Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam časopisu Pionýrské noviny v 50. letech 20. století
Tejnická, Jana ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Fišerová, Sylvie (oponent)
(bakalářská práce Význam časopisu Pionýrské noviny v 50. letech 20. století) Tato bakalářská práce se zabývá časopisem Pionýrské noviny, který mezi lety 1951 až 1968 představoval významný dětský časopis v tehdejším socialistickém Československu. Práce se snaží na příkladu Pionýrských novin nastínit obraz ideologicky zaměřeného periodika pro děti v 50. letech 20. století. Cílem práce je také objasnit poslání a funkci tohoto periodika, zachytit charakter časopisu, zaměření jeho obsahu a případné obsahové proměny během sledovaného období (1951-1957). Dále se práce snaží zmapovat historii vydávání časopisu a zjistit postavení Pionýrských novin v rámci ostatních periodik pro děti a mládež vydávaných Československým svazem mládeže (ČSM). Této jednotné masové organizaci, která vydávala i Pionýrské noviny, se práce také věnuje. Část jejího obsahu se bude dále zabývat pionýrskou organizací (PO) Československého svazu mládeže, pro jejíž členy byl časopis primárně určen. Práce studuje ročníky Pionýrských novin od roku 1951 do roku 1957. Pro ucelení výzkumu Pionýrských novin jsou v práci dále zpracovány biografické profily prvních tří šéfredaktorů časopisu, kteří v novinách působili v rámci sledovaného období. Bakalářská práce se snaží napomoci výzkumu periodik vydávaných v 50. letech 20. století na území...
Analýza obchodního konceptu společnosti Zara
Tejnická, Jana ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Motlíková, Anna (oponent)
Zara představuje jednu z nejúspěšnějších a nejrychleji se rozvíjejících maloobchodních oděvních společností na světě. Tento řetězec je považován za průkopníka fast fashion společností, jejichž hlavním rysem je rychlá reakce na novinky v módě, uvádění několika kolekcí ročně a snaha o neustálé obměňování sortimentu podle nejnovějších trendů. V České republice společnost Zara působí od roku 2001. Na rozdíl od zemí západní Evropy, kde je Zara vnímána jako středová značka, se na českém trhu profiluje jako prémiová značka. Zara v České republice provozuje pouze šest prodejen a její tržby jsou v porovnání s největšími oděvními řetězci působícími na českém trhu relativně nízké. V rámci této diplomové práce byly stanoveny dva hlavní cíle. Prvním cílem je popsat a analyzovat obchodní model společnosti Zara. Obchodní model této společnosti si zaslouží pozornost, protože je velice specifický a řada odborníků se domnívá, že právě jeho implementace přinesla společnosti Zara úspěch. Druhým velkým úkolem této práce je zjistit, jak české ženy vnímají řetězec Zara v porovnání s jinými oděvními řetězci působícími na českém trhu a ověřit hypotézu, že české spotřebitelky nejsou spokojeny s poměrem kvality a ceny zboží nabízeného řetězcem Zara. Vedlejšími cíli diplomové práce je charakterizovat sektor obchodu s oděvy a vysvětlit pojem fast fashion.
Ekonomická integrace zemí Balkánu: stav a perspektivy
Tejnická, Jana ; Hnát, Pavel (vedoucí práce) ; Nováková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá ekonomickou integrací zemí západního Balkánu. Jejím cílem je zmapovat vývoj ekonomické integrace těchto států, její stav i perspektivy. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se věnuje obchodním vazbám západobalkánských států, které jsou pro posouzení úspěšnosti ekonomické integrace velice důležité. Druhá kapitola se týká samotné ekonomické integrace. Tu je možné zkoumat ze dvou hledisek -- zaprvé z hlediska integrace zemí západního Balkánu mezi sebou a zadruhé z hlediska integrace těchto států do Evropské unie. Třetí kapitola pojednává o perspektivách integrace států do Evropské unie se zaměřením na Chorvatsko a Makedonii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.