Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 241 záznamů.  začátekpředchozí190 - 199dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
CSR jako součást podnikatelské strategie v Komerční bance a.s.
Podojilová, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza tématu společenská odpovědnost firem a vytvoření návrhu koncepce CSR a jejího zasazení do podnikatelské strategie Komerční banky, a.s. Teoretická část diplomové práce se věnuje charakteristice možných přístupů ke společenské odpovědnosti firem zejména pak strategickému pojetí CSR. Dále je rozpracován pohled na společenskou odpovědnost z celosvětového i evropského hlediska a popsán postup při implementaci CSR do organizace. Praktická část analyzuje současné aktivity na poli CSR u Komerční banky, a.s. a její mateřské společnosti Société Générale. Součástí práce je i vlastní empirický výzkum. Na základě provedené analýzy a získaných výsledků z výzkumu je navržena CSR strategie pro Komerční banku včetně konkrétních projektů. Zhodnocení nové CSR strategie je provedeno pomocí modelu Balanced Scorecard.
Koncepce CSR a její využití v praxi vybraných francouzských společností
Vodstrčilová, Kateřina ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Tato práce představuje komplexní pohled na koncepci společenské odpovědnosti firem - corporate social responsibility (CSR) a její využití v praxi vybraných francouzských společností. První část práce se zabývá teoretickou podstatou koncepce CSR, pojmem společenské odpovědnosti firem, jeho vznikem a vývojem. Uvádí tři základní oblasti CSR a popisuje proces implementace CSR do firemní praxe. Druhá část se věnuje situaci CSR v Evropské unii a ve Francii. Třetí část se zaměřuje na společenskou odpovědnost v praxi francouzských kosmetických společností Yves Rocher a L'Oréal. Na závěr je zhodnoceno a porovnáno využití koncepce v praxi těchto firem.
Společenská odpovědnost obchodních řetězců se zaměřením na potraviny v ČR
Kopalová, Markéta ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Diplomová práce představuje specifika společenské odpovědnosti v retailingu potravin, která jsou zasazena do evropského kontextu. Praktická část přináší analýzu CSR strategií osmi hlavních obchodních řetězců se zaměřením na potraviny v České republice. Odpovědné iniciativy jsou sumarizovány podle úrovní CSR na: minimalizace rizika, posilování podnikání a generování inovací. Průzkum mezi zákazníky zkoumá vnímání aktivit CSR v maloobchodě potravin a image analyzovaných řetězců.
Prosazování konceptu CSR v ČR
Záhorská, Lucie ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Petříčková, Iva (oponent)
Diplomová práce popisuje podstatu konceptu společenské odpovědnosti firem (CSR), monitoruje její vývoj a současnou roli v ČR a ve světě. Praktická část práce se zabývá institucemi v oblasti CSR v České republice s důrazem na organizaci Business Leaders Forum. Mapuje znalost konceptu a postoje vůči němu u dvou cílových skupin: manažerů firem a vysokoškolských studentů. V závěru jsou navržena opatření pro účinnější prosazování konceptu CSR v České republice.
Principy společenské zodpovědnosti na příkladu vybrané firmy
Justián, Josef ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Poláková, Martina (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti firem a odpovědnosti lidské společnosti vůbec. Ve své teoretické části popisuje východiska konceptů CSR, jejich praktické využit v korporátní praxi a skutečné dopady na společnost. Identifikuje hlavní faktory úspěšnosti společensko-odpovědnostních strategií. Hledá souvislost mezi odpovědnými postoji k podnikání a globalizačními procesy, vysvětluje vliv velikosti společností a firem na vlastní aktivitu v oblasti CSR. Současně zkoumá význam společensko-odpovědnostních přístupů na hodnotu firmy. Ve své praktické části navrhuje konkrétní projekt pro společnost Microsoft v oblasti environmentálního pilíře CSR a zároveň strategii realizace projektu. Porovnává pro a proti realizace projektu, a jeho možné dopady na cílovou skupinu uživatelů IT technologií.
Analýza aktivit společenské odpovědnosti ve vybrané organizaci
Klímová, Aneta ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou společenské odpovědnosti (corporate social responsibility- CSR) ve firmě IBM. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretický úsek objasňuje základní pojmy související se společenskou odpovědností. Praktická část se zaměřuje na firmu IBM a její externí hodnocení CSR v souladu s českou metodou KORP. Cílem práce je analyzovat CSR společnosti IBM a navrhnout možnosti pro zlepšení. Data, potřebná k vyhodnocení, jsou získaná z GRI Reportu, zprávě o společenské odpovědnosti a z internetových stránek.
Vliv CSR na konkurenceschopnost společnosti
Fliegerová, Petra ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Novák, Miloš (oponent)
Téma společenské odpovědnosti firem je v současné době velmi diskutované. Podniky hledají cesty k znovuobnovení důvěry svých zákazníků a získání legitimity pro své aktivity. Cílem práce je ověřit, zda má tento koncept pozitivní vliv na růst konkurenceschopnosti podniku a za jakých podmínek. Nejprve je vymezen teoretický rámec, jsou analyzovány motivy managementu k přijetí CSR a případné překážky hlubší integrace. Dále se práce zabývá konkrétními oblastmi konkurenceschopnosti, které může CSR ovlivnit. Teoretické poznatky jsou následně prověřovány v podmínkách automobilového průmyslu. Na konkrétním příkladu společnosti TPCA jsou analyzovány aktivity CSR, které posilují postavení podniku a zakládají jeho konkurenční výhodu.
Firemní kultura izraelské společnosti v České republice
Vykoukalová, Jana ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Košek, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou farmaceutické společnosti Teva. V teoretické části mé práce jsem se zaměřila na pojmy kultura a firemní kultura. Představila jsem zde základní rysy izraelské i české kultury a přiblížila určité pojmy a skutečnosti související s firemní kulturou. V praktické části je představena společnost Teva a její firemní kultura. Vedle stručné historie je čtenář seznámen se základními podnikovými hodnotami, prvky a strategií. Je zde také rozebrán vztah společnosti k etickému podnikání v rámci konceptu CSR.
Firemní kultura České zbrojovky, a.s.
Gromanová, Monika ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Koníček, Ladislav (oponent)
Má bakalářská práce se zabývá otázkou firemní kultury, a to jak po stránce teoretické, tak i po stránce praktické. Teoretická část objasňuje podstatu firemní kultury, její základní prvky, determinanty a změnu firemní kultury a rovněž i pojmy podniková identita, etika a image podniku. Praktická část je zaměřena konkrétně na firemní kulturu společnosti Česká zbrojovka a.s. Tato část analyzuje jednotlivé prvky firemní kultury této společnosti jako například společenská odpovědnost, etický kodex, motivace a odměňování zaměstnanců nebo dress code.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 241 záznamů.   začátekpředchozí190 - 199dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.