| |
| |
|
Antropogenní tlaky na stav půd‚ vodní zdroje a vodní ekosystémy v české části mezinárodního povodí Labe: Vliv eutrofizace, průtokového režimu a změn geomorfologie koryta na prostorovou distribuci společenstev ryb v povodí řeky Labe
Výzkumný ústav vodohospodářský T.G. Masaryka, v.v.i., Praha ; Kulíšková, Petra ; Demeke, Shiferaw ; Horký, Pavel ; Slavík, Ondřej
Předpokládá se, že výzkum ryb v řece Labi a jeho povodí přinese nové možnosti vyhodnocení vlivu eutrofizace na přirozenou reprodukcí společenstev a jejich prostorovou distribuci. Vliv eutrofizace bude identifikován se změnou prostředí (kanalizace koryta, opevnění břehů, výstavby příčných překážek) a globální změnou klimatu (předpokládané zvýraznění průtokových extrémů – sucho a záplavy). V roce 2007 byly provedeny odběry vzorků juvenilních ryb, byla zahájena terénní fáze studie energetické bilance ryb, studie chování vztahu predátor x kořist (bolen, ouklej) v kanalizovaném toku (úsek Ústí nad Labem – Děčín). Byl realizován experimentální žlabu a jeho vybavení systémem značek a snímačů chování ryb, tzv. pasivních integrátorů (PITags).
|
| |
|
Strategie podnikatelského subjektu (vybrané problémy)
Kulíšková, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je provést analýzu a návrh na zlepšení produktové a cenové strategie debetních karet ČSOB. První kapitola je věnována problematice marketingové strategie, zde je přiblížena přípravná fáze této strategie, produktová a také cenová strategie. Druhá kapitola pojednává o strategické analýze a zabývá se podrobně externí a interní analýzou. Třetí kapitola čtenářům nastiňuje tematiku bankovního systému. Čtvrtá kapitola se zabývá externí analýzou pro debetní karty ČSOB. Pátá kapitola si všímá produktové a cenové strategie debetních karet ČSOB. Nabídka debetních karet ČSOB je pro analýzu rozčleněna do segmentů. Následně je komparována s nabídkou dvou nejvýznamnějších konkurenčních bank. Na základě zjištěných poznatků jsou pak navrženy změny v produktové a cenové politice Československé obchodní banky.
|
|
Hodnocení nákupního centra Palladium
Kulíšková, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit design nákupního centra, provést rozbor prodejen a služeb, srovnat úroveň nákupní atmosféry jednotlivých maloobchodních jednotek. Pozornost je zde věnována historii, magnetu, programům zábavy, internetovým stránkám a průvodci nákupního centra. Práce se také zabývá trendy ve vývoji obchodních center a charakteristikou vztahu Palladia ke konkurenčnímu OD KOTVA.
|