| |
|
Marketingová komunikace společnosti působící na realitním trhu
Rosecká, Petra ; Hladká, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti působící na realitním trhu. Obsahuje teoretické vymezení nejdůležitějších pojmů z oblasti marketingu a realitního trhu, je zde rozebrán současný stav zkoumaného subjektu za pomoci analýz marketingových aktivit a provedení marketingového průzkumu. Na základě toho jsou stanoveny návrhy vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace subjektu. V analýze výsledků jsou tyto návrhy zhodnoceny.
|
|
Výkon realitní činnosti
Zejda, Jiří ; Vyhňáková, Michaela (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je ukázka realitního prostředí po stránce odborné a právní. Začátek práce poukazuje na legislativní složku a organizace zasahující do vývoje zákonů souvisejících s tímto oborem. Definování realitního trhu z pohledu makléře, ale i konkurence a rozdílů na českém a slovenském trhu. Případová studie uvádí dva případy prodeje nemovitosti, kde v prvním případě se jedná o postup prodeje rodinného domu za běžných podmínek v případě druhém o prodej podílového vlastnictví v bytovém domě. Závěrem práce je dotazník. Výzkum zaměřený na úroveň poskytovaných služeb na českém a slovenském realitním zprostředkovatelském trhu.
|
| |
|
Návrh marketingové strategie
Štrbáková, Zuzana ; Ondrášková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu povědomí o subjektech, fungujících na realitním trhu na Břeclavsku a analýzu realitní kanceláře Schmidt. Tato analýza bude zaměřená na její vnitřní a vnější prostředí, především na to, jakým způsobem je tato realitní kancelář vnímána jejími skutečnými či potenciálními zákazníky v Břeclavi a jejím okolí. Výsledky analýz využiji k formulaci doporučení ke zvýšení úrovně spokojenosti klientů realitní kanceláře Schmidt a ke zvýšení povědomí o této realitní kanceláři.
|
|
Marketingové aktivity nově vznikající realitní kanceláře
Polák, Martin ; Veselá,, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami nově vznikající realitní kanceláře. V první kapitole jsou definovány pojmy z marketingového a realitního prostředí. V další části je provedena analýza současného stavu, zkoumaný subjekt a jeho okolí je jsou zde rozebráni pomocí analýz marketingových aktivit. Poté jsou dle vyhodnocení analýz stanoveny problémy a zároveň se určí cíle k řešení těchto problémů, je zde stanovena metodika celé práce a také je zde rozebrán provedený marketingová průzkum, který byl zaměřen na získání podnětů pro návrhovou část a jeho výsledky. Ze všech uskutečněných analýz a marketingového průzkumu jsou postupně vybrány témata pro návrhovou část práce, jsou zpracovány návrhy vedoucí k vytvoření koncepce marketingových aktivit zkoumaného subjektu. Tyto návrhu jsou v další části práce vyhodnoceny a posléze určeny jejich konkrétní přínosy pro subjekt.
|
|
Informační systém realitní kanceláře
Dudík, Michal ; Rychlý, Marek (oponent) ; Masařík, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou požadavků na online redakční systém realitní kanceláře. Cílem práce je tento systém navrhnout a implementovat. Důraz je především kladen na možnost synchronizace dat s českými realitními servery. Na základě posouzení několika různých metod používaných pro výměnu dat jsou ilustrovány jejich výhody a nevýhody. Zjištěné skutečnosti budou použity pro návrh vlastní metody synchronizace mezi realitními systémy. Systém je vytvořen za použití technologií PHP 5 a MySQL, XML, XSLT, XHTML, CSS, JavaScript, XML-RPC.
|
|
Návrh financování bydlení v nové bytové výstavbě
Procházka, Štěpán ; Eigner, Alois (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou dostupných forem financování bydlení v České republice. Pozornost je zaměřena zejména na hypoteční úvěry a úvěry ze stavebního spoření, včetně úvěrů překlenovacích. Zmíněny jsou ale také i jiné způsoby financování, konkrétně úvěry poskytované státem a podpůrné prostředky poskytované státem. Na modelovém příkladě je ilustrována finanční náročnost jednotlivých produktů i jejich možných kombinací.
|
|
Webová aplikace pro realitní kancelář
Hájek, Jan ; Kunc, Michael (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou webové aplikace pro realitní kancelár, ve které budou jak bežní uživatelé, tak administrátori, schopni jednoduše ovládat celý systém, starající se o prezentaci firmy a aktuální nabídku nemovitostí. Je zde popsán kompletní vývoj, od pocátecních specifikací, pres návrhy diagramu až po samotnou implementaci, použitím technologií XHTML, CSS, PHP, MySQL a JavaScriptu.
|
| |