Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cenová a marketingová strategie 3* hotelu v Liberci
Lampelová, Martina ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem práce je analýza chodu konkrétního hotelu v Liberci, odhalit slabé stránky a nedostatky v systému vedení a propagace hotelu a následně uvést návrhy na zlepšení. Potřebné informace byly získány vlastním výzkumem a z dotazníku pro zaměstnance a vybraný vzorek hostů. Teoretické informace jsou použity z odborných publikací, časopisových a internetových článků.
Strategie organizace
Podlešák, Ondřej ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Král, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je stanovení dílčí strategie organizace pro společnost Centrum finanční gramotnosti, o.s.. Strategie musí respektovat udržení či vytvoření konkurenční výhody. Strategie je formulována na základně externí a interní analýzy podniku. Externí analýzu tvoří analýza okolí podniku a dále analýza konkurenčního prostředí. Byly využity PEST analýza a Porterova 5F. V rámci interní analýzy je provedena analýza zdrojů podniku a analýza produktů. Pro analýzu portfolia byla použita metoda BCG matice. Pro zhodnocení všech faktorů řešitel určil jako vhodné způsoby SWOT analýzu a pro formulaci strategie metodu TOWS. Všechny metody byly důsledně aplikovány na reálná data. Výstupem práce je doporučení pro cenovou strategii, která bude využívána pro další strategické plánování podniku.
Cenová strategie vybraného hotelu
Cibulková, Michaela ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je analýza cenové strategie hotelu Imperial a její následné zhodnocení, které má vést k návrhům změn, které by přispěly k větší efektivitě a zvýšení příjmů hotelu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První dvě teoretické kapitoly se věnují vymezení cenové strategie a popisu distribučních kanálů využívaných v hotelnictví. Třetí kapitola je zaměřená již na samotnou analýzu hotelu a popisu jeho vlastní cenové strategie. Poslední kapitola zahrnuje návrhy na zlepšení cenové strategie vycházející z předchozí analýzy.
Cenová strategie dodavatelů teplé užitkové vody
Jonasová, Tereza ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce se zabývá cenovou strategií dodavatelů teplé vody. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá především tvorbou cen a strategickou analýzou. Prostor je zde věnován i problematice výroby a rozvodu teplé vody a dodavatelům v České Republice. Práce obsahuje rovněž kapitolu, která se podrobněji věnuje cenovým regulacím. Praktická část práce se věnuje strategické analýze společnosti Distep a.s.
Strategie podnikatelského subjektu (vybrané problémy)
Kulíšková, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je provést analýzu a návrh na zlepšení produktové a cenové strategie debetních karet ČSOB. První kapitola je věnována problematice marketingové strategie, zde je přiblížena přípravná fáze této strategie, produktová a také cenová strategie. Druhá kapitola pojednává o strategické analýze a zabývá se podrobně externí a interní analýzou. Třetí kapitola čtenářům nastiňuje tematiku bankovního systému. Čtvrtá kapitola se zabývá externí analýzou pro debetní karty ČSOB. Pátá kapitola si všímá produktové a cenové strategie debetních karet ČSOB. Nabídka debetních karet ČSOB je pro analýzu rozčleněna do segmentů. Následně je komparována s nabídkou dvou nejvýznamnějších konkurenčních bank. Na základě zjištěných poznatků jsou pak navrženy změny v produktové a cenové politice Československé obchodní banky.
Restaurační minipivovary a rodinné pivovary v podmínkách České republiky
Pojmanová, Kateřina ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Nožička, Břetislav (oponent)
První část práce je věnovaná malým a středním podnikům, jsou zde obsaženy jejich definice, charakteristiky, vývoj, výhody a nevýhody spojenectví či možnosti poskytnutí různých druhů podpor pro malé a střední podniky. Další část práce se již zaměřuje na restaurační minipivovary a rodinné pivovary v ČR. Je zde zmíněna nejen historie piva a historie minipivovarů, ale i technologie výroby piva, rozdělení pivovarů dle velikosti či trendy v tomto rozvíjejícím se oboru. Dále je zde kapitola věnovaná ekonomické stránce v konkrétním restauračním minipivovaru, kde je provedena SWOT analýza, rozebrány jednotlivé nákladové položky týkající se výroby piva, přiblížena metoda stanovení ceny v tomto podniku a poslední část upozorňuje na spotřební daň z piva. Závěr práce je věnován vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo zaměřené na různé aspekty související s tímto tradičním oborem.
Yield (revenue) management a jeho uplatňování v hotelovém průmyslu
Hanušová, Karolína ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Cestovní ruch, a potažmo i hotelový průmysl, hrají významnou roli v sektoru služeb národního hospodářství řady zemí, včetně České republiky. Úspěšnost celého odvětví je výrazně ovlivněna výkyvy poptávky, které mívají sezónní charakter. Bohužel v současné době, kdy je světový trh zasažen ekonomickou krizí, jsou výkyvy poptávky patrné i v dobách hlavní sezóny. Podniky proto hledají způsoby, jak je možné dopady ekonomické krize na jejich hospodaření zmírnit. V hotelnictví je více než 20 let využíván Yield management, který své uplatnění našel v řadě velkých hotelových řetězců i menších nezávislých hotelů. Jeho cílem je eliminovat výše zmíněné výkyvy poptávky prostřednictvím efektivního využití kapacity hotelu. V praxi to znamená zajistit, aby byly prodávány správné pokoje správným zákazníkům za správné ceny. Cílem této práce je představit aplikaci teoretických poznatků o Yield managementu u konkrétního hotelu, hotelu Hilton Prague, a následně hledat možnosti, jak prostřednictvím technik Yield managementu může Hilton Prague zmírnit dopady ekonomické recese na svůj provoz. Za tímto účelem je nejprve definována podstata a principy fungování Yield managementu, které jsou následně aplikovány na příkladu z praxe, kterým je hotel Hilton Prague. Právě pro tento hotel jsou v závěru práce hledány způsoby, jak oslabit negativní projevy ekonomické krize ve fungování hotelu.
Limity cenové politiky Organizačního výboru Mistrovství světa v klasickém lyžování
Kožíšková, Jana ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá organizací Mistrovství světa v klasickém lyžování v Liberci v roce 2009, jež patřila k největším sportovním akcím, které se dosud konaly v České republice. Práce bude pojednávat zejména o problematice zvolení vhodné cenové strategie u vstupného na lyžařský šampionát, neboť se na toto téma vedly rozsáhlé diskuze.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.