Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 175 záznamů.  začátekpředchozí153 - 162dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Analyze of business plan for IT projects
Piala, Martin ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem práce je návrh rámce pre spracování podnikatelského plánu v oblasti IT. Důraz sa klade na návrh využitelného rámce, odvozeného z teoretických poznatkov. V první kapitole práce je rozebraný pojem podnikatelský plán na teoretický úrovni. Dál je tu uveden vývoj investic do start-up projektů v oblasti IT. Druhá kapitola obsahuje návrh nového rámce pro zpracování podnikatelského plánu na základě výstupů z kapitoly první. Třetí kapitola práce je praktickou ukázkou použití navrhnutého rámce. Nejdřív je uvedený Executive Summary a následně kompletný podnikatelský plán start-up projektu v oblasti IT ( konkrétně oblast instalace, konfigurace a prodeje hardwaru), který je zpracovaný podle navrženého rámce.
Podnikatelský plán v oblasti fitness center
Chmelík, Dan ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Finardi, Savina (oponent)
Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu fitness centra s následným vyhodnocením investice. Nejprve se představí samotný produkt a vlastnická struktura, následuje analýza trhu, zákazníků, analýza konkurence a analýza dodavatelů, ve které se vícekriteriálně rozhoduje za pomoci Saatyho metody a metody lineárních funkcí užitku. Na to navazuje personální zabezpečení a marketingový plán včetně marketingového mixu a marketingového rozpočtu. Ve finančním plánu je sestavena počáteční rozvaha, výkaz cash flow, výkaz zisků a ztrát pro první rok a následně rozvaha po prvním roce podnikání. V této části je vypočten bod zvratu. Samotnému vyhodnocení projektu předchází analýza rizik. Je zkoumána citlivost kritéria výsledek hospodaření za působení dvou, respektive čtyř faktorů. K hodnocení investice jsou použity statické a dynamické metody hodnocení. Za určitých podmínek je projekt životaschopný.
Franchising jako forma rozvoje firmy
SMÍTKOVÁ, Věra
Téma diplomové práce je Franchising jako forma rozvoje firmy. Hlavní cíl práce spočívá ve vypracování franchisingového modelu podnikání a jeho postupu, který by byl aplikovatelný na firmu. Dalším cílem je navržení jednotlivých kroků postupu a opatření pro zajištění správného fungování celého franchisingového systému.
Návrh a realizace služby Rezervačník
Houžvička, Jakub ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Cílem této diplomové práce je návrh a realizace vlastního SaaS projektu Rezervacnik. Práce je rozdělena do tří částí. První teoretická slouží k vymezení pojmu SaaS a Cloud Computingu a stanovení základních výhod a nevýhod služeb SaaS. Druhá část analyzuje a navrhuje informační model poskytovatele SaaS. Poté jsou představeny základní aplikace na řízení provozu SaaS, které jsou prozkoumány a srovnány. Poslední část představuje projekt Rezervacnik a vymezuje základní výhody online rezervací. Následně je ověřován tržní potenciál projektu. Po zjištění tržního předpokladu jsou navrhovány veškeré části projektu. Na závěr je představena i část realizace.
Obchodní modely digitální distribuce audia
Hlaváček, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá současným stavem trhu hudby a mluveného slova ve světě a v České republice. Zkoumá používané technologie, platební systémy a obchodní modely, přináší aktuální informace z vývoje hudebního průmyslu. V modelové části je popsán ideální obchodní model, který navazuje na dostupné trendy a vytváří vizi obchodování do budoucna. V praktické části je tento model na základě zadání fiktivní firmy (avšak vycházející z reálného prostředí) upraven a přizpůsoben českým podmínkám. Závěrečná SWOT analýza ukazuje silné a slabé stránky a příležitosti a faktory ohrožující vytvořený model.
Klíčové aspekty webových aplikací dle jejich obchodního zaměření
Nemejovský, Michal ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Diplomová práce je primárně zaměřena na charakterizaci klíčových prvků, které jsou důležité při návrhu, implementaci a údržbě webové aplikace, přičemž tyto prvky se různí v závislosti na obchodním modelu aplikace. Práce reflektuje moderní trendy v oblasti návrhu, projektového managementu, UX, webového návrhu, elektronického obchodování, byznys procesů a dalších. Práce se skládá z úvodu, teoretické části, praktické části a závěru. V úvodu popisuji důvod výběru tématu, podrobněji popisuji cíle, předpoklady a omezení práce, zabývám se detailněji strukturou práce, shrnuji její přínosy a představuji rešerše vybrané oblasti. Teoretická část se skládá z informací o podnikání na Internetu a úvodu do webových aplikací, dále jsou zde představeny klíčové domény a popsány nejnovější trendy z různých oblastí webových aplikací. V praktické části jsou z počátku definovány kategorie webových aplikací vycházející z různých dříve představených obchodních modelů. Dále následuje podrobná analýza oblasti komerčních webových aplikací každé kategorie webové aplikace zvlášť, jejímž výstupem je popis trendů a nejlepších praktických postupů v rámci jednotlivých domén obchodní webové aplikace. Poté následuje zhodnocení situace kolem webových aplikací obecně, jelikož i zde se podařilo zachytit standardní postupy a některé trendy. V závěru shrnuji dosažené výsledky, představuji přínos práce a zamýšlím se nad situací kolem webových aplikací.
Inovace Business Modelu
Makarov, Daniil ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Andera, Michal (oponent)
Práce se zabývá fenoménem inovace business modelu, poskytuje teoretická východiska konceptu na základě prací několika vědců, kteří stojí u počátků této disciplíny. Příspěvek rovněž představuje principy design-thinking aplikované na inovaci business modelu s cílem získat lepší výsledky a slouží jako směrnice pro procesy myšlení a vylepšení stávajících obchodních modelů. Praktická část je věnována aplikaci popsaných pojmů na příkladech z reálného života, což může pomoci zejména malým firmám v jejich boji s velkými hráči. Tři odvětví jsou analyzovány s cílem vytyčit nedostatky aktuálního stavu věcí. Nové obchodní modely, které mohou narušit odpovídající odvětví jsou nabízeny na konci každého případu.
Business model internetové platformy a jeho implementace
Urban, Bohumil ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Diplomová práce Business model internetové platformy a jeho implementace předkládá konkrétní doporučení při stanovení business modelu pro internetovou platformu, cílenou na sociální síť Twitter. V první části se věnuje teoretickým pohledům na vytváření platformy, business modelu, strategie vstupu na zahraniční trhy. V druhé části analyzuje vytváření a implementaci konkrétní platformy - influenta. V závěrečné části přináší syntézu poznatků z teorie i praxe a nabízí konkrétní doporučení pro implementaci. Navrhuje časovou a finanční úsporu i alternativy využití business modelu.
Analýza obchodního konceptu společnosti Zara
Tejnická, Jana ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Motlíková, Anna (oponent)
Zara představuje jednu z nejúspěšnějších a nejrychleji se rozvíjejících maloobchodních oděvních společností na světě. Tento řetězec je považován za průkopníka fast fashion společností, jejichž hlavním rysem je rychlá reakce na novinky v módě, uvádění několika kolekcí ročně a snaha o neustálé obměňování sortimentu podle nejnovějších trendů. V České republice společnost Zara působí od roku 2001. Na rozdíl od zemí západní Evropy, kde je Zara vnímána jako středová značka, se na českém trhu profiluje jako prémiová značka. Zara v České republice provozuje pouze šest prodejen a její tržby jsou v porovnání s největšími oděvními řetězci působícími na českém trhu relativně nízké. V rámci této diplomové práce byly stanoveny dva hlavní cíle. Prvním cílem je popsat a analyzovat obchodní model společnosti Zara. Obchodní model této společnosti si zaslouží pozornost, protože je velice specifický a řada odborníků se domnívá, že právě jeho implementace přinesla společnosti Zara úspěch. Druhým velkým úkolem této práce je zjistit, jak české ženy vnímají řetězec Zara v porovnání s jinými oděvními řetězci působícími na českém trhu a ověřit hypotézu, že české spotřebitelky nejsou spokojeny s poměrem kvality a ceny zboží nabízeného řetězcem Zara. Vedlejšími cíli diplomové práce je charakterizovat sektor obchodu s oděvy a vysvětlit pojem fast fashion.
Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku
ŠKRLETOVÁ, Hana
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie. Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat a zhodnotit stávající marketingovou strategii ve společnosti Spojené kartáčovny a. s. Na základě provedené analýzy navrhnout případné změny stávajícího stavu. Teoretická část je zpracována na základě získaných poznatků z odborné a vědecké literatury zabývající se problematikou marketingu, marketingového mixu, procesem marketingového strategického řízení a systemizací jednotlivých marketingových strategií. V praktické části jsou v úvodu shrnuty základní informace o podniku jako např. historie podniku, vývoj loga, struktura zaměstnanců, organizační struktura atd. Na tento úvod o podniku navazují již provedené analýzy, dále návrh na zlepšení a projekt vytvoření e-shopu a internetových stránek. Mezi tyto analýzy patří analýza marketingového mixu, Porterova analýza pěti hybných sil, SWOT analýzy a tvorba business modelu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 175 záznamů.   začátekpředchozí153 - 162dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.