Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Monetizace vysokorozpočtových herních titulů
Nejepínský, Adam ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá monetizací vysokorozpočtových herních titulů. Za tímto účelem je pozornost věnována třem základním oblastem, a sice obchodním modelům, specifikům herního marketingu a pirátství. Teoretická část práce tyto aspekty analyzuje, popisuje a hledá jejich silné i slabé stránky. Vytváří tak nejen nástin možných cest, jak zpeněžit vysokorozpočtové herní tituly, ale i teoretický rámec nezbytný pro výzkumnou část práce. Výzkumná část plně vychází z teoretické části a za pomoci dotazníkového šetření zjišťuje názory hráčů na popisované aspekty monetizace. Na základě poznatků z výzkumné, ale i teoretické části práce byl navržen optimální způsob monetizace vysokorozpočtového herního titulu.
Závislost na počítačových hrách
Nejepínský, Adam ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou závislosti na počítačových hrách, kde pozornost je věnována především online hrám pro více hráčů. Cílem práce bylo danou problematiku popsat a skrze dotazníkové šetření ověřit, zda si závislost na počítačových hrách a dopady spojované s hrami skutečně zaslouží nadmíru odborné i laické pozornosti. Práce je rozdělena do dvou částí -- teoretické a praktické. Teoretická část popisuje možnosti diagnostikování závislosti na online hrách a shrnuje současné poznatky a názory odborné veřejnosti. Dále čtenáře seznamuje s počítačovými hrami, s jejich přitažlivostí pro hráče a s vlivy, které jsou s touto specifickou závislostí spojovány -- agresivita, zdravotní dopady, sociální dopady. V praktické části je věnována pozornost výsledkům dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na hráče potencionálně nejrizikovějšího herního žánru z hlediska závislosti -- MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Games). V šetření byly využity dvě metody určující procento závislých hráčů, jejichž vypovídací schopnost byla posléze vyhodnocena. Praktická část dále ověřuje hypotézy zabývající se agresivitou MMORPG hráčů a pozitivními vlivy počítačových her. Práce díky teoretické i praktické části potvrdila, že závislosti na počítačových hrách je věnována zbytečně vysoká pozornost, neboť většina negativních dopadů byla již vyvrácena či alespoň zpochybněna. Praktická část mimo jiné prokázala, že diagnostické metody prozatím nejsou na takové úrovni, aby mohly s jistotou označit problémové jedince.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.