Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 167 záznamů.  začátekpředchozí131 - 140dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání profesní orientace dětí na nižším gymnáziu a maturantů na víceletých gymnáziích
Farkač, Jan ; Soukup, Petr (vedoucí práce) ; Štípková, Martina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá profesní orientací studentů na pražských osmiletých gymnáziích. Konkrétně terciánů a maturantů, jimž se věnuje také zvlášť, ale hlavním tématem je srovnání těchto věkových skupin. Hlavními zdroji dat jsou dva kvantitativní výzkumy provedené na každý na jedné věkové skupině. Výzkumný nástroj (dotazník) byl vytvořen na základě informací z odborné literatury, které poskytly teoretický základ celé práci a tvoří její podstatnou část, a dvou hloubkových rozhovorů, jejichž stručná analýza je také součástí práce. Výzkum poukázal na některé významné rozdíly v profesní orientaci mezi oběma věkovými skupinami ve zkoumaných aspektech profesní orientace, kterými jsou gender, rodina, škola, zájmy, média, vzory a aspirace. Rozvinutější profesní orientace u maturantů byla výzkumem potvrzena.
Madona a pieta : Proměny jejich zobrazování ve výtvarné kultuře středověku
Dráždilová, Martina ; Synecký, Jakub (vedoucí práce) ; Daniel, Ladislav (oponent)
Martina Dráždilová: Madona a Pieta. Proměny jejich zobrazování ve výtvarné kultuře středověku. /Diplomová práce/ Praha 2011 − Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy, 179 stran. Přílohy: 6 originálních maleb na plátně, kombinovaná technika. CD s inspiračním pedagogickým programem. Práce se zabývá tematickým protikladem Madony a Piety a způsobům jejich zobrazování ve výtvarné kultuře středověku. Cílem práce je zasadit teoretické kunsthistorické poznatky do kontextu výtvarné pedagogiky, ukázat možnosti a meze pedagogické práce s náboženskými tématy. V první části práce představuji koncept kulturního křesťanství, který zařazování náboženského tématu do školního prostředí legitimizuje a ukazuje, jakým způsobem se kulturní křesťanství promítá do rámcových vzdělávacích programů. Ve druhé části je zařazena uměleckohistorická studie mapující ikonografické typy Madon a Piet, vývoj zobrazování tématu ve středověké výtvarné kultuře je zde ilustrován na příkladu italského malířství 13. a 14. století. Z poznatků získaných teoretickým studiem vychází pedagogický projekt na dané téma určený studentům gymnázií. Výtvarné problémy, jimiž se projekt zabývá, autorka ověřuje ve vlastní výtvarné tvorbě. Přílohou práce je kvantitativní výzkum zjišťující postoje studentů gymnázií ke...
Aktivity holdingu Agrofert perspektivou Mladé fronty Dnes a Lidových novin před a po jejich převzetí Andrejem Babišem
Havlová, Laura ; Hájek, Roman (vedoucí práce) ; Němeček, Tomáš (oponent)
Zkoumání vlivů, které má vlastník na svá média, je v dnešní informační době důležitým tématem. Tato magisterská diplomová práce se zabývá potenciálním vlivem majitele na jeho noviny na příkladu koupě vydavatelství Mafra majitelem holdingu Agrofert Andrejem Babišem. Sleduje informování o aktivitách holdingu Agrofert ve dvou denících společnosti Mafra - v Mladé frontě Dnes a v Lidových novinách. Sledované období zahrnuje dva roky předtím a dva roky poté, co Mafru koupil vlastník Agrofertu a současný ministr financí Andrej Babiš (jde o období 25. 6. 2011- 24. 6. 2013 a 25. 6. 2013-24. 6. 2015). Práce, používající postupy kvantitativní obsahové analýzy, se zaměřuje na komparaci článků o Agrofertu ve sledovaných denících v těchto dvou časových úsecích. Ve vzorku 631 textů zkoumá dvě desítky kategorií, jako je například téma, umístění na stránce či citování Andreje Babiše, a zjišťuje, jak se změnil mediální obraz Agrofertu ve sledovaných periodicích. Proměna obsahu titulů Mafry po změně jejího vlastníka doposud nebyla rozsáhleji zpracována, jedná se tedy o první ucelenější vhled do této problematiky. Tato práce si dala za úkol přinést přehled změn, ke kterým ve sledovaném období došlo, a připravit půdu pro další, úžeji zaměřené výzkumy. Mezi nejzásadnější změny, které výzkum kromě jiného ukázal, patří...
Positioning vybraného výrobku
Čubíková, Aneta ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Ve své diplomové práci "Positioning vybraného výrobku" jsem se zaměřila na analýzu pozice výrobku CEWE fotokniha od společnosti Fotolab na českém trhu v rámci jeho konkurence. V teoretické části je vysvětlen pojem marketingu, marketingový mix 7P, SWOT analýza, positioning, značka a kvantitativní a kvalitativní výzkum. Praktická část diplomové práce představuje společnost Fotolab a její tři hlavní konkurenty na trhu. V této části jsou všechny společnosti srovnány na základě rozšířeného marketingového mixu. Společnost Fotolab je hodnocena v rámci SWOT analýzy. Praktická část je však založena na dotazníkovém šetření a individuálních rozhovorech, ze kterých v závěru práce vzejde doporučení pro danou společnost.
Preventivní a represivní systém na základních školách
ĎURKOVIČOVÁ, Zuzana
Práce se zabývá represivním výchovným systémem a preventivním výchovným systémem, který ve své praxi využíval don Bosco. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, který ze systémů se odráží v chování učitelů vůči žákům. Práce je rozdělena na pět částí, které se shodují s počtem jednotlivých kapitol. První kapitola popisuje vznik preventivního systému. Druhá část popisuje tři základní pilíře preventivního systému. Třetí kapitola objasňuje rozdíly mezi preventivním a represivním systémem. Čtvrtá část se zabývá výchovou, jejími činiteli a prostředky a jak se odráží v obou systémech. Poslední část obsahuje kvantitativní výzkum, kde bylo použito šetření pomocí dotazníků. Cíl tohoto výzkumu se shoduje s výše uvedeným cílem.
Možnosti rozvoje produktu pěší a cykloturistiky v mikroregionu Šumava-západ.
KŮS, Daniel
Moje bakalářská práce se zabývá možnostmi rozvoje produktu pěší a cykloturistiky v mikroregionu Šumava-západ. Cílem je průzkum a zmapování současných turistických stezek ve zkoumané oblasti včetně jejich dopravní obslužnosti a průzkum nabídky služeb pro návštěvníky v jednotlivých členských obcích zkoumaného mikroregionu. Ke zkoumání těchto aspektů byla použita metoda kvantitativního výzkumu, dotazníkové šetření. Na základě vyhodnocení dotazníků jsem došel k závěrům, které se staly základem návrhové práce.
Motivace mladých lidí k navštěvování Salesiánského střediska dětí a mládeže v Českých Budějovicích
VOTAVA, Pavel
Práce se zabývá motivací mladých lidí k navštěvování Salesiánského střediska dětí a mládeže v Českých Budějovicích. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, co motivuje mladé lidi ve věku 13 až 18 let, k pravidelným návštěvám Volnočasového klubu Oráč v Salesiánském středisku dětí a mládeže v Českých Budějovicích. Práce je rozdělena na tři stěžejní části, které současně odpovídají jednotlivým kapitolám. První kapitola se zabývá charakteristikou zařízení střediska. Druhá kapitola se věnuje podrobně Volnočasovému klubu Oráč a vymezení profilu jeho klientů. Dále teoreticky popisuje vývojové potřeby klientů v souvislosti s možnými motivy, které vedou k pravidelným návštěvám klubu. Obsahem poslední kapitoly je vlastní kvantitativní výzkum, v rámci kterého byly použity dotazníky. Záměr výzkumu koresponduje s již výše uvedeným cílem.
Marketingový výzkum u spotřebitele
Nakano, Andrea ; Zadražil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro supermarket Albert na Masarykově náměstí v Jihlavě. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se daného tématu, ohledně procesu marketingového výzkumu, nákupního chování a spokojenosti zákazníka. V praktické části, na základě zjištěných a vyhodnocených informací získaných z výzkumu, je navrženo doporučení, které by mělo zvýšit úroveň spokojenosti současných i budoucích zákazníků a zlepšit konkurenceschopnost firmy na trhu.
Návrh programu měření spokojenosti zákazníků
Macháčková, Radka ; Říhová, Lada (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků a budování vztahu firmy se zákazníkem. Cílem práce je aplikace získaných teoretických východisek do praktického měření spokojenosti zákazníků společnosti H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. Součástí praktické části je také návrh na zkvalitnění poskytovaných služeb v souladu se zjištěnými výsledky měření spokojenosti zákazníků, které bylo provedeno.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 167 záznamů.   začátekpředchozí131 - 140dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.