Original title:
Segmentace zákazníků a nastavení diferencovaného přístupu pro zákazníky společnosti TDS
Translated title:
Segmentation of Clients and Introduction of a Differentiated Approach for the Clients of TDS Company
Authors:
Kotoučová, Martina Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Cakl, Zdeněk (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku segmentace trhu. Teoretická část popisuje pravidla segmentace trhu, její proces, výhody a omezení. Rozlišuje segmentační faktory na základě typu trhu, jde-li o trhy spotřebitelské nebo trhy průmyslové. Praktická část navazuje nastavením diferencovaného přístupu k zákazníkům firmy TDS. Zhodnocuje situaci ve společnosti TDS. Tento strategický manuál může být pro firmu nápovědou, která poukazuje na stěžejní oblasti v přístupu k zákazníkům, na které se firma může zaměřit k upevnění vztahů se zákazníky.
Keywords:
positioning; průmyslový trh; segmentace trhu; spotřebitelský trh; targeting
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2764