National Repository of Grey Literature 130 records found  beginprevious121 - 130  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Typology of the World Class members
Porkertová, Adela ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
The objective of the bachelor work is to point out the basic typology of the World Class members within its fitness club located in Venceslas Square and thanks to the obtained results try to come up with possible recommendation for the future marketing strategy. First part is dedicated to the theory and expressions such as marketing, market research, market segmentation, buyer behaviour and questioning. Second part gives a closer look to the fitness,to the company World Class and at last to the specific fitness club in Prague. Chapters explain whole procedure of the market research, the gain of the data and finally the data analysis with its practical explanation.
Customer`s Typology in the Health and Fitness Club Holmes Place Nový Smíchov Company
Rakoušová, Sandra ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Cílem bakalářské práce je stanovit typologii zákazníka společnosti Fitness a Health Club Holmes Place Nový Smíchov a na základě kvantitativního marketingového výzkumu potvrdit nebo vyvrátit některé obecně tradované domněnky, které se oboru fitness center týkají. První část práce se zaměřuje na teoretické vysvětlení marketingového výzkumu, kvantitativního výzkumu, metody dotazování a chování spotřebitele. V druhé části práce se nachází přiblížení oboru fitness, dále prezentace společnosti Holmes Place, konkrétně hlavně klubu na Novém Smíchově. V následujících kapitolách je popsán průběh samotného výzkumu a v závěrečné kapitole potom analýza získaných dat a prezentace výsledků výzkumu.
Customer`s Segmentation within the Marketing Strategy in Company
Součková, Michaela ; Bedrnová, Eva (advisor) ; Hamza, Jan (referee)
Práce je zaměřená na segmentaci zákazníků v podniku. V teoretické části vymezuje postavení segmentace v marketingové strategii, zabývá se výhodami, nevýhodami, předpoklady, kritérii a postupem při segmentaci. Zvláštní pozornost je věnována postojům, jakožto jednomu z důležitých a často uplatňovaných kritérií segmentace. Praktická část práce analyzuje trh vymezený pro produkt a na základě analýz stanovuje cílové segmenty zákazníků, jejich potenciál a základní charakteristiky.
Market segmantation of dog food
Gruntová, Petra ; Koudelka, Jan (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee)
This diploma thesis deals with marketing segmentation of food for dogs. The market is specified by companies existing on the market, devided into five pricing group. For better understanding of the problem there are mentioned also general principles of dog feeding and researches realized in past. Segments are revealed on basis of one segmentation criteria, other possible views are just briefly mentioned. Marketing strategy is suggested for three chosen target groups.
The Segmentation of Clients of Commercial Banks in the Czech Republic And the Proposal of the Product Portfolio For the Selected Segment In Eyes of the Československá obchodní banka, a. s. Poštovní spořitelna
Mikoláš, Petr ; Koudelka, Jan (advisor) ; Svoboda, Libor (referee)
Diplomová práce zkoumá problematiku segmentace trhu. Přístupy k segmentaci trhu jsou nejprve popsány obecně a následně aplikovány na bankovní trh v České republice. Na bankovním trhu jako jeden ze subjektů působí také Československá obchodní banka, a. s., Poštovní spořitelna. U tohoto subjektu je vybrán určitý segment klientů - majitelé vkladních knížek, ve kterém jsou analyzovány případné možnosti segmentace a jsou učiněny závěry včetně navržení produktového portfolia pro tento segment.
Analýza preferencí cílové skupiny spotřebitelů
Kolářová, Ivana ; Kovář, František (advisor)
Práce je strukturovaná do deseti kapitol. Teoretická část nejprve seznamuje čtenáře s rozdílem ekonomických pojmů spotřebitel a zákazník. V další kapitole podává informace o ekonomických zákonitostech týkajících se kupního chování a s ním spojených faktorů, které kupní chování ovlivňují. Rozebírá problém týkající se kupního rozhodovacího procesu a segmentace trhu. Zmiňuje se o kvalitě života a životním standardu. Závěrem řeší složení příjmů a výdajů domácností a omezení výdajů domácností. Praktická část se zabývá vyhodnocováním zjištěných údajů pomocí dotazníků.
Segmentace uživatelů vyhledávačů
Kováříková, Petra ; Koudelka, Jan (advisor) ; Mozer, Václav (referee)
Segmentace uživatelů vyhledávačů. Charakteristika trhu, základní druhy internetové reklamy, teoretický podklad pro segmentaci trhu, dotazníkové šetření, vymezení segmentů pomocí shlukové analýzy. Popis segmentů a marketingová doporučení.
Marketing strategy of SG Snowboards
Vácha, Václav ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Mach, Petr (referee)
Práce se zabývá marketingovou strategií firmy SG Snowboards. Popisuje teoritický přístup k plánovaní marketingové strategie a následně na to využívá teoretické poznatky k stanovení optimální strategie pro zavádění nové značky na trh.
Segmentation of Clients and Introduction of a Differentiated Approach for the Clients of TDS Company
Kotoučová, Martina Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Cakl, Zdeněk (referee)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku segmentace trhu. Teoretická část popisuje pravidla segmentace trhu, její proces, výhody a omezení. Rozlišuje segmentační faktory na základě typu trhu, jde-li o trhy spotřebitelské nebo trhy průmyslové. Praktická část navazuje nastavením diferencovaného přístupu k zákazníkům firmy TDS. Zhodnocuje situaci ve společnosti TDS. Tento strategický manuál může být pro firmu nápovědou, která poukazuje na stěžejní oblasti v přístupu k zákazníkům, na které se firma může zaměřit k upevnění vztahů se zákazníky.
Application of Latent Class Models in Market Segmentation
Mičkal, Tomáš ; Hebák, Petr (advisor) ; Táborský, Petr (referee)
Práce se zabývá možnostmi využití modelů latentních tříd při segmentaci trhu. Jejím cílem je vysvětlit hlavní myšlenku, na níž jsou modely latentních tříd založeny, podat výklad nejužívanějších metod a algoritmů a především demonstrovat aplikaci latentních modelů na problematiku segmentace trhu. Je členěna do třech částí. První část poskytuje uvedení do problematiky segmentace trhu.Popisuje koncept segmentace trhu a kritéria efektivní segmentace, obsahuje klasifikaci segmentačních proměnných a souhrn nejčastěji používaných metod a technik při segmentaci trhu. Druhá část se zabývá teoretickými východisky modelů latentních tříd. Vysvětlena je podstata latentních modelů, jejich matematická formulace a způsob odhadu parametrů modelu. Třetí část obsahuje výsledky použití modelu latentních tříd na konkrétní segmentační studii. Studie se týká trhu finančních služeb a jejím cílem bylo identifikovat a následně charakterizovat segmenty homogenní z hlediska vlastnického profilu finančních produktů.

National Repository of Grey Literature : 130 records found   beginprevious121 - 130  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.