Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum hodnoty značky Adidas na trhu s fotbalovými pomůckami
Nešněra, Filip ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Adidas na trhu s fotbalovými pomůckami Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit, jak vnímají hodnotu značky Adidas spotřebitelé fotbalových pomůcek, zejména aktivní hráči fotbalu na výkonnostní úrovni. Dalším cílem bylo identifikovat postavení značky Adidas vzhledem ke konkurenčním značkám, zjistit její silné a slabé stránky a navrhnout opatření, která by vedla ke zvýšení její hodnoty z pohledu zákazníků. Metody: V této práci byla využita metoda kvantitativního výzkumu. Pro tento výzkum bylo nutné nashromáždit primární data, protože sekundární data ke zkoumanému problému neexistují. Ke sběru dat bylo využito elektronické dotazování, výběr respondentů byl proveden částečně ovlivněným výběrem. Rozsah vzorku byl vymezen na nejméně sto respondentů. Výsledky: Výzkum přinesl pro značku Adidas vesměs velmi pozitivní výsledky. Bylo zjištěno, že téměř 90% respondentů má osobní zkušenost s fotbalovými pomůckami značky Adidas. Ta byla společně se značkou Nike vyhodnocena jako nejoblíbenější značka fotbalových pomůcek. Dále bylo zjištěno, že dvě nejdůležitější kritéria, která respondenti zohledňují při nákupu fotbalových pomůcek, jsou nejlépe hodnocená kritéria značky Adidas. Značka Adidas je sice vnímána jako drahá, ale respondenti jsou díky vysoké kvalitě ochotni...
Využití konceptů rozvoje značky pro posílení konkurenceschopnosti banky
Bělovská, Lucie ; Dobeš,, Kamil (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití konceptů rozvoje značky Air Bank pro posílení konkurenceschopnosti banky. Na základě teoretických poznatků a metodiky dle Ko Floora je zhodnocena stávající situace společnosti. Následně jsou provedeny analýzy k určení pozice značky na trhu. Z výsledků těchto analýz jsou stanoveny návrhy řešení na podporu rozvoje značky.
Využití nástrojů online marketingu pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Keprdová, Šárka ; Svoboda, Štěpán (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím využití nástrojů online marketingu. Na základě teoretických znalostí z odborné literatury a provedených analýz současného stavu společnosti jsou vypracovány návrhy opatření přispívající k podpoře rozvoje značky pomocí vybraných online marketingových nástrojů (SEO, PPC, sociální sítě).
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Danielová, Kamila ; Ing.Žaneta Homoláčová (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti banky prostřednictvím rozvoje její značky. Stávající situace firmy je rozebrána dle teoretických poznatků a metodiky Ko Floora. Následně je firma porovnána s vybranými konkurenty. Na základě porovnání a provedení dalších analýz jsou pro firmu stanovena opatření zahrnující vlastní návrhy na podporu rozvoje značky.
Návrh marketingové strategie značky Schwarzwolf outdoor
Jaroš, Martin ; Kaderka, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsán návrh marketingové strategie společnosti iMi Partner, a.s. pro vstup vlastní produktové značky Schwarzwolf outdoor na nové trhy. Návrhová část obsahuje souhrn opatření pro docílení expanze produktu na nové trhy a posílení značky. Návrhu předchází strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Část této práce je věnována problematice marketingu jako jejímu teoretickému východisku.
Vývoj pozice prémiových a luxusních automobilových značek na českém trhu
Huťťan, Tomáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zhodnocení prémiových značek automobilů na českém trhu z hlediska vývoje tržního podílu a image u jejich cílových skupin. Diplomová práce je rozdělena na osm kapitol. První kapitola shrnuje podstatu marketingu a popisuje proces strategického marketingu. Druhá kapitola charakterizuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. Třetí kapitola vedle základní definice značky specifikuje rozdíl mezi prémiovou a luxusní značkou, shrnuje její funkce pro spotřebitele i společnosti, uvádí několik modelů hodnoty značky a na závěr definuje pojmy identita, positioning a image značky. Čtvrtá kapitola shrnuje vývoj tržních podílů nejvýznamnějších prémiových a luxusních značek na trhu České republiky. Pátá kapitola se věnuje představení a zhodnocení portfolia vybraných automobilových prémiových a luxusních značek. Šestá kapitola charakterizuje cílové segmenty nejvýznamnějších prémiových značek na základě jejich identity. Cílem sedmé kapitoly je zhodnocení image jednotlivých prémiových značek. Poslední kapitola shrnuje několik návrhů na zlepšení postavení vedoucích prémiových značek na českém trhu.
Vnímání regionální značky
PŘÍVĚTIVÁ, Iva
Bakalářská práce zjišťuje, na základě analýzy, vnímání v oblasti regionálních značek, konkrétně na vnímání regionální značky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a navrhnout změny v budované identitě této značky, a to pomocí různých marketingových nástrojů. V první části, jež je teoretická, se vysvětluje základní přístup ke značce, hodnotě značky a k jejímu řízení. Druhá část je částí praktickou zabývající se vybraným regionem a regionálními značkami uvnitř zvoleného regionu. Dále se zde pojednává o certifikaci výrobků a služeb. Cíl marketingového výzkumu se zaměřuje na informovanost spotřebitelů o regionálních značkách a jejich oblíbenosti. Konkrétně se jedná o regionální značku "Šumava originální produkt". K dosažení cíle je použito dotazníkového šetření a řízených rozhovorů s držiteli značky. Bylo zjištěno, že značka "Šumava originální produkt" je vnímána jako méně známá značka. Proto byly navrženy možnosti k rozšíření povědomí o této značce. A to pomocí QR kódů, soutěže, popřípadě mobilní aplikace.
Vnímání regionální značky
NĚMCOVÁ, Lucie
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání vybrané regionální značky. Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy vnímání vybrané regionální značky navrhnout změny v budované identitě této značky. Teoretická část popisuje základní pojmy, postupy a názory jednotlivých autorů na problematiku značky. Cílem je porovnat tyto odlišné pohledy. Bakalářská práce využívá metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Marketingový výzkum získává informace od spotřebitelů a uživatelů značky. Na začátku marketingového výzkumu byly stanoveny hypotézy. Praktická část prezentuje výsledky šetření, jejichž cílem bylo zjistit vnímání spotřebitelů. Strukturované rozhovory prezentují postoj uživatelů značky. Doporučení v identitě značky je založeno na analýze odpovědí marketingového výzkumu.
Budování znalosti a image značky Horský pramen
Finsterlová, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Čech, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na budování znalosti a image značky Horský pramen. Hlavním cílem práce je analyzovat na základě výsledků vlastního on-line dotazníkového šetření znalost a image značky u cílové skupiny, kterou tvoří především rodiče na mateřské dovolené a sportovci. Rodiče na mateřské dovolené a sportovci jsou hlavními cílovými skupinami vybrané značky Horský pramen. Dalším úkolem je také na základě jeho výsledků navrhnout řešení na zlepšení znalosti této značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje základní pojmy týkající se problematiky značky a jejího budování, dále také popisuje image značky, hodnotu značky a způsoby jejího měření a komunikování. Praktická část charakterizuje zkoumanou značku, která je také součástí marketingového výzkumu prováděného prostřednictvím on-line dotazníku.
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Bukač, Petr ; Harantová, Monika (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
V teoretické části bakalářské práce na téma "Značka jako nehmotné aktivum firmy" jsou vysvětleny a popsány hlavní pojmy, nástroje a metody, které se týkají dané problematiky. Uvedeny jsou především teoretické poznatky o značce a jejích prvcích, o její hodnotě, positioningu a jednotlivých metodách, sloužících pro výpočet hodnoty značky. Praktická část umožňuje využít teoretických znalostí z oblasti oceňování značky a následnou aplikaci na konkrétním příkladu v rámci vybrané firmy. Cílem této části je představení společnosti ePack s.r.o. a prvků značky, které daná společnost využívá. V posledním kroku budou představeny a popsány použité metody oceňování nehmotného majetku a vypočítány hodnoty k použitým metodám.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.