Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 185 záznamů.  začátekpředchozí162 - 171dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti využití počítačových her pro zlepšení funkce podniku
Hudeček, Jan ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Oraný, Vladimír (oponent)
Práce seznamuje s problematikou využívání herních motivů v neherních aplikacích, neboli s gamifikací. Jsou prozkoumány oblasti vývoje a prvků počítačových her a jejich vlivů na člověka a současné informační technologie. Následují motivy gamifikace a jejich využití v reálných aplikacích v několika oblastech. Těmi jsou mimo jiné zjednodušení práce zaměstnanců, reklama nebo neziskové projekty. Poslední částí práce je návrh zařazení tématu gamifikace a počítačových her do konkrétních částí výuky Vysoké školy ekonomické v Praze.
Pravidla hry: kritické hry a teorie na poli mezinárodních vztahů
Formánek, Václav ; Kratochvíl, Petr (vedoucí práce) ; Knotková, Vladimíra (oponent)
Hlavním cílem kritických teorií mezinárodních vztahů je dosáhnout vyšší míry univerzální svobody a rovnosti. K dosažení tohoto cíle používají kritičtí teoretici různé strategie. Jednou z těchto strategií je i popularizace prostřednictvím kritických počítačových her. Jedná se přitom o popularizaci persvazivní. Autor analyzuje jednotlivé strategie persvaze prostřednictvím kritických her a navrhuje koncept vlastní hry, jejímž cílem je co nejpřesněji a nejsrozumitelněji představit základní myšlenky kritických teorií široké veřejnosti. Autor práce se tak snaží poukázat na potenciál, který počítačové hry v popularizaci kritických teorií mají.
Webový portál o počítačových hrách
Pospěch, Roman
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem webové aplikace, která umožní prezentaci informací z oblasti počítačových her. Popisuje návrh a implementaci na základě definovaných požadavků s použitím jazyků HTML, CSS, JavaScriptové knihovny jQuery, systému řízení báze dat MySQL a PHP frameworku Nette.
Mluva hráčů počítačových her
SCHÖNBAUEROVÁ, Eliška
Cílem bakalářské práce je detailní zmapování mluvy hráčů počítačových her. Jde o komunitu, která je složena z členů různého věku a sociálního postavení, jejich počet se neustále zvyšuje. Tato zájmová skupina komunikuje převážně na internetu - jde o komunikáty psané - prostřednictvím specifického slangu. Práce se především zaměří na zkoumání lexikálních jednotek, které se zkoumanou problematikou souvisí (obecná pojmenování, charakteristika her, pojmenování speciální, která se vyskytují pouze v konkrétních hrách). Lexikální jednotky budou tříděny podle několika kritérií, především žánrových. Teoretická část práce bude vycházet z dostupné odborné literatury. Součástí práce bude slovník shromážděných lexikálních prostředků s výkladem jejich významu.
Monetizace vysokorozpočtových herních titulů
Nejepínský, Adam ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá monetizací vysokorozpočtových herních titulů. Za tímto účelem je pozornost věnována třem základním oblastem, a sice obchodním modelům, specifikům herního marketingu a pirátství. Teoretická část práce tyto aspekty analyzuje, popisuje a hledá jejich silné i slabé stránky. Vytváří tak nejen nástin možných cest, jak zpeněžit vysokorozpočtové herní tituly, ale i teoretický rámec nezbytný pro výzkumnou část práce. Výzkumná část plně vychází z teoretické části a za pomoci dotazníkového šetření zjišťuje názory hráčů na popisované aspekty monetizace. Na základě poznatků z výzkumné, ale i teoretické části práce byl navržen optimální způsob monetizace vysokorozpočtového herního titulu.
Vizuální styl zesílené kontinuity ve fil mu Scott Pilgrim proti zbytku světa
Bobreková, Anna ; POZZI, Jaroslav (vedoucí práce) ; BENDOVÁ, Helena (oponent)
Tato práce je zaměřena na způsob vyprávění a vizuální styl ve filmu Scott Pilgrim proti zbytku světa. Důraz je kladen na vliv komiksu, jehož adaptací film je, a rovněž na vliv počítačových her a video-her. Rovněž se zabývá vizuálním stylem, definovaným Davidem Bordwellem jako Zesílená kontinuita. Tento styl zahrnuje práci kamery, jako je ostření a různé její pohyby, střih a délka záběru. Se zřetelem k Bordwellově Zesílené kontinuitě práce rovněž uvádí, jakým způsobem autoři filmu tento styl dále rozvinuli, čímž je výsledný film mnohem dynamičtější.
Tvorba zvukové složky počítačových her
Oramus, Tomáš ; NEUBAUER, Petr (vedoucí práce) ; Novák, Martin (oponent)
Tato práce popisuje tvorbu zvukové složky počítačových her. Zaměřuje se především na postupy a technologie běžně používané při vývoji 3D her a mapuje je během celého procesu tvorby těchto her. Dále také poukazuje na odlišnosti a specifika tohoto oboru, především oproti tvorbě filmového zvuku. Cílem práce je podat obecný přehled o tom, co obnáší práce sound designera při tvorbě počítačových her.
Potenciální a skutečný negativní dopad sociálních sítí a počítačových her na děti a mládež
PODROUŽEK, Václav
Práce pojednává o potenciálním a skutečném negativním dopadu, které mají sociální sítě a počítačové hry na děti a mládež pubertálního věku, tedy cílovou skupinu, která se nachází v období formování jejich osobnosti. Tato problematika je porovnána na základě již vybádaných a publikovaných poznatků s poznatky, které jsem zpracoval z vlastního průzkumu a jsou tak vyvozeny patřičné závěry.
Analýza trhu počítačových her v ČR
Polák, Lukáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem práce je popsat situaci na současném trhu počítačových her v ČR a pomocí vlastního výzkumu odhalit chování, zvyklosti a preference spotřebitelů na tomto trhu. Na základě těchto informací pak odhalit významné tržní segmenty a pro ty formulovat závěry a doporučení využitelné v marketingové komunikaci. Vlastní výzkum je kvantitativního charakteru a je realizován prostřednictvím internetového dotazování. Data získaná dotazováním jsou analyzována pomocí kontingenčních tabulek v programu Excel. Pro odkrytí tržních segmentů a rozvoj jejich profilů je použit program IBM SPSS Statstics 20. Výstupem práce je odhalení 5 významných tržních segmentů a formulace základních doporučení na úrovni marketingového mixu pro každý tento segment.
Ocenění společnosti 2K Czech s.r.o.
Fiala, Jakub ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Cílem diplomové práce je odhad tržní hodnoty vlastního kapitálu společnosti 2K Czech, s.r.o. k datu 31. 12. 2011. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány použité metody a postup ocenění. Praktická část zahrnuje strategickou a finanční analýzu, prognózu generátorů hodnoty, finanční plán a výsledné ocenění pomocí metody diskontovaných peněžních toků a metody tržního porovnání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 185 záznamů.   začátekpředchozí162 - 171dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.