Original title: Marketingová strategie firmy SG Snowboards
Translated title: Marketing strategy of SG Snowboards
Authors: Vácha, Václav ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Mach, Petr (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se zabývá marketingovou strategií firmy SG Snowboards. Popisuje teoritický přístup k plánovaní marketingové strategie a následně na to využívá teoretické poznatky k stanovení optimální strategie pro zavádění nové značky na trh.
Keywords: marketing; marketingová strategie; produktový mix; promotion; segmentace trhu

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3571

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1906


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share