Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 187 záznamů.  začátekpředchozí168 - 177další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategické plánování a měření efektivnosti v galeriích
Matějková, Vendula ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Jindra, Petr (oponent)
Předmětem práce je strategické plánování a hodnocení efektivnosti v neziskovém sektoru s praktickou aplikací na muzeum umění. První část přibližuje proces strategického plánování a metody hodnocení efektivnosti využívané neziskovými organizacemi. Prostor je věnován také tvorbě mapy strategie podle Kaplana a Nortona. V druhé části práce je vytvořena mapa strategie pro českou regionální galerii a je popsáno její další využití k podpoře strategického řízení.
Aplikace Balanced Scorecard
Caklová, Eva ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Beran, Jiří (oponent)
Předkládaná práce se zabývá metodou strategického řízení Balanced Scorecard a její aplikací ve společnosti Léčebné Lázně Bohdaneč a.s. V teoretické části jsou uvedena základní východiska pro aplikaci metody včetně východisek pro strategickou analýzu. V praktické části je nejprve provedena strategická analýza, pomocí SWOT analýzy jsou identifikovány silné a slabé stránky společnosti a potenciální příleţitosti a hrozby. Na základě strategické analýzy je určena strategie společnosti, a následuje definování strategických cílů v rámci čtyř perspektiv (finanční, zákaznické, interních podnikových procesů a perspektivy učení se a růstu), volba měřítek a identifikování hybatelů. V závěru práce je vytvořena strategická mapa, která představuje klíčový nástroj pro strategické řízení na základě metody Balanced Scorecard.
Analýza kritických míst ve strategické analýze a jejich vliv na plánování tržeb pro ocenění podniku
Menčlová, Barbora ; Maříková, Pavla (vedoucí práce) ; Hejduková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozborem strategických analýz společnosti Škoda Auto, a. s. První část práce se se zaměřuje na možné metody provádění strategických analýz. Další části jsou věnovány rozboru jednotlivých faktorů ovlivňující vnitřní a vnější potenciál podniku. Shrnují poznatky studentů, jejich hodnocení při ocenění společnosti Škoda Auto, a. s., porovnávají je s názory managementu oceňované společnosti, třetí strany -- koncernu a v případech, kde je to relevantní i s názory odběratelů -- dealerů. Pro účely porovnání bylo provedeno dotazníkové šetření. U každého faktoru jsou uvedena možná úskalí a doporučení pro hodnocení, popř. další otázky k zamyšlení. Práci uzavírají rady k samotnému hodnocení jednotlivých faktorů a vlivu strategické analýzy na plánování tržeb.
Strategie podniku
Staněk, Filip ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Koreš, Milan (oponent)
Předmětem diplomové práce je zpracování strategie budoucího vývoje vybraného podniku na základě jeho strategické analýzy. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou, kdy teoretická část popisuje metody a postupy, které jsou následně použity v části praktické. Praktická část potom analyzuje externí a interní prostřední podniku, na jejichž základě je sestavena jeho SWOT analýza. Ze získaných údajů je sestaven návrh budoucího vývoje firmy, který se opírá o stanovené poslání a vizi společnosti a je detailněji rozdělen na funkční strategie jednotlivých strategických obchodních jednotek. Nakonec je vybraná strategie hodnocena z pohledu vhodnosti, přijatelnosti a uskutečnitelnosti.
Strategie podnikatelského subjektu
Janeta, Zdeněk ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce Strategie podnikatelského subjektu je rozdělena do tří částí. První teoretická část je věnována strategickému managementu společně se strategickou analýzou, která je složena z analýzy externí a interní. Druhá část popisuje fungování trhu s kurzovým sázením. Především pak současný charakter českého trhu, jeho vývoj a aktuálně nabízené služby. Poslední část je zaměřena na analýzu strategie společnosti Tipsport. Jsou zde uvedeny základní charakteristiky společnosti a následně jsou zpracovány jednotlivé prvky obchodní strategie. Součástí je SWOT a PEST analýza spolu s marketingovou strategií.
Přístupy k tvorbě strategií regionálního rozvoje na příkladě mikroregionu "Zálesí" a města Humpolec (komparativní analýza)
FARANOVÁ, Radka
Bakalářská práce s názvem "Přístupy k tvorbě strategií regionálního rozvoje na příkladě mikroregionu "Zálesí" a města Humpolec (komparativní analýza)", se skládá ze dvou částí. První část - Strategické plány v územním plánování - popisuje strategické plány a strategické plánování, tzn. jak jsou strategické plány pořizovány, jakou mají strukturu a jejich následnou realizaci, monitoring a aktualizaci. Druhá část - Komparace strategických dokumentů v regionu Humpolecka - je již zaměřená na tři vybrané strategie rozvoje zpracované v rámci města Humpolce a obcí v jeho spádové oblasti. Jedná se o Strategický plán rozvoje města Humpolec, Strategii rozvoje mikroregionu Zálesí a Strategický plán LEADER - Humpolecko. Jejím úkolem je komparativně analyzovat některé části všech vybraných strategických plánů.
Strategický rozvoj obce Nová Ves u Českých Budějovic
Prokešová, Lucie ; Damborský, Milan (vedoucí práce) ; Jílek, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá strategickým rozvojem obce Nová Ves u Českých Budějovic. Teoretická část práce popisuje nejdůležitější aspekty regionálního a municipálního rozvoje; dále pak charakterizuje proces strategického plánování a poskytuje návod na přípravu strategického plánu rozvoje obce. V praktické části je provedena kompletní socioekonomická analýza obce a SWOT analýza. Na základě těchto analýz jsou následně určeny hlavní rozvojové možnosti a bariéry obce a navrženy některé rozvojové aktivity.
Strategické plánování v kultuře na příkladu hudebního festivalu Pražské jaro.
Koutná, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Bělor, Roman (oponent)
Teoreticko-metodologická část: strategické plánování v kultuře. Aplikační část: poslání a cíle organizace, analýza okolí organizace, interní analýza, analýza marketingových výzkůmů, strategie doporučované organizaci na základě porovnání vnitřní a vnější analýzy, operační plány pro implementace navržených strategií, finanční vyčíslení zavedení strategií.
Strategický rozvoj města Berouna
Trunečková, Lenka ; Damborský, Milan (vedoucí práce) ; Paláčková, Jana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na využití strategického plánování v možnostech rozvoje konkrétního města. Cílem práce je využitím teoretických poznatků ze strategického plánování a rozvoje území vymezit možnosti a limity rozvoje konkrétního území. Teoretická část je zaměřena na význam strategického plánování pro jednotlivé území. V další části je charakterizovaná konkrétní obec, město Beroun a provedena socioekonomická analýza a SWOT analýza. Jsou vymezeny slabé a silné stránky rozvoje města. Dále jsou stanoveny možnosti rozvoje města Beroun, jeho limity a bariéry.
Strategické plánování v marketingové komunikaci
Krátký, Ondřej ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Každý člověk je dnes vystaven spoustě komunikačních sdělení. Firmám tato situace znesnadňuje práci, protože musí hledat nové cesty efektivního kontaktu se zákazníkem než stávající přesycené komunikační kanály. Tato diplomová práce je o tom, jak vzniká úspěšná komunikační strategie, proč je strategické plánování pro firmu tak důležité, a jak zapadá do celkové hierarchie firemních procesů. Zároveň obsahuje podrobnější analýzu koncepce integrovaných marketingových komunikací (IMC), jako jednoho ze způsobů účinné komunikace nejen s koncovým zákazníkem, ale se zaměstnanci, partnery i okolím firmy. Teoretické závěry doplňují názory předních expertů z členských agentur AKA (Asociace komunikačních agentur) na vývoj komunikačního plánování v českých podmínkách, na využitelnost integrovaných marketingových komunikací v praxi i na trendy marketingové komunikace v podmínkách dnešní ekonomické situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 187 záznamů.   začátekpředchozí168 - 177další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.