva. Dále se práce zabývá výběrem nejvhodnějšího WLAN modulu, otestováním využívaných vlastností a vlastní implementací WLAN modulu. Popsány byly úpravy pro další verzi zařízení a realizované programy sloužících k obsluze.
Elektronické stabilizační systémy osobních automobilů
Musil, Jan ; Ambróz, Richard (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou popsány základní elektronické systémy stabilizace. Tyto systémy slouží především k aktivní bezpečnosti v provozu, ale také k jízdnímu pohodlí posádky. Hlavní část práce je zaměřena na systémy ABS, ASR a ESP. Další části jsou zaměřené na ostatní přídavné systémy, které se stále vyvíjí. Součástí této práce je také pohled jednotlivých automobilek a možné kroky do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.