Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv propagace na klientelu lázní Poděbrady
Rybáčková, Anna Marie ; Štemberk, Jan (vedoucí práce) ; Šalanda, Bohuslav (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na propagaci města Poděbrady jako lázeňského města od roku 1905, kdy byl vyvrtán první pramen na nádvoří poděbradského zámku. Práce sleduje historický vývoj města Poděbrady, počátky lázeňství v Poděbradech a následně jeho rozvoj. Vymezuje lázeňské metody i konkrétní metody užívané v poděbradských lázních. Problematiku lázeňství zasazuje do širšího konceptu trávení volného času a hodnotí, jak velký vliv měla propagace na návštěvnost lázní dříve a dnes. Hlavním cílem práce je analýza lázeňských hostů a její proměna během století. Práce cilí svůj záměr na roky 1924, 1947 a 2012, jako zástupce pro období první republiky, poválečné doby a aktuálna. Klíčová slova: Lázeňství, volnočasové aktivity, reklama, propagace, lázeňští hosté
Lázně Jeseník jako možnost pohybových aktivit pro všechny generace
Habr, Richard ; Vomáčko, Ladislav (vedoucí práce) ; Kalkusová, Lucie (oponent)
Název: Lázně Jeseník jako možnost pohybových aktivit pro všechny generace Cíle: Cílem práce je zmapování pohybových aktivit pro všechny generace v Lázních Jeseník, zjistit cíle návštěvníků a poukázat na potenciál Lázní Jeseník a okolní krajiny. Metody: V práci jsme použili výzkumné metody; hodnocení rekreačního potencionálu cestovního ruchu, dotazník určený pro návštěvníky Lázní Jeseník a SWOT analýzu. Výsledky: Vyhodnocení rekreačního potenciálu cestovního ruchu, řadí obec Jeseník do lokačních podmínek s velmi vysokým rekreačním potencionálem cestovního ruchu, a obec je tak vhodným místem k rekreaci. Dotazníkového průzkumu se účastnilo 110 respondentů. Průzkum ukázal, že do lázní jezdí především starší generace návštěvníků, lze tedy říci, že Lázně Jeseník slouží nyní převážně k odstranění a léčení zdravotních obtíží. Mladší generace návštěvníků zde nemá velké zastoupení, proto byly navrženy týdenní programy, které mohou vézt k větší návštěvnosti lázní. Klíčová slova: lázeňství, lázně, pohyb, prevence, rekreace, Jeseník, Priessnitzovy léčebné lázně
Image vybrané destinace
HOZOVÁ, Petra
Práce analyzuje image vybrané destinace - Karlových Varů. Předmětem práce je zjistit a porovnat názory obyvatel a návštěvníků této destinace - jaké znají produkty, značky nebo známé osobnosti spojované s městem, jak by hodnotili vybrané služby destinace a (v případě návštěvníků) jaký byl důvod pro jejich návštěvu. Součástí výzkumu je i znalost karlovarské karty KarlovyVARY° CARD, která nabízí slevy a volné vstupy na různá turistická místa. Cílem práce je navržení opatření vedoucích ke zlepšení image této lázeňské destinace, která by navíc vedla k větší spokojenosti obyvatel města a zvýšení popularity mezi turisty.
Vývoj návštěvnosti českých lázní v letech 1993 - 2015
Horníková, Michaela ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Machová, Božena (oponent)
Diplomová práce se zabývá vývojem návštěvnosti českých lázní od roku 1993-2015 podle různých segmentačních kritérií. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s lázeňstvím. Nejprve je definován zdravotně orientovaný cestovní ruch, lázeňství a produkt v lázeňském zařízení. Dále jsou uvedeny statistické ukazatelé návštěvnosti a faktory ovlivňující vývoj návštěvnosti. Praktická část je zaměřena na analýzu návštěvnosti podle věku pacientů, způsobu úhrady a indikačních skupin od roku 1993-2015. Závěr rekapituluje zásadní poznatky zjištěné při zpracování této práce.
Financování lázeňské péče v České republice
Šatoplechová, Linda ; Maaytová, Alena (vedoucí práce) ; Gajdošová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tematikou financování lázeňské péče v České republice. Je zaměřena na vývoj výdajů na lázeňství a určení faktorů ovlivňujících výši výdajů na lázeňství. Pozornost je také věnována celkovým a veřejným výdajům na zdravotnictví v České republice.
Význam lázeňství pro cestovní ruch se zaměřením na lázeňský trojúhelník
Strasserová, Linda ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Cílem této bakalářské práce je odhalení významu českých lázní pro cestovní ruch v České Republice. V teoretické části práce je definován pojem lázeňství a popsána historie a vývoj lázeňství. Práce obsahuje průzkum úrovně lázeňství, co se týče ubytovacích, stravovacích, léčebných a doplňkových služeb. Bakalářská práce se orientuje na západočeský lázeňský trojúhelník, a to především v praktické části. Součástí je analýza lázeňského cestovního ruchu v Karlovarském kraji, výzkum v podobě porovnání lázeňských hotelů a charakteristika současných trendů v odvětví.
Územní rozvoj Jánských Lázní
Mercová, Monika ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Lindner, Milan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení nejdůležitějších aspektů prostorového rozvoje Janských Lázní. Východiskem práce je teoretická část, která představuje problematiku destinačního managementu, územního rozvoje, a také historie a současnosti lázeňství v ČR. Následně je teorie aplikována na destinaci Janské Lázně a je navrženo několik alternativ rozvoje tohoto města a z nich vycházejících doporučení do budoucna.
Marketingová komunikace lázeňského zařízení
Kolísková, Klára ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fořt, Milan (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného lázeňského zařízení. Teoretická část představí formy a nástroje marketingu a jejich využití v oblasti lázeňství. Praktická část si klade za cíl analyzovat aktuální marketingovou komunikaci Lázní Mšené, a.s. a na základě provedeného dotazníkového šetření kriticky zhodnotit efektivitu komunikačních nástrojů. V závěru práce jsou představeny návrhy možných řešení pro zlepšení komunikační strategie.
Současná atraktivita Karlových Varů očima ruských návštěvníků a residentů
Fuchsová, Andrea ; Přidalová, Ivana (vedoucí práce) ; Čermáková, Dita (oponent)
Karlovy Vary jsou oblíbenou lázeňskou a rekreační destinací ruské klientely. V poslední době má návštěvnost města vzestupný trend, přesto Rusů ve městě značně ubývá. Práce zkoumá atraktivitu města, jak ji vnímají samotní ruští návštěvníci a residenti, zjišťuje okolnosti, které zapříčiňují skutečný důvod snižující se návštěvnosti, a hledá odpovědi na otázku, zdali by ruskou klientelu, dominující v lázeňském centru, mohla nahradit klientela jiná. Cílem práce je zjistit, zda Rusové o město ztrácejí zájem a zda jej přesouvají k jiným konkurenčním lázeňským destinacím. Současně je zohledněno aktuální geopolitické dění, které má na úbytek příjezdů Rusů do Karlových Varů nezanedbatelný vliv. Klíčová slova: atraktivita destinace, cestovní ruch, migrace, lázeňství, Rusové, Karlovy Vary
Analýza komunikačních aktivit Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves
Frantová, Nikol ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce se věnuje Analýze komunikačních aktivit Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves v letech 2010 - 2012. Ve zmíněném časovém období došlo ke změně podoby komunikačních sdělení zkoumaného subjektu. Cílem práce je tyto změny popsat a na základě zjištěných skutečností zjistit, zda došlo ke změnám v komunikační strategii, jaké byly stanoveny komunikační a marketingové cíle a zda byly s pomocí komunikačních nástrojů naplněny. K ověření stanovených hypotéz slouží dotazníková šetření. Z analyzovaných dokumentů vyplývá, že v daném časovém období došlo ke změně komunikační strategie subjektu, hlavními strategickými cíli se staly penetrace nových CS, zvýšení prodejů v segmentu samoplátců, podpora značky Royal Spa jako poskytovatele kvalitních, komplexních služeb a podpora image Sirnatých lázní jako profesionála na poli dermatologické léčby. Na základě dotazování bylo zjištěno, že subjekt nedosáhl všech stanovených cílů vzhledem k neefektivitě komunikačních kanálů a sdělení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.