Název:
Využití konceptů rozvoje značky pro posílení konkurenceschopnosti banky
Překlad názvu:
Application of Branding Concepts for the Development of the Competitiveness of Bank
Autoři:
Bělovská, Lucie ; Dobeš,, Kamil (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na využití konceptů rozvoje značky Air Bank pro posílení konkurenceschopnosti banky. Na základě teoretických poznatků a metodiky dle Ko Floora je zhodnocena stávající situace společnosti. Následně jsou provedeny analýzy k určení pozice značky na trhu. Z výsledků těchto analýz jsou stanoveny návrhy řešení na podporu rozvoje značky.
The diploma thesis is focused on utilization of development concepts of the brand of Air Bank for strengthening the competitiveness. Based on the theoretical knowledge and methodology according to Ko Floor, the current situation of the company is assessed. Subsequently, analyzes are made to determine the brand position on the market. Results of these analyzes set out proposals for solutions to support brand development.
Klíčová slova:
hodnota značky; Konkurence; konkurenceschopnost; osobnost značky; produkt; rozvoj značky; značka; zákaznická spokojenost.; Brand; Brand development; Brand personality; Brand value; Competition; Competitiveness; Customer satisfaction; Product
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67264