Název: Strategické plánování v kultuře na příkladu hudebního festivalu Pražské jaro.
Překlad názvu: Strategic Planning in the Arts on Example of the Prague Spring International Music Festival
Autoři: Koutná, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Bělor, Roman (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: arts marketing; kultura; strategické plánování; swot analýza; arts marketing; culture; strategic planning; swot analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14963

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10933


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet