Název:
CSR jako součást podnikatelské strategie v Komerční bance a.s.
Překlad názvu:
CSR as a part of Komerční Banka business strategy
Autoři:
Podojilová, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je analýza tématu společenská odpovědnost firem a vytvoření návrhu koncepce CSR a jejího zasazení do podnikatelské strategie Komerční banky, a.s. Teoretická část diplomové práce se věnuje charakteristice možných přístupů ke společenské odpovědnosti firem zejména pak strategickému pojetí CSR. Dále je rozpracován pohled na společenskou odpovědnost z celosvětového i evropského hlediska a popsán postup při implementaci CSR do organizace. Praktická část analyzuje současné aktivity na poli CSR u Komerční banky, a.s. a její mateřské společnosti Société Générale. Součástí práce je i vlastní empirický výzkum. Na základě provedené analýzy a získaných výsledků z výzkumu je navržena CSR strategie pro Komerční banku včetně konkrétních projektů. Zhodnocení nové CSR strategie je provedeno pomocí modelu Balanced Scorecard.The aim of the diploma work is to analyze the corporate social responsibility theme and to create a conceptual proposal of CSR and its implementation in Komerční Banka strategy. The theoretical part of the thesis deals with the description of possible approaches to corporate social responsibility, particularly with the strategic conception of CSR. The first part includes also view on corporate social responsibility from worldwide and European standpoints and the process of CSR implementation into company is described there. The practical part analyzes current CSR activities of Komerční Banka, a.s. and of its parental company Société Générale. The diploma work contains my own empiric research. Based on the given analyses and results gained from the research, a CSR strategy for Komerční Banka is suggested, including specific projects. The evaluation of the new CSR strategy was done using model Balanced Scorecard.
Klíčová slova:
Balanced Scorecard; Společenská odpovědnost firem; strategické pojetí CSR; Balanced Scorecard; Corporate Social Responsibility; CSR
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34293