Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,707 záznamů.  začátekpředchozí1791 - 1800dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Communication in organization
Jacenková, Zuzana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vnitropodnikovou komunikací a uplatněním teoretických znalostí dané problematiky při analýze. Hlavním cílem práce je rozbor fungování komunikace v konkrétní společnosti a identifikace jejích nedostatků. Teoretická část objasňuje základní pojmy a charakterizuje komunikaci ze všeobecného pohledu. Identifikuje také cíle, funkce a typy interní komunikace jako jedné z typů podnikové komunikace. Tento oddíl také definuje efektivní komunikaci a určuje možné překážky přenosu informací. Teoretický základ je následován praktickou částí, kde je provedena analýza na vybrané společnosti. Pro účely analýzy jsou využity dvě techniky, a to metoda pozorování a dotazníkové šetření, která doplňuje informace získané první použitou metodou a potvrzuje či vyvrací její výsledky.
Internetová komunikace a propagace horských středisek v Krkonoších
Konvička, Josef ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení internetových aktivit horských středisek v Krkonoších a následně podat střediskům doporučení ke zlepšení marketingové on-line komunikace, čímž lze navýšit povědomí a zájem veřejnosti k návštěvě horských středisek v Krkonoších. Díky on-line dotazníkovému šetření je následně možné zjistit aktuální zájem a návštěvnost jednotlivých horských středisek na základě odpovědí respondentů. Mezi dílčí cíle diplomové práce patří především podrobná charakteristika marketingu včetně jeho on-line podoby, aktuální formy marketingového komunikačního mixu a další.
Negativní konsekvence spotřebitelských soutěží jako nástroje podpory prodeje
Vobecký, David ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o rizicích a negativních důsledcích spotřebitelských soutěží jakožto nástroje podpory prodeje. Je rozdělena do dvou stěžejních částí: na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část zahrnuje obecné relevantní informace související s problematikou. Praktická část na ni volně navazuje pomocí konkrétních příkladů nepovedených spotřebitelských soutěží. Zmíněné pasáže posléze napomáhají vytvořit ucelený soubor rizik, s nimiž se pořadatelé soutěží i účastníci mohou potýkat. V kontextu s vymezenými riziky a příklady jsou následně stanoveny také negativní konsekvence, tedy možné nepříznivé důsledky spotřebitelských soutěží.
Koučink jako metoda zvýšení pracovní efektivnosti
Skupinová, Lucie ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Sedláková, Jaroslava (oponent)
Cílem práce není jen zaměření na koučink samotný, ale celý proces zvyšování kvalit zaměstnance a jeho následné uplatnění v praxi za účelem zvýšení pracovní efektivnosti. Zaměřuje se na nové metody v koučinku, jako je konfrontace mezi zaměstnanci, klade důraz na citlivý přístup k zaměstnanci a používá The Achieve model jako nástavbu pro již uplatňovaný model The Grow. V práci se snažím o změny přístupu manažerů a team leaderu k podřízeným, změny vnímání koučinku samotného a jeho přínosu. Ve své práci jsem použila metody pozorování, rozhovoru a komparace výsledků. V práci zjišťuji, jak je koučink uplatňován napříč pozicemi na největší pobočce v jedné s hlavních bank v ČR a následně aplikuji mnou zvolené metody.
Aktivity podporující kooperativní chování u dětí předškolního věku
BAKEŠOVÁ, Ivana
Práce ve své teoretické části odlišuje a popisuje různé formy mezilidské interakce s důrazem na kooperaci a kooperativní chování z pohledu sociologie, sociální psychologie a psychologie osobnosti. Zvláštní pozornost věnuje věkové kategorii předškolních dětí, specifikuje zvlášt-nosti tohoto věku, konkrétní metody a formy vhodné pro rozvoj kooperativního chování a popisuje roli pedagoga v tomto procesu. Dokumentuje souvislost kooperativního chování s výchovně-vzdělávacími cíli RVP PV, konfrontuje kooperativní chování ve vztahu k tzv. Čtyřem pilířům vzdělávání. Dále se dotýká proměnných týkajících se osobnostní vybavenosti jedince ve vztahu ke kooperativnímu chování. Praktická část představuje typy aktivit, o kterých se předpokládá, že mají potenciál navo?dit, resp. rozvíjet kooperativní chování u předškolních dětí. Práce dokumentuje realizaci těchto aktivit s dětmi, poté následuje reflexe průběhu a výsledku činnosti. V souvislosti se základní výzkumnou otázkou hledá a nachází odpověď, zda opravdu aktivity kooperativní chování u dětí navodily a jakou podobu toto chování mělo.
Event marketing značky Birell pro rok 2017
Kolda, David ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tereková, Kristýna (oponent)
Práce se zabývá event marketingovou strategií značky Birell, která zaujímá vedoucí pozici na trhu v České republice v prodeji nealkoholického piva. V rámci budování nové image se značka podílí na celé řadě sportovních eventů. Tím se snaží zvyšovat povědomí o značce a budovat si určitou reputaci u spotřebitelů. Hlavním cílem práce je vytvoření eventového plánu na rok 2017. Dílčím cílem práce je navrhnout úpravy v již existující eventové strategii. Teoretická část je věnována začlenění event marketingu do komunikačního mixu společnosti a základní typologii. Dále jsou popsány všechny procesy v rámci plánování, exekuce a vyhodnocení eventů. V praktické části je prezentován vlastní výzkum a tvorba hodnotících kritérií určených k posouzení nabídek na rok 2017.
Interkulturní komunikace: Češi a Korejci
Čech, Dino ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Kolářová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá interkulturní komunikací mezi Čechy a Korejci. Cílem této práce je prozkoumat interkulturní střet Čechů a Korejců a identifikovat hlavní kulturní specifika a rozdíly. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje porovnání různých autorů interkulturních dimenzí a význam interkulturní komunikace. Praktická část je věnována výzkumu formou dotazníkového šetření a interview o interkulturní komunikaci Čechů a Korejců.
Řízení lidí v multikulturním prostředí
Moryc, Katarzyna Małgorzata ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vávra, Radovan (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo definovat a analyzovat klíčové aspekty manažerské práce v multikulturním prostředí, v jednom z útvarů centra sdílených služeb, nadnárodní společnost se sídlem v Praze v České republice. Další cílem práce bylo definovat základní kompetence úspěšného manažera, který řídí výkon zaměstnanců v multikulturním oddělení, a poskytuje doporučení pro zlepšení výkonnosti managementu v klíčových aspektech manažerské práce, jako je komunikace, motivace, řízení výkonu a multikulturní vedení. Tvrdí se, že přítomnost interkurentních interakcí mezi vedoucími oddělení a jejich podřízenými, má dopad na efektivitu manažerské výkonnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část práce zkoumá teoretické koncepty týkající se kultury, komunikace, motivace a vedení ve vztahu k multikulturním specifikům daného prostředí. Ve druhé části,jsou prezentovány použité výzkumné metody, je prezentovány provedena analýza výzkum a jeho výsledky. Dále v praktické části jsou definovávané doporučení navazující na analyzované aspekty manažerské práce, kterých zavedení by vedlo k vyšší efektivitu manažerské výkonnosti a dál k celkové výkonnosti oddělení.
Interkulturní aspekty komunikace v pracovním prostředí vybrané firmy
Jenšovský, Šimon ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Balgová, Dagmar (oponent)
Práce se zabývá kulturními odlišnostmi pracovníků v nadnárodní korporaci ve vztahu k interní komunikaci a plnění pracovních úkolů. Podstatou práce je vytvořit teoretický rámec pro zmapování kulturních odlišností mezi pracovníky nadnárodní korporace a na základě získaných poznatků vyšetřit vliv kulturních odlišností na komunikaci a plnění úkolů. Soubor výzkumných otázek jednak replikuje práci Geerta Hofsteda, v druhé řadě vychází z poznatků formulovaných Hofstedem a několika autory, kteří vycházeli z jeho práce. Pro získání dat byla použita metoda dotazníkového šetření. Pro vyhodnocení dat byly použity metody deskripce prostřednictvím četnosti a statistické metody srovnání struktur. Výsledkem práce je soubor obecných doporučení zaměřených na eliminaci či alepoň omezení negativních dopadů interkulturních rozdílů na pracovišti.
Charakteristika pracovního chování Čechů a Ukrajinců
BYKOVA, Sofia
Tématem mé bakalářské práce je pracovní chování v rámci vybraného podniku, zaměstnávajícího pracovníky českého a cizího (ukrajinského) původu. Cílem teto práce je vytvoření přehledné a srovnatelné charakteristiky jevu pracovního chování v rámci kultur uvedených států co mají společného a rozdílného, případně neslučitelného, analýza případných konfliktů a souvislost těchto aspektů s mentalitou. Zdůvodněním tohoto cíle je především obor, který studuji. Práce obsahuje informace, které by mohly být zajímavé a přínosné, nejen pro mé osobní účely a budoucí povolání, ale také pro role nadřízených i podřízených, případně pro manažery. Přehled zkoumané problematiky obsahuje specifické body, jako např. základy ekonomické psychologie a behaviorální ekonomie (symbióza psychologického a ekonomického názoru na motivaci a racionalitu jedince), teorie pracovní motivace a reakce na různorodé podněty, charakteristiku pojmu "mentalita", obecná východiska o působení člověka ve světě ekonomiky. Pro naplnění cílů mé práce jsem stanovila následující hypotézy: - Ukrajinská a česká mentalita mají určité podstatné rozdíly, i když jsou tyto národy kulturně blízké. - Pracovníci ukrajinského a českého původu dokážou efektivně fungovat v týmu a vycházet mezi sebou v pracovní činnosti. Rozdíl v mentalitě jim v tom nebrání. - Ukrajinští pracovníci by mohli být žádoucí pro zaměstnavatele v ohledu na vyšší zájem a motivaci. Všechny tři stanovené hypotézy byly přijaté na základě zjištěných údajů a srovnání charakteristik mentality. Češi jsou často tolerantní k jiným kulturám, navíc ukrajinská kultura se tolik neliší a nezpůsobuje komplikace v pracovních vztazích. S ohledem na to, že ve vybraném podniku nebyly zjištěné žádné problémy, spojené s pracovním chováním a rozdíly v mentalitě, těžko se definuje nějaký přínos pro danou organizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,707 záznamů.   začátekpředchozí1791 - 1800dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.